דולהאוס עונה 2 פרק 1

דולהאוס עונה 2 פרק 1

וואו! פרק מצויין. אחד היותר טובים בסדרה עד עכשיו. הוא היה בנוי מצויין, הוא היה שנון, מתוכנן, ונורא אמיתי. כל דמות הרגישה מלאה, עם נפח, עם רגש. אפילו אקו. מזכיר לי את הימים-עברו של פיירפליי עם הפרקים המצויינים והאישיות הסוחפת של כל דמות ודמות. לראות את אלקסיס היה משעשע. השיר פתיחה החדש יותר טוב, אבל עדיין נורא מפוקס באקו. ככה צריכה היתה להראות הסדרה מההתחלה. זה מה שקיוויתי לראות מהרגע הראשון, סדרה רצינית ומרתקת. סוף סוף פרק שמשאיר אותי עם ציפיה לעוד! תאוריה שעלתה לי: יכול להיות שאדל בכוונה השתילה לאקו אישיות ש"תזכור" מי היא, כדי להטעות את באלארד? זה מסוג הדברים שמתאים לה לעשות. ככה היא באמת הצליחה לגרום לבאלארד להפוך להאנדלר, ועכשיו יש לה יותר שליטה עליו. הסיפור של סונדרס (איימי אקר) מעניין אותי מאוד. נראה כאילו הוא הולך קצת לאן שציפיתי, האזכור לכך שהיא קשורה לטופר ולחוזה שלו. לא היתי מנחש שגם הוא לא יודע מאיפה הם מכירים(שזה חלק מהחוזה). אם אני צריך לנחש עכשיו היתי אומר שהם אחים. מסביר את כל הסיבה שהוא וידא שהם לא יישכבו זה עם זה ונותן משמעות נוספת לכך שהיא קראה לו big brother. מרגישים את ג'וס באוויר :)
 

On23

New member
פרק נחמד.

לא הייתי מרותק. לפעמים מחשבתי נדדה למקומות אחרים. המשחק של אקו ממש הפריע לי בפרק הזה, וגם של השחקן שמשחק את פול - יש בו משהו פשוט מעצבן, משהו בדיבור שלו... לא יודע, זה נורא מפריע לי. בתכלס ההתחלה הולכת לכיוון טוב לפי הסיום, ואני בהחלט מצפה להמשך.
 

nick at noon

New member
../images/Emo58.gif דולהאוס 2X01

בהחלט פרק מעולה. לא טוב יותר מכל פרק בעונה 1 אבל יותר טוב מרובם, בטח שיותר טוב מחמשת הפרקים הראשונים. כל הקטעים בין סונדרס וטופר מעולים. במיוחד השיחה בינהם. כל כך עצוב שהיא כנראה לא תהיה הרבה בעונה הזאת (וכמה עצוב שאני ממש מקווה שהסדרה החדשה של אמי אקר תכשל). אבל אני לא הבנתי מהשיחה אותם דברים שאתה הבנת. אני חושב שכשהוא אמר שהוא לא מכיר אותה והיא לא מכירה אותו וזה חלק מהחוזה, הוא התכוון לזה שאסור לו, לפי החוזה שלו, שיהיו לו מערכות יחסים אמיתיות עם הבובות. אני לא חושב שהגיוני שאיכשהו הסתירו מידע מטופר ושמו לו בחוזה שאסור לו לגלות את זה. אבל אולי אני טועה. אני גם לא חושב שאדל השתילה לאקו אישיות שהיא תזכור. אני חושב שמה שהתחיל בעונה הראשונה פשוט התפתח. מה שמעניין זה שאקו רוצה להחזיר לעצמה את האישיות של קרוליין, בעוד שראינו שקרוליין עצמה (בפרק סיום עונה 1) לא מוכנה להפר את החוזה שלה עם הבית בובות עדיין. למעשה זה נראה כאילו היא לא רוצה לחזור לעצמה (אולי בלי שימחקו לה משהו מהזיכרון). מצד שני וויסקי לא רוצה לחזור לעצמה מפני שהיא מרגישה שזה יהיה מוות לאישיות שיש לה כרגע, אפילו שקשה לה עם זה שהאישיות הזאת נוצרה על ידי טופר. מצחיק לשמוע את המבטא הבריטי האמיתי של אפולו מגלקטיקה. בעוד שאני חושב שהמבטא הבריטי של אלקסיס דניסוף (אני חושב שגם זה היה אמיתי), נעלם. אגב, לפי הבנתי צפויים עוד אורחים העונה מסדרות של ווידון ומגלקטיקה. אני מקווה שאנשים יזכרו לסמן ספויילר אם הולכים לומר איזה שחקנים יופיעו. אני משתדל להימנע מהידע.
 

