דחווף בקשר לרצח של קית

דחווף בקשר לרצח של קית

אני לא מבינה משו אני רואה מגרש ביתי כבר את כל שלושת העוננותתרצוףף הפסדתי אולי פרק פההפרק שם אבל לא הבנתי את רצף הפרקים בעונה השלישית של כמוסת הזמןן וכל הסיפור הזה ולמה קית מת !?!?? ומי רצח ומי מה מו .. אשמח אם מישו יוכל להשלים לי פרקים אלו אני המשכתי לראות משכולם יצאו לבקתה של ריצ'ל ..תוווודה:)
 
תשובה -

בעונה השנייה התלמידים הקליטו לאנשים בעוד חמישים שנה ודיברו על עצמם על מה הם היו וכו'. אז היה אחד שירד על כולם, ואז כולם ראו את זה, התחילו להציק לו, התחרפן והתחיל לאיים באקדח. אח"כ הוא התאבד כי הבין שאין לו מוצא, קית היה איתו באותו זמן, ואז דן בא וירה בקית, וגרם שיחשבו שקית נרצח ע"י זה שהתאבד.
 

Abruzzi

New member
זה לא היה ככה.

הילד שירד על כולם היה ילד מתוסכל בלי חברים שאף אחד לא דיבר איתו, ולוקאס ומאות' היו פעם חברים שלו אבל זנחו אותו כי הם נהיו מקובלים. אחרי שפותחים את כמוסת הזמן כמה ילדים מרביצים לו במועדון ואז הוא מאבד עשתונות, ויום אחר כך הוא בא לבית הספר עם אקדח. הוא מתאבד כשקית' לידו, אחר דן בא ויורה בקית' כי הוא חושב שקית' ניסה להרוג אותו בסוף עונה 2, ומה שחושבים זה שג'ימי הרג את קית' ואז התאבד אז בגלל זה כולם (חוץ ממאות') שונאים אחר כך את ג'ימי.
 

ענבררר

New member
חשוב לציין גם שכמוסת הזמן בכלל לא

הייתה צריכה לצאת אבל מישהו (אני לא יודעת אם כבר גילו בפרקים ביס) הוציא אותה ואז מפה מגיעה התשובה שכבר נתנו לך =]
 
למעלה