דחוף! אני צריך תגובות לטורים לפני

rchamp1

New member
דחוף! אני צריך תגובות לטורים לפני

שאני שולח אותם: טור1 בולטון - X פולהאם - X צרלטון - X מחצית ליברפול יחס - 32 טור2 סנדרלנד וויגאן יעקובו - X אנחל - X א.א.ק אתונה ראשון לציון יחס - 42 מה אתם אומרים?
 
למעלה