lightanddark

New member
אתה צריך לזכור

שקרוליין זו לא אקו, אז זה יהיה יותר הגיוני שאקו תרצה לגלות מי היא באמת. המבטא של אלקסיס לא אמיתי, אבל הוא בילה כמה שנים בילדותו באנגליה אז זה בא משם.
 

nick at noon

New member
כן

קרוליין היא האישיות המקורית ואקו רוצה לדעת מי היא קרוליין. וויסקי/סונדרס לעומת זאת לא מעוניינת לגלות מי האישיות המקורית שלה. אולי זה בגלל שלאקו אין שום אישיות משל עצמה (אפילו שהיא זוכרת את האישיות הרבות שהיא קיבלה) בעוד שווסיקי מחוברת רק לאישיות אחת זו של סונדרס. יש כל כך הרבה שחקנים כיום שמבצעים תפקיד ארוך טווח במבטא שהוא לא שלהם שכבר אי אפשר לדעת אף פעם. יש את אלקסיס וג'יימס מאסטרס בבאפי ואנג'ל. יש את אפולו בגלקטיקה, ויש את האוס. גם דייויד טאננט הדוקטור היוצא בעצם מזייף מבטא כי המבטא האמיתי שלו הוא סקוטי.
 

lightanddark

New member
זה טוב שאי אפשר לדעת

אם היינו יודעים שהמבטא מזוייף זה לא היה טוב בכלל
 

lightanddark

New member
פרק מעולה!

אהבתי את האיחוד בטלסטאר!! שבוע הבא עוד אחד! ואלייזה לא הייתה נוראית כמו בעבר, אולי זה בגלל שעבר זמן או בגלל שהיא לקחה קצת שיעורי משחק בחופשה. הקטע של האחים יכול להיות, אבל הוא לא תכנת אותה שלא תשכב איתו, הוא אמר לה שהיא שונאת אותו על דעת עצמה וזה לא משהו שהוא גרם לה להרגיש. לא ידעתי שאלקסיס יהיה ביותר מפרק אחד, איזה כיף! שימשיכו ככה, עד שיבטלו אותם כמובן.
 
הוא כן אמר

שהוא תכנת אותה "להדחות מהריח שלו", מה שתומך בדיעה שהוא לא רצה שהם יהיו ביחד.
 

גלבטרון

New member
הכינוי Big Brother לקוח מ"1984"

ויסקי כינתה אותו כך כי הוא צופה בבובות כל הזמן וקובע מה הם יחשבו, ירגישו ויעשו בדיוק כמו "האח הגדול" של '1984' - ספר חובה לקריאה עבור כולם
 

nick at noon

New member
מעניין אם ג'ורג' אורוול יכל לדמיין

שהספר שלו יהיה השראה לתוכנית ריאליטי שקרויה על שם המושג. ומעניין איך הוא היה מגיב לזה שאנשים בוחרים מרצונם לחיות תחת האח הגדול.
 
ענק

איזה כיף של פרק. אני פשוט מתאהבת באמי אקר יותר ויותר כל פעם שאני רואה אותה על המסך. שחקנית אדירה. ואיזה דילמה מוסרית נהדרת ג'וס סידר לה. איזה באסה שהיא רשומה כשחקנית אורחת, אני מקווה שזה לא אומר שהיא תעלם לנו. לא יכולה לחכות לראות את הסדרה החדשה שלה. פשוט תענוג נהנתי מכל שנייה. לא שמתי לב לאלקסיס, אני אחפש אותו בשנייה שאחזור הביתה, (הוא הסנטור מההתחלה?)
 
למעלה