צוחה, זה בסדר עכשו?
הכנסתי את התשובה שלך, בתגובה להודעה של מי ששאל היום את אותה שאלה שאני שאלתי. אתה יכול להעתיק ולהדביק את התשובה (הנהדרת!) שלך בשרשור שהיה, אם אתה רוצה(זה דף אחד אחורה). חשבתי להכניס בעצמי, אבל חשבתי אולי היית מעדיף שזה ירשם שם בשם שלך. שוב תודות.
קודקוד