דחוף דחוף דחוף דחוף

עזרומי

New member
דחוף דחוף דחוף דחוף

אני בשבוע 35. כבר כמה ימים שאני מרגישה מן רטיבות לא מוגדרת - אי אפשר לומר שהתחתון רטוב ממש, פשוט הרגשה של רטיבות. בהתחלה חשבתי שזה הפרשות רגילות או מוגברות קצת, אבל היום במהלך היום היה לי כאב בטן בבטן התחתונה, כאב חזק מאוד (אם כי לא מרגיש כמו צירים, וכן עבר אחרי מנוחה קצרה). מאז הכאב נרגע, ורק לעתים אני מרגישה מן כאב חלש. הכאב הפחיד אותי שאולי הרטיבות הזו זו בעצם מי שפיר. האם מי שפיר זה ממש רטיבות? האם כאב חזק שעובר אמור להריץ אותי לבית חולים? איפה אפשר להשיג ערכה לזיהוי מי שפיר בשעה כזו? ראוי לציין שאני מרגישה תנועות כרגיל. תודה.
 
בקשר לערכה - שוב אומר שזה ממש

בזבוז כסף וגורם לדפיקות לב מיותרות. הערכה לא אמינה. מניסיון. הרחת את התחתונים? יש לזה ריח של שתן? הפרשות? אחר? לדעתי, בכל ספק קל שבקלים ובכל כאב שנראה לך חריג, במיוחד בשבוע המתקדם בו את נמצאת יש להגיע לביח' לבדיקה, כי רק בדיקת רופא עם ספקולום תוכל להוכיח אם יש או אין ירידת מים. מקסימום, תבזבזי שעתיים. בהצלחה.
 

ornak

New member
אני בערך בשלב שלך

ואשתדל להיות מה שפחות מגעילה על מנת שלא להגעיל את באות הפורום. הרטיבות שאת רואה היא שילוב נהדר של דליפת שתן איכותית+הפרשות נהדרות. וכל הכאבים/התקשויות/ צירונים למינהם גם נורמלים. אבל כדי להיות הכי רגועה תקפצי לרופא/ה שלך
 
יש לך בבית טמפון?

אם כן הכניסי אותו ושימי תחתונים יבשות כעבור רבע שעה אם הטמפון רטוב והתחתונים יבשות מדובר במי שפיר אם ההפך מדובר בדליפת שתן, בתקוה שזכרתי נכון את הפרטים. בקשר לכאבים לא נראה לי שזו סיבה לדאגה אני סבלתי מלחץ חזק ביותר בסוף ההריון ואמרו לי שזו תופעה שקורית בכל אופן כדאי שתפני מחר לרופא שלך ודווחי לו על הכאבים. הרבה הצלחה ותרגישי טוב.
 
למה?

אני אישית לא משתמשת בטמפון עקב אזור רגיש במיוחד אבל חברות שלי ככה בדקו האם יש להן ירידת מים.
 

מיכל3333

New member
כי אם זו באמת ירידת מים זה חושף את

הרחם לזיהום. זה נכון. אסור להשתמש בטמפון.
 

אורניקי

New member
אין להכניס טמפון ושום דבר אחר אם יש

ירידת מים. נכון לעכשיו, אינני חושבת שעליך לגשת למיון. תחכי לבוקר. גם אם זו דליפה של מי שפיר התינוק שלך עדיין מוקף במספיק מים. את יכולה לשתות כמה כוסות, וללכת לישון. בבוקר תלכי למעקב, ואם יעשו לך US יוכלו להעריך את כמות המים. אני יכולה לספר לך שגם אצלי החל משבוע 34 בערך מתחילות הפרשות מוגברות, זה לא מים, זה לא מדאיג, רק מחייב אותי לשים מגן תחתון, מה שלא השתמשתי לפני כן, או לחילופין להחליף תחתונים לעתים קרובות יותר. ירידת מים שממש מצריכה לידה בהקדם היא שיטפון בלתי נשלט. ואז, או שמתרחשת לידה טבעית תוך שעות ספורות, או ש"מייצרים" אותה.
 
למה?

אני אישית לא משתמשת בטמפון עקב אזור רגיש במיוחד אבל חברות שלי ככה בדקו האם יש להן ירידת מים.
 
את חושבת שטמפון זה גרוע?

בשבת פגשתי חברה שסיפרה על מדריכה לקורס הכנה, שהמליצה על החדרת ויברטור במהלך הלידה ע"מ לזרז...
 

אורניקי

New member
על ההברקה הזאת עוד לא שמעתי,

בכל אופן, ויברטור, טמפון, יחסי מין, בדיקות וגינאליות, כל אלה אינם רצויים אחרי ירידת מים - נקודה. מיילדות רגישות גם בודקות מה שפחות את הפתיחה במהלך הלידה, אם היא התחילה בירידת מים, מאותו חשש לזיהומים.
 
אני יודעת...

הבחורה המסכנה יצאה מהקורס בטראומה. המדריכה הזו עוד מתגאה שהיא המציאה את השיטה הנ"ל.
 

אורora

New member
ואם שניהם רטובים ../images/Emo13.gif

כי ב 99% זה מה שיקרה. התחתון יהיה רטוב בגלל בריחת שתן והטמפון בגלל הפרשות ( בלי קשר ליש או אין דליפת מי שפיר )
 

ornak

New member
אבל אז תהיה "הפרדת כוחות"

התחתונים יסריחו מPP ואילו הטמפון יתמלא בהפרשות. בכל מקרה קשה להאמין שמדובר ב"ירידת מים" אך אם את כל כך לחוצה, אולי שווה בכל זאת לקפוץ למיון.
 
למעלה