דון- תודה רבה על ה-

kodkod

New member
דון- תודה רבה על ה- ../images/Emo30.gif

סלחתי לך על הכל. אתה
נסיעה טובה.
 

kodkod

New member
צוחה, זה בסדר עכשו?

הכנסתי את התשובה שלך, בתגובה להודעה של מי ששאל היום את אותה שאלה שאני שאלתי. אתה יכול להעתיק ולהדביק את התשובה (הנהדרת!) שלך בשרשור שהיה, אם אתה רוצה(זה דף אחד אחורה). חשבתי להכניס בעצמי, אבל חשבתי אולי היית מעדיף שזה ירשם שם בשם שלך. שוב תודות.
קודקוד
 

kodkod

New member
אופססס...

איך זה קפץ לכאן מהעמוד הקודם??? טוב, אז זה שני דפים אחורה.
 
למעלה