דוקומנטרי על רשת האוטוסטרדות בבריטניה, כי גם הכביש הוא תח"צ

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
דוקומנטרי על רשת האוטוסטרדות בבריטניה, כי גם הכביש הוא תח"צ

דוקומנטרי על רשת האוטוסטרדות בבריטניה, כי גם הכביש הוא תח"צ
לא משנה אם המשתמשים השונים בכביש מביאים את רכבם הפרטי, רכב מחברה מסחרית, או נוסעים באוטובוס - מישהו צריך לפקח על האוטוסטרדות מחדר בקרה 24/7/365 ולנהל את העניינים. בסדרת דוקומנטרי The Motorway Life In The Fast Lane ששודר ב BBC מובא הסיפור האנושי של מי שמפעילים את רשת האוטוסטרדות באזור ברמינגהאם - צומת דרכים ראשית מאד שבה נפגשים ארבעה אוטוסטרדות עיקריות מרחבי בריטניה. אני מקווה שאין חסימה גאוגרפית, ושאם ישנה - תוכלו להתגבר עליה או לחבר לתוכן דומה (לא סדרות שוטרי התנועה למיניהן...).

הסדרה ממחישה עד כמה הנהג הפרטי הוא בסך הכל "מפעיל" התלוי בתשתית הציבורית או הציבורית למחצה (באזור הספציפי שבדוקומנטרי ישנה גם אוטוסטרדת אגרה פרטית שהנפשות הפועלות תמיד מתלוננות שהציבור לא מנצל במלואה ומעדיף את האוטוסטרדה החינמית אותה נועד לעקוף).

בפורום אנו עדים לתהליך בניית הכבישים בארץ - כביש מס 1 למשל - אבל יש מישהו שמפעיל את התשתית הרבה אחרי שהיא נבנית. המישהו הזה אחראי לפינוי תאונות, לסילוק מפגעים, לשיפוץ מהיר של נזקים - והוא פעיל בדיוק כמו מוקדן המשטרה, נהג האמבולנס, או איש חברת החשמל שעובד במשמרות המאפשרות את אספקת השירות החיוני 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה גם במדינה בה יש ויכוח מגוכח על "מנוחה" שהיא פשוט אפלייה בין השירות הציבורי שמקבל בעל הרכב הפרטי בשבת לבין השירות שחסר הרכב אינו מקבל.

 

alantan

New member
תודה! יש כמה תכניות נהדרות על כבישים, מקווה שהן פתוחות לצפיה

דוקומנטרי על רשת האוטוסטרדות בבריטניה, כי גם הכביש הוא תח"צ
לא משנה אם המשתמשים השונים בכביש מביאים את רכבם הפרטי, רכב מחברה מסחרית, או נוסעים באוטובוס - מישהו צריך לפקח על האוטוסטרדות מחדר בקרה 24/7/365 ולנהל את העניינים. בסדרת דוקומנטרי The Motorway Life In The Fast Lane ששודר ב BBC מובא הסיפור האנושי של מי שמפעילים את רשת האוטוסטרדות באזור ברמינגהאם - צומת דרכים ראשית מאד שבה נפגשים ארבעה אוטוסטרדות עיקריות מרחבי בריטניה. אני מקווה שאין חסימה גאוגרפית, ושאם ישנה - תוכלו להתגבר עליה או לחבר לתוכן דומה (לא סדרות שוטרי התנועה למיניהן...).

הסדרה ממחישה עד כמה הנהג הפרטי הוא בסך הכל "מפעיל" התלוי בתשתית הציבורית או הציבורית למחצה (באזור הספציפי שבדוקומנטרי ישנה גם אוטוסטרדת אגרה פרטית שהנפשות הפועלות תמיד מתלוננות שהציבור לא מנצל במלואה ומעדיף את האוטוסטרדה החינמית אותה נועד לעקוף).

בפורום אנו עדים לתהליך בניית הכבישים בארץ - כביש מס 1 למשל - אבל יש מישהו שמפעיל את התשתית הרבה אחרי שהיא נבנית. המישהו הזה אחראי לפינוי תאונות, לסילוק מפגעים, לשיפוץ מהיר של נזקים - והוא פעיל בדיוק כמו מוקדן המשטרה, נהג האמבולנס, או איש חברת החשמל שעובד במשמרות המאפשרות את אספקת השירות החיוני 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה גם במדינה בה יש ויכוח מגוכח על "מנוחה" שהיא פשוט אפלייה בין השירות הציבורי שמקבל בעל הרכב הפרטי בשבת לבין השירות שחסר הרכב אינו מקבל.
תודה! יש כמה תכניות נהדרות על כבישים, מקווה שהן פתוחות לצפיה
 
תודה מעניין.

