דולפין שאלה בקשר לתגובה...

  • פותח הנושא XLL
  • פורסם בתאריך

XLL

New member
דולפין שאלה בקשר לתגובה...

אמרת ליוסי שהשרירים שמשתתפים בתרגיל במתח הם הרחב הגבי והחזה איך מפתחים אותם (השרירים הנ"ל) בתרגילים בבית
 
ובכן בהנחה שאין לך משקולות בבית

וציוד אחר ונוסף רחב גבי - עליות מתח, טיפוס על חבל להשתדל ללא עזרת רגליים חזה - שכיבות שמיכה מנח רחב קצת מרוחב כתפיים בווריאציות שונות (מאוזןף שיפוע חיובי ושלילי) ומקבילים אם בנמצא או במגרש משחקים
 

crazyan2

New member
חזה במתח???../images/Emo4.gif

אשמח לשמוע על זה שבמתח החזה עובד גם.. כמו שאני יודע עובד הגב והיד הקדמית והאמה כאילו מה שלפני היד הקדמית שם חחח לא יודע בדיוק איך קוראים לזה...
 

Rossi46 ®

New member
XLL לא ציטט כמו שצריך,

הדולפין התכוון שבתרגיל שעולים למתח ואז למקבילים Power Straight, החזה נכנס בקטע של העלייה למקבילים !
 

gil levi

New member
גם במתח החזה עובד, אבל כמסייע

כך כתוב בexrx ברוב הוואריאציות של מתח.לדוגמא:pull up.
 

Rossi46 ®

New member
נכון, גם בפולי העליון לפנים זה כך,

לא היה לי כח להכנס לפלפולים. אבל משום מה ידעתי שתבוא ותזכיר את זה
 
אבל בexrx כתוב ש

בפולי עליון מאחור החזה ה"גדול" משתתף.. ובלפנים כתוב רק החזה התחתון.. ?
 

k sa

New member
re:תיקון טעות בexrx

שלום הם טוענים ששריר החזה המקורב לסטרנום פעיל חה חה הצחיקו אותי. שריר החזה הגדול משתתף בפשיטה וקירוב(סיבים תחתונים של החזה או הראש התחתון) שריר החזה הקטן עובד גם כמקרב שכמה. כל טוב
 
מאחר ושרירי החזה מתחברים לזרוע

הם מסייעים בקירוב זרועות לכן ב - EXRE כל תרגיל שמתבצע בו קירוב זרועות הם שילבו את החזה אבל ניתוח תנועות בתרגילים שהזכרת מלמד שהחזה הוא רק מסייע ואת העבודה העיקרית עושה הרחב גבי והוא שנושא בעיקר העומס ולכן הוא גם שריר המטרה
 

k sa

New member
re:לדולפין

שלום שוב מסכים עם דברייך ולא טוען שהחזה הוא שריר עיקרי ,פשוט נראה לי מגוחך הניתוח התנועתי של exrx לגבי הפעלת שריר החזה הסטרנלי.
 
אחי לא חלקתי עליך

הסכמתי איתך ואפילו הרחבתי את ההסבר כדי להמחיש שב EXRE יש ניסיון להיות קדושים יותר מהאפיפיור
 

k sa

New member
re:גם אני לא חולק ולסיום חידוד קטן

שלום שריר החזה הקטן אינו במפעילי הזרוע אלא במניעי שכמה. ותודה שוב
 
עכשיו אני מבין

התגובה שלי הראשונה נכתבה כתגובה והסבר לגיל לא כתגובה להודעה שלך ואני התכוונתי לחזה גדול ואגב ראיתי כבר כמה תגובות שלך הידע שלך מלמד שהשתתפת בקורס מדריכים - אני טועה ?
 

k sa

New member
re:לדולפין

שלום שוב תודה על תגובתך ,לשאלתך אינך טועה. כל טוב נ.ב בטוחני שהבנתך האנטומית התנועתית טובה מאד
 
למעלה