דו גלגלי ופגיעה בצד שלישי

דו גלגלי ופגיעה בצד שלישי

אני כותב מידי פעם בפורום תאונות דרכים של תפוז. הפעם רציתי להפנות שאלה/בקשה אל ה"דו גלגליים". זכור לכולנו המקרה שבו שוטר ניסה לעצור רוכב אופנוע "שנסע מהר" באמצעות לוח דיקט ובסופו של סיפור, רוכב האופנוע החליק מרכבו נפל ונהרג והאופנוע שהמשיך בתנופתו, פגע בשוטרת והרג אותה. אני זקוק לפרטים על התאונה: מקום, שעה, תאור מפורט של האירוע (ועדיף תוצאות חקירת המשטרה), שמות אנשים מאורבים וכל מידע נוסף שיכול להרחיב את היריעה. כמו-כן, אני מבקש לדעת, מכל מי שיכול להגיב, אם זה מידע אישי או ממקור מוסמך (אוי - "חפשו את המטמון"), כמה תאונות קרו במדינת ישראל מאז ועד היום, בהן רוכב אופנוע פגע בצד שלישי. כלומר, תאונה שבה חוץ מרוכב האופנוע נפגע מישהו שלא היה לו קשר לאופנוע - הולך רגל או נוסע ברכב אחר. המידע נחוץ לי בקשר ל"מקרה בוחן" (Test Case) משפטי. מודה מראש לכל מי שיענה. אריאל אריאלי
 

yoni21l

New member
אני לא הייתי מסתמך על חקירת המשטרה.

שכן אני מאמין שהיא לא הייתה כשרה ב100% (וזו דעתי ואמונתי ואיני מייצג את כולם ואיני מתכוון לפגוע באותם שוטרים שעושים את עבודתם הקשה לטובה) והייתה בעיקר בנויה מכסת"חים בכדי להגן על אותו קצין ...
 

yoni21l

New member
ועוד משהו

אני מוכן לשנות את דעתי במהירות אם מישהו רק יבוא ויגיד שחקירת המשטרה העלתה כי אותו קצין נהג בטימטום וגרם למותם של שני אנשים והיום הוא יושב בכלא. כי אני לא שמעתי משהו כזה
 

nimiz

New member
נכתב אלף פעם שהחקירה המשטרתית היתה

דוגמא קלאסית לאיך אירגון מושחת עם אנשים בעלי מוסר מפוקפק חוקרים אחד משלהם.מח"ש החרו החזיקו אחרי חקירת המשטרה וסמכו ידם על המסקנות השקריות בעליל. התיק נמסר לפרקליטות לבחינה מחדש,אבל לא שמענו מאז כלום. מי שמכיר את היחסים הסמביוטים בין הפרקליטות למשטרה,(ע"ע פרשת מזרחי וההאזנות הלא חוקיות,לבין עדנה ארבל,אז ראש הפרקליטות)מבין שכלום לא ייצא מזה והרוצח ימשיך להיות חופשי. מילא משפחת ההרוכב ההרוג,הם דורשים שהצדק ייעשה,אבל משפחת השוטרת שותקת כמו דג בנושא הזה..מעניין למה?!
 

black enigma

New member
נימ סתם ניחוש פרוע בלי ביסוס

אולי תגמלו תמשפחה טוב... הרי ידוע שתיקה שווה זהב. או שהמשפחה עושה ולא שומעים , סתם שני ניחושים .
 

F650

New member
עוד ניחוש...

"האופנוען אשם ולקח איתו את הבת שלנו..."
 

black enigma

New member
אין לך מושג כמה זה הכעיס אותי

מה שאמרת .... זאת אומרת המחשבה אם זה אכן מה שעובר להם בראש,או אולי מה ששטפו להם תמוח במשטרה לכדי שיאמינו . . .
 

F650

New member
א) קבל התנצלות גורפת

לאחריותי על לחץ הדם שלך. ב) בוא לא נהיה תמימים או קיי
בתור אחד שמנסים לרצוח אותו על הכביש יום יום תוך כדי מבט בלבן של העיניים, אתה לא חושב שזה עלול לעלות בראש של משפחה כואבת ומדממת
אחרי הכל - תומר ז"ל נחשב למפץ שהתחיל את הטרגדיה הזו בעיניי רבים. (לא
) שוב. לא מצדיק - רק מעלה אפשרות שיש אנשים אחרים (שמחזיקים בת"ז ישראלית ורישיון לנוע בכבישים שלנו) במדינה שחושבים כך. ואם כבר - עוד קישור לשירשור. לקרוא ולבכות מעצבים.
 

D the kid

New member
צור קשר עם מגזין האופנועים 'מוטו'

ובדוק אפשרות לרכוש את הגיליון עם הכתבה בנושא. מפלאי ההפקרות במדינה שלנו
 
תודה לכל העונים.

עדיין מבקש מידע על תאונות דרכים שבהן רוכב אופנוע פגע בצד שלישי. מי שלא רכב על האופנוע. תודה. אריאל אריאלי
 
למעלה