דוקומנטרי על רשת האוטוסטרדות בבריטניה, כי גם הכביש הוא תח"צ
לא משנה אם המשתמשים השונים בכביש מביאים את רכבם הפרטי, רכב מחברה מסחרית, או נוסעים באוטובוס - מישהו צריך לפקח על האוטוסטרדות מחדר בקרה 24/7/365 ולנהל את העניינים. בסדרת דוקומנטרי The Motorway Life In The Fast Lane ששודר ב BBC מובא הסיפור האנושי של מי שמפעילים את רשת האוטוסטרדות באזור ברמינגהאם - צומת דרכים ראשית מאד שבה נפגשים ארבעה אוטוסטרדות עיקריות מרחבי בריטניה. אני מקווה שאין חסימה גאוגרפית, ושאם ישנה - תוכלו להתגבר עליה או לחבר לתוכן דומה (לא סדרות שוטרי התנועה למיניהן...).

הסדרה ממחישה עד כמה הנהג הפרטי הוא בסך הכל "מפעיל" התלוי בתשתית הציבורית או הציבורית למחצה (באזור הספציפי שבדוקומנטרי ישנה גם אוטוסטרדת אגרה פרטית שהנפשות הפועלות תמיד מתלוננות שהציבור לא מנצל במלואה ומעדיף את האוטוסטרדה החינמית אותה נועד לעקוף).

בפורום אנו עדים לתהליך בניית הכבישים בארץ - כביש מס 1 למשל - אבל יש מישהו שמפעיל את התשתית הרבה אחרי שהיא נבנית. המישהו הזה אחראי לפינוי תאונות, לסילוק מפגעים, לשיפוץ מהיר של נזקים - והוא פעיל בדיוק כמו מוקדן המשטרה, נהג האמבולנס, או איש חברת החשמל שעובד במשמרות המאפשרות את אספקת השירות החיוני 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה גם במדינה בה יש ויכוח מגוכח על "מנוחה" שהיא פשוט אפלייה בין השירות הציבורי שמקבל בעל הרכב הפרטי בשבת לבין השירות שחסר הרכב אינו מקבל.
תודה מעניין.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


דוקומנטרי על רשת האוטוסטרדות בבריטניה, כי גם הכביש הוא תח"צ
לא משנה אם המשתמשים השונים בכביש מביאים את רכבם הפרטי, רכב מחברה מסחרית, או נוסעים באוטובוס - מישהו צריך לפקח על האוטוסטרדות מחדר בקרה 24/7/365 ולנהל את העניינים. בסדרת דוקומנטרי The Motorway Life In The Fast Lane ששודר ב BBC מובא הסיפור האנושי של מי שמפעילים את רשת האוטוסטרדות באזור ברמינגהאם - צומת דרכים ראשית מאד שבה נפגשים ארבעה אוטוסטרדות עיקריות מרחבי בריטניה. אני מקווה שאין חסימה גאוגרפית, ושאם ישנה - תוכלו להתגבר עליה או לחבר לתוכן דומה (לא סדרות שוטרי התנועה למיניהן...).

הסדרה ממחישה עד כמה הנהג הפרטי הוא בסך הכל "מפעיל" התלוי בתשתית הציבורית או הציבורית למחצה (באזור הספציפי שבדוקומנטרי ישנה גם אוטוסטרדת אגרה פרטית שהנפשות הפועלות תמיד מתלוננות שהציבור לא מנצל במלואה ומעדיף את האוטוסטרדה החינמית אותה נועד לעקוף).

בפורום אנו עדים לתהליך בניית הכבישים בארץ - כביש מס 1 למשל - אבל יש מישהו שמפעיל את התשתית הרבה אחרי שהיא נבנית. המישהו הזה אחראי לפינוי תאונות, לסילוק מפגעים, לשיפוץ מהיר של נזקים - והוא פעיל בדיוק כמו מוקדן המשטרה, נהג האמבולנס, או איש חברת החשמל שעובד במשמרות המאפשרות את אספקת השירות החיוני 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה גם במדינה בה יש ויכוח מגוכח על "מנוחה" שהיא פשוט אפלייה בין השירות הציבורי שמקבל בעל הרכב הפרטי בשבת לבין השירות שחסר הרכב אינו מקבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה