דחוף וחשוב לכל מי שעיצוב מעניינו

שחר ק

New member
דחוף וחשוב לכל מי שעיצוב מעניינו../images/Emo70.gif

היום תתקיים הפגנת מורים וסטודנטים של בצלאל בירושלים. כל הפרטים וכיצד ניתן להביע את דעתכם בקישור. זה חשוב ויקבע את עתיד העיצוב בארץ! כשכל המכללות מתמוטטות (גם באשמת מדיניות הניהול של בצלאל!) על חשבון הסטודנטים ורמת הלימודים בעייתית- צריך להילחם על קיומה של אקדמיה בעלת רמה ויכולת. אקדמיה , מכל סוג אינה מפעל ואין זה מתפקידה להרוויח כסף: היא צריכה לאפשר הכשרה מקצועית ותרבותית על בסיס איתן. אל תתנו לבירוקרטיה להרוג את העיצוב!
 

amonit

New member
תמיכה ורטואלית,,,,,../images/Emo101.gif

תמיכה ורטואלית אולי שווה כקליפת השום,,, בימים בהם סיימתי את ה"מוסד" הנ"ל נשבעתי כי לא אחזור אילו. יחס המרצים, האקדמיה, והאוירה הותירו בי חותם כבד. אני תומכת בכל דרך אפשרית לשינויי הגואל מידהם של שרלטנים שאין להם מושג ביחסי אנוש, דרכי הוראה, ודרך להעברת ביקורת "בונה",,, אחד הדברים שהם עשו טוב היה להפחיד,(להתחיל עם סטודנטיות) ואפילו להעתיק עבודות של סטודנטים, אולי אני חוטאת בהכללה (זה ברור) אבל האוירה הכללית שהרשתה כל זאת ונתנה לגיטמציה לכל מעללי "המרצים" איפשרה כל זאת למרות התלונות לדיקאן,,, תמיד אפשר להאשים סטודנטים מתוסכלים בחוסר יכולת,,, אחת הבעיות היום היא שהאנשים הללו שולטים ביד רמה בתחומים שמחוץ לאקדמיה ואין מושיע... אם אולי והלואי שיבוא השינויי המיוחל וכל הכבוד לאלו שכוחם עומד להם מולם.
 

שחר ק

New member
את רומזת לדברים חמורים

גם במישור הפדגוגי וגם גובל בפלילים. אני חושב שכאן ואצלי בוואלה הדברים צריכים להיאמר ובצורה מפורשת. מה שקראתי בין השורות שלך מדאיג ומפתיע, אבל יכול להתקשר בקלות לתופעות שעל חלקן מתריעה ההתארגנות האחרונה. למען סטודנטים בהווה ובעתיד יש צורך לחשוף את מה שהציק לך וכנראה יציק לאחרים. חסות האנונימיות של הרשת מאפשרת לזרוק שמועות וירטואליות. כדי לעורר אמון ולהועיל צריך לבסס את הדברים. אין לי שום בעיה לתת פרסום (אצלי בקהילת עיצוב בוואלה- איני יכול להתחייב בשם אייק) לכל דבר. יעידו מי שעוקבים אחרי הקהילה, שמיום שיסדתי אותה אני מופיע בשמי המלא, ואם יש לי טענות שצריכות לענין את שותפי למקצוע- אני מפרסם וללא הסואה. אין לי ביקורת על האנונימיות שמשרתת אותך- אני רק מציע את שירותי החשיפה שלי. את יכולה להישאר "מקור אנונימי" (ממילא איני מכיר אותך) ולתת לי חומר. אשמח אם תפני אלי באימייל במידה וגם את חושבת שיש הצדקה לחשוף משהו!
 

amity11

New member
מציאת אי מייל

קיים אתר חדש ברשת. www.mail2p.com יש אפשרות למצוא אי מיילים ע"פ שמות עבריים ( בעברית) . ניסיתי וזה ממש עובד. אפשר גם להירשם שם
 

ike

New member
אני מסכים בהחלט

שזהו מקום ראוי ומכובד לחשוף דברים מסוג אלו,בעיקר אם מדובר על שחיתויות או הטרדות ,שכמו ששחר ציין ימשיכו להציק ולפגוע באחרים בעתיד. אני חושב שה"אנונימיות" או הזהות הבדויה ,שנמצאת כאופציה בפורומים ,מאפשרת למשתתפים כן לציין דברים יותר מפורשים וברורים מבלי להרגיש חשש או פחד. לא הייתי רוצא לראות שהפורום נהפך למקור השמצות ו"לכלוכים" .אבל בהחלט מעניין לשמוע מהמתרחש בתוך כתלי בתי הספר,גם הדברים הטובים וגם הרעים. לרוב, התלמידים עצמם,לא נימצאים במצב נח להעביר ביקורת על המקום בו הם לומדים(בעיקר תלמידי המכללות)ולכן אני מקווה שהפורום יאפשר לנו בכל זאת לשמוע ביקורות מסוג אלו.
 

amonit

New member
הצעה לקריאה פומבית...

אוליי, תפרסמו בשער תפוז קריאה לסטודנטים, מרצים, לבוא ולחשוף עוד דברים אני מבינה שדברי נשמעו עמומים, אך אני עומדת מאחרי כל מילה ומילה ממקור ראשון. הבעיה שלא כולם נכנסים לפורום זה באופן תדיר,, יש עכשו התעוררות [סוף סוף] צריך לחזק אותם ולאפשר להם לדעת שיש מקום לפירסום ושההפגנה השקטה יחסית יש לה תומכים רבים, קשה להם ביחסי ציבור מה עוד שהם בתוך המערכת... בקשר אלי, על מה שאני מדברת חל כבר "חוק התיישנות"- זה היה מזמן. ובהחלט הדברים היו קשים. עוד דבר: היה מעניין לשמוע את הטענות המפורטות של מה שקורה עכשו אולי הנהלת תפוז תוכל לעזור בעניין?
 

ike

New member
הבנתי ממישהו שהשביתה בבצלאל../images/Emo10.gif

מסתיימת ביום ראשון ושהמורים חוזרים ללמד לאחר שלא קיבלו שום שינוי או הטבה מהמצב הקודם בו היו. כמו כן שמעתי שהגורמים הרשמיים סרבו לפתוח עימם במשא ומתן.חבל.
 

amonit

New member
באמת חבל...

כנראה עוד מאבק צודק יורד לטימיון, אני רק מקווה שמי שהוביל אותו לא יפגע כמו שקרה בעבר....
 
למעלה