דורית!!!! או כל מי שניפגש בפגישה

רותם טל

New member
דורית!!!! או כל מי שניפגש בפגישה

עיוורת, יש לי אותו סיפור כמו לדורית,גם אנחנוו הכרנו באודיגו(לא באי סי קיו) ואנחנוו מדברים בטלפון כבר פול זמן,ואני מתחילה ממש לאהוב אותו רק לחכות לזה שהוא ירים לי טלפון, והוא הציע שניפגש, אני לא יודעת מה לעשות כדאי או לא? ואם הוא יתאכזב אני בבעיההה
 
חחחחחחחחחח מה זה יום של בדיחות?

יתאכזב ממך? מותק, אין כזה דבר, את זאת את ומי שלא אוהב את מי שאת פשוט לא שווה להיות ראוי לך אפילו...:) חוץ מזה חח תעשי לי טובה...את מהממת!
 

רותם טל

New member
את אל תשחקי אוותה כלא שוווה

כי אז אני באמת יזמין מוונית אלייך הביתה...... נוו אוורררריי(א מוסיפים לך י´ לשם את הופכת לשם של בן) :) נו ניפגשת עם מישהו פעם?
 
אויש תשתקי! :)

אמממ כן ניפגשתי עם מישהו אבל סתם לא למטרה יותר מידידות ואני בטוחה שהוא התאכזב אבל האמת שהתאכזבתי גם כי הוא בעצמו לא היה משהו :) ואמרתי לעצמי מה אכפת לי! חחחח לא שווה לי לטוסיק עוד צפוני...:) מממ חוץ מזה קשה לי ליעץ בנושאי התאהבות...להתאהב דרך המחשב לא יודעת, אפשרי, לא קרה לי ממש, אולי נדלקתי כי להתאהב זה משהו חזק. אני יכולה להגיד שהייתי מאוהבת במישהו במשך 4 שנים, זאת אהבה אמיתית שכמובן הובילה לכאב גדול ביותר...:( עכשיו אני לא יודעת קצת בקטע של איזה ידיד שלי אבל נראה לי הוא לא הכי בקטע גם....עולם אכזררררר
 

פ ר פ ר 18

New member
לא!!!!!!!

אל תתאהבי!!!! אני לא מרשה לך!!! אני יודעת מה זה, אל תתאהבי!!! זה ישבור לך רק את הלב... הוא אומר ככה ועושה ככה!!! אני מציעה לך לקחת את זה באיזי כמו שאומרים... ובקשר לזה שהכרתי אנחנו עכשיו בקושי בקשר אני לא יודעת מה נסגר עם הכנרת בכלל... מתוקה על תעשי את זה לעצמך כי אם זה לא ילך את זאת שתבכי ומה את חושבת שהוא יעשה?יבכה? לא ימשיך הלאה... תחשבי על זה
 

רותם טל

New member
רגע......

וברגע הראשוו שהיה את המיפגש, איך זה היה איך זיהית אחד את השני היה לכ על מה לדבר? הווא עדיין אומר לך שהוא אוהב אותך והכל אוו שאחרי הפגישה הכל התשנה?
 

פ ר פ ר 18

New member
נכל השתנה אחרי הפגישה...

אין אוהב אותך ואין בטיח!!! ידעתי איך הוא נראה כי הוא שלח לי תמונה שלו...
 

ש ק ד ב ת

New member
גם לי יש וידוי../images/Emo70.gif

יש אחד חמוד באי סי שלי וקוראים לו תומ והוא ממש חמוד,לא התאהבתי בו,אבל אני אוהבת שהשם שלו אונליין ואני אוהבת לקבל כל הודעה שלו. הוא טוען שהוא מעוניין(אבל לכו תדעו במה..) ןאני כמובן שלא אשאל, אז ככה אני תוהה לעצמי אם יצא לנו משהו מהקשר הזה.. ולכל אלה ששואלים מה עם הרומן הקודם,אתם מכירים את המין הגברי בסיפור ההוא,אתם יכולים לשאול אותו בעצמכם!
 
מממ לא את לא...:) ..דרך אגב...

לא קשור אני ממליצה על שיר שאני מתה עליו, התאהבתי בו מייד: bbmak- out of my heart into your head
 

*יערית

New member
לכל הבנות היפות שכאן.....

ראשית שנה טובה ודרך צלחה לכל אחד ואחת ממכם בדרככם החדשה! שנית אהבה...אוי אוי אוי...זו המחלה
שכולם מדברים עליה.. בכל גיל,בכל שמקום,בכל שפה..... תחיו ילדים....תתאהבו...תכירו....אחר כך השנים רצות קדימה ואין להחזירם, רק ע"י התאהבות והכרות עם אנשים תדעו מה טוב עבורכם ולא תחזרו על טעויות של ההורים שלנו..כן גם אני בת להורים גרושים. אל תכנסו לפאניקה מגברים ...תלמדו איך לחוש אותם מהתחלה.. גברים הם כמו ילדים קטנים...צריך לדעת איך לגעת בהם..ואתן הבנות יש לכן יכולות עצומות רק תנצלו אותם על הצד הטוב ביותר ועל דרך החיוב. אל תחששו..טטעמו..תגעו..תתאהבו....ואוטוטו ץהיו בני 30+ 40+ תסתכלו אחרונית ולא תאמינו כמה פיספסתם! לא מנסיון אני מדברת..אלא אני עשיתי זאת!חייתי כל יום כאילו הוא היום האחרון לחיי! שנה טובה ילדים קסימים.... נ.ב אפשר למסור ד"ש לפרפר? מחכים לך..
 
למעלה