דוקטור סילבר מקורם של בני האדם

מעניין, וממשיך את הכתבה שהבאתי קודם

כי גם כאן טוענים שלא נולדנו כאן וגופנו לא מותאם לחיים כאן,
אגב רק כמות האלרגיות שיש לאדם,
מראה כמה אנחנו לא מותאמים,
מצד שני שבטים אפריקאים כן רגילים לאקלים ושורדים בו,
אז האם אנו שיבוט של חייזרים שהגיעו לדרגות גבוהות במדע,
והצליחו ליצור בני אדם?
האם אנו ניסוי מבוקר
שיצא משליטה(או עדיין בשליטה?)
 

חני1110

New member
ניסוי מבוקר הפלנטה היא בעצם מעבדה

הפלנטה =מעבדה שיצרו החוצנים .
הינו תחת שליטה חזקה ביותר ..
האור בזמנים אלו גובר על החושך
לאט לאט מחזרים לעצמנו את השליטה .
מתחילים להתחבר יותר לאמונה בעצמנו ובכוחנו .
לברוא מציאות כרצוננו
מתחברים יותר לידע לעוצמה ולאור ..
 

comingof01age

New member
איך? זה כתוב שנים בספרי העידן החדש..

איך זה קורה כיום יותר מפעם?
 
להזכירך

הכושים האפריקאים היו פעם חומים לבנים , עד שאם נמרוד הם מרדו באל ,
והאל עשה להם שחור והם הפכו לכושים וחלקם הפכו לאורנגוטאנים וגורילות ,
וזה חלק ממסורת היהודים .
ומספיק אם הקשקשת הבני האדם הראשונים באו ממרכז אסיה שם היתה ותראה היבשה .
היבשות הנוספות וחיבורי השטח הגאוגרפים הם תוספת מאוחרת , ולא נשאר אף אחד מהמקוריים
אלים אחירים הרגו את המקוריים שלא יהיה זהות מקורית למוצא האדם , וכל השאר נדדו ממרכז אסיה ,
וזה היה בעידן הראשון , כושים הם תוצר של העידן הרביעי ולא מקור בני האדם ,
וזה בדוק בני אדם לא החלו את מסעם על פני הכוכב מאפריקה כמו טענות אמריקניות ,
זה פשוט לא נכון .
דוד
 

חני1110

New member
דוקטור סילבר מקורם של בני האדם

פרופסור לאקולוגיה דר' אליס סילבר (Ellis Silver) טוען שבני האדם הובאו לכדור הארץ ממערכת כוכבים אחרת.
הטענות העיקריות שלו הן רגישותינו לשמש .
(איך? אדם לא יכול לשרוד ללא ויטמין D מהשמש) ו
הקשיים שלנו להתמודד עם האקלים המשתנה (על אילו קשיים אתה מדבר? זה נטו מבחירה לחיות במקומות עם אקלים קשה, כגון סיביר וכו')
, כאבי הגב שלנו (כתוצר משינויי הכבידה בין 'כוכב לכוכב) (איך? על אילו נתונים הוא מסתמך? אולי העבדות שקורעת אותנו מצאת החמה עד צאת הנשמה היא הגורם?) , המחלות הכרוניות (תזונה לקויה, זיהומים במים, אויר ואוכל, קרינה אלטרו מגנטית ממכשירים אלקטרונים), רגישויות רבות ומגוונות לאוכל (אדם לא אמור לצרוך חלב פרה הוכח כבר, ואנחנו יכולים מצויין להסתדר בלי בשר, כן גם לגבי בי12) , מחזורי השינה של 25 שעות ( :WHAT ) , תחושה של אנשים רבים שהם 'לא שייכים לכאן' ( תוצאה של תרבות ללא תרבות, במיוחד שאין לנו תיעוד של ההיסטוריה לפני ההיסטוריה המודרנית ואנחנו נשענים על תיאוריות בלבד) ,
הבעיות הכרוכות בלידה (ראש התינוק גדול, ואחוזי מוות גדולים במהלך הלידה) (ראש תינוק גדול שמשקף את הצורך שלנו להשתמש במוח היותר מפותח שהביא לכך שאנחנו המין השולט בשרשרת המזון)
. בנוסף הוא טוען שהטבע הפרוע, האגרסיבי ובעל האגו הגדול שלנו לא תואם לשאר החיים על כדור הארץ (חינוך לקוי בלבד כתוצאה של תרבות שנקבעה מלמעלה) ומוסיף לזה שהובאנו לכאן על ידי חיזרים מפותחים כאשר ביקרו פה לאחרונה (עדיין מחכה להוכחה, חלליות שלא יצא מהן שום חייזר לא נחשב להוכחה שכן אני טוען שהחלליות מעשה אדם).

