דחוף דחוף דחוףףף!!:)

hofitosha

New member
דחוף דחוף דחוףףף!!:)

טוב תראוו אני מזה חייבת עזרהה אני בכיתה יב' וכל שנה לוקחים אותנו למסיבה לכבוד פורים והשנה בגלל שאני בכיתה יב' זה מובן מאליו שזו מסיבה אחרונה מהביצפרר בקיצורר אני רוצה להפציץ בתחפושתת משהו שיהיה יפה מאודד ומקוריי ואני חייבת את העזרה שלכם כאןןן... תנו לי רעיונוותת!!! אה חח ואממ אם אפשר רעיונות לא יקרים מידי..אני אומנם רוצה משהו יפה אבל שלא יהיה יקר מידי מחכה לתשובותת...תודה רבהה!!!
 

mayaaa4

New member
יש המון רעיונות,

תדפדפי בשישורים ותחפשי, אם עדיין לא תמצאי או שתהיה לך שאלה, אני אנסה לחשוב על משו
 

hofitosha

New member
חיפשתי

חיפשתי כבר בכל האתרים ושום דבר לא מקורי רציתי להשכיר שמלה של נסיכה או משהו כזה אבל זה עולה בין 180-560 שקל ולא שווה לי להשקיעעע אני רוצה משהו שלא כולם התחפשו אליו כמו שודדת ים פיה וכל הדברים האלה
 
אממ מנסה לחשוב

נערת מוסיקה? בגדים כסופים, דיסקים מחוברים לחצאית, בד טול, נצנצים ? יש מצב? אם כן אני יכולה לכתוב לך פירוט על התחפושת. בובספוג? לוקחים את התחפושת (היא ממש זולה וקונים אותה בכפר השעשועים). את הבוקסר של התחפושת תופרים כחצאית מיני , מוסיפים אביזרים קטנים והנה תחפושת בובספוג מקורית. מקווה שעזרתי
 

NomaSP

New member
נערת מוסיקה !

קראתי את מה שכתבת וממש אהבתי... יו זה מגניב את יכולה לתת לי עוד קצת פירוט על מאיפה אני משיגה את הבגדים הכסופים ...דיסקים ועוד?
 

iCp

New member
יש המון תקליטים בשוק הפשפשים

אם יציעו לך 10 שקל לאחד תגידי 4... אל תתביישי להתמקח..
 

Lady in red2

New member
יש לי רעיון מקורי

אבל הוא לא מאוד פשוט לביצוע - הכלה מהסרט חתונת רפאים. הנה תמונה של תחפושת לדוגמה.
את צריכה שמלת כלה במראה מיושן. אני יודעת שזה בעייתי, אבל זאת יכולה להיות גם שמלה לבנה במראה קצת מיוחד. אולי יש לך/לאחיות/חברות שמלה שיכולה להתאים? או באחת החנויות לפורים. את ההינומה, הפיאה והזר פחות בעיה להשיג.
 
למעלה