המיקום שלו הוא ב'System Restore'
ולא במערכת עצמה, כך שזה לא כ"כ נורא. מדוע זה שם? כי ב-XP יש 'שחזור מערכת' ששומר קבצי מערכת שנמחקו והגדרות, כדי שניתן יהיה לחזור אליהם במקרה של תקלה. כאשר וירוס מוסר מהמערכת, XP לעיתים מגבה אותו ל'שחזור', ולכן האנטי וירוס מוצא אותו שוב גם *לאחר* שהוא הוסר. כדאי על כן לבטל זמנית את 'שחזור המערכת' לפני סילוק וירוסים (כפי שמומלץ ע"י סיימנטק ואחרים). ניתן לעשות את זה מ'לוח בקרה' -> מערכת.