סילבר מאמין שאדם המודרני מבחינה אנטומית הוא תוצר של הכלאה בין האדם הניאנדרטלי למין אחר של בני אדם (שהובאו על ידי החייזרים המפותחים) מתישהו לפני 60,000 עד 200,000 שנים. ככול הנראה מאלפא סנטאורי (Alpha Centauri)מערכת השמש הקרובה ביותר למערכת השמש של כדור הארץ
בני האדם לא נולדו על כדור הארץ אבל בכוכב אחר כן .
. זו הסיבה שאנחנו מדגימים בסדרה של "חוסר תפקוד", שלא היה קיימת אם היינו "התוצר" של כדור הארץ. התאוריה קובעת שאנחנו על ידי הטבע פרוע ואגרסיווי אדם שיש לי אגו חזק, וזו הסיבה שחייזרים מפותחים הביאו את האוכלוסייה האנושית יחד על כדור הארץ הקודמת שלהם והגלו אותנו לכדור הארץ כדי ללמוד איך להתנהג בעצמנו..

תאוריה זו פותחה על ידי פרופסור לאקולוגית ד"ר אליס הכסף. כפרוף האוסטרלי אומר, לבני אדם יש בעיות עם הגב שלהם, ולעתים קרובות סובל מכאבים בגלל המין שלנו ירד מכדור ארץ עם פחות כוח משיכה מאשר על כדור הארץ. לדברי כסף, אנחנו גם להתמודד עם בעיות כאשר אנו נחשפים לאור שמש ישיר לזמן קצר יחסית, כי אנחנו לא נועדו לבוא במגע כל כך קרוב עם השמש. ד"ר סילבר לשים את כל הראיות הטובות ביותר שלו בספר בשם "בני אדם הם לא מכדור הארץ".


התאוריה גם רואה את הפרדוקס שאדם מציג סלידה חזקה עבור סוגים רבים של מזונות שהטבע מספק, כגון מזון גולמי. כסף, אומר שבני האדם הם חולים לעתים קרובות מאוד, כי, בין היתר, השעון הביולוגי שלנו מותאם ליום של 25 שעות, כפי שאושר על ידי מחקר שיוצא מאוניברסיטת הרווארד.

סילבר סבור שהאדם מודרני מבחינה אנטומית הוא היברידי וכתוצאה מהמעבר של הניאנדרטלים עם סוג אחר של בני אדם שהגיע לכדור הארץ מ60,000 עד לפני שנים אולי 200,000 מכדור הארץ באלפא קנטאורי,
מערכת הכוכבים הקרובה אלינו ביותר. "האלים העתיקים" שהיה יורדים מהשמים ב" מרכבות אש "שלהם ו" סירות מעופפות" היו כנראה דרך מאן עתיקה של תקשורת המפגש עם יצורים התבוניים אלה שנחתו על כדור הארץ. "אלים" אלה לעתים קרובות מתוארים בתרבויות עתיקות כמו להסתכל כמו אסטרונאוטים מודרניים, אשר במוחו של ד"ר סילבר יהיו חוצנים ביקור כדור הארץ ממערכת כוכבים אחר.

.

כל זה אולי נשמע קצת רחוק נמשכו, אבל בואו נחשוב על זה. למה אנחנו לא בכושר בעולם הזה? למה אנחנו מחזיקים את כל חוסר התפקוד שד"ר סילבר ציינו אם הטבע בעצם יצר אותנו כאן? אם אי פעם פתרו את הבעיה בפיזיקה והיו מסוגל לנסוע לכוכבים מרוחקים ונתקל בצורות של קופים, אני בטוח שהמדענים שלנו הייתם רוצים לעשות ניסויים גנטיים קטנ סיבוכים ותמותה במהלך הריון ולידה לאם והן לתינוק זה גורם לנו מין יחיד על פני כדור הארץ . הוא גם מציין את העובדה שבני אדם לא ידע איך להתמודד עם הסביבה טבעית, למשל, קור או חום.

התאוריה גם רואה את הפרדוקס שאדם מציג סלידה חזקה עבור סוגים רבים של מזונות שטבע מספק, כגון מזון גולמי.,

סילבר סבור שאדם מודרני מבחינה אנטומית הוא היברידי וכתוצאה ממעבר של הניאנדרטלים עם סוג אחר של בני אדם שהגיע לכדור הארץ מ 60,000 עד לפני השנים אולי 200,000 מכדור הארץ באלפא קנטאורי, מערכת כוכבים הקרובה אלינו ביותר. "אלים עתיקים" שהיה יורד משמים ב "מרכבות אש "שלהם ו" סירות מעופפות "היו כנראה דרך מאן עתיק של תקשורת מפגש עם יצורים תבוניים אלה שנחתו על כדור הארץ."
אלים "אלה לעתים קרובות מתוארים בתרבויות עתיקות כמו אסטרונאוטים מודרניים,
 
לא לא לא

מקור בני האדם הוא מהאל ,
והאל הורה לחיזרים שעובדים אצלו לשכלל את הגנטיקה של בני האדם
שיהיו יותר מותאמים לסביבה טכנולוגית .
ומכאן התערבות החיזרים בגנטיקה של בני אדם בהוראת האל .
וכן הכל בשליטה .
דוד
 

comingof01age

New member
דוד - זאת ההודעה הראשונה שלך שמתחילה לראות.

אין מילים בידי לכתוב יותר יפה.
 

comingof01age

New member
ועכשיו זה ד"ר סילבר שבא לשבר על מקורם של האדם

חשבתי שזה היה רק דארווין והמצאת הגלגל שהסבירו את בני האדם ומקורם.. מסתבר שיש הרבה יותר.. מרתק מתמיד.. מה התיזה שלו?
 
למעלה