דויטשה נורא אופטימים על דלק רכב

מצב
הנושא נעול.

dw2322

New member
דויטשה נורא אופטימים על דלק רכב

דויטשה נורא אופטימים על דלק רכב
ובונים על המשך צמיחה בשנים הקרובות + הגדלת שולי הרווח. שאלה לדויטשה בנק- הציצו בבקשה מהחלון במשרד בגרמניה ואימרו לי כמה מאזדות אתם רואים ברחובות שלכם? כמה פורדים? בישראל של היום אין פיאט. אין אופל. אין פיג'ו. אין קאיה. אין רנו חשמלית של אגסי. אין צ'רי או איך שקוראים לעדר הסיני. אין טאטא הודי. אין דאצ'יה רומני. אין דייהטסו(שאוטוטו מביאה קורולה דור קודם במחיר סוףעונה) ובטח שכחתי משהו. כמה זמן אתם חושבים שהאין הזה יחזיק מעמד??? אם דלק רכב תצליח לשמור על צמיחה אפס בשנים הקרובות זה יהיה הישג ואם יתחילו להביא טאטא/צ'רי/דאצ'יה ודומיו יהיה מאד קשה להעלות שולי רווח.
 

dw2322

New member
כתבה נגד הרנו של אגסי

דויטשה נורא אופטימים על דלק רכב
ובונים על המשך צמיחה בשנים הקרובות + הגדלת שולי הרווח. שאלה לדויטשה בנק- הציצו בבקשה מהחלון במשרד בגרמניה ואימרו לי כמה מאזדות אתם רואים ברחובות שלכם? כמה פורדים? בישראל של היום אין פיאט. אין אופל. אין פיג'ו. אין קאיה. אין רנו חשמלית של אגסי. אין צ'רי או איך שקוראים לעדר הסיני. אין טאטא הודי. אין דאצ'יה רומני. אין דייהטסו(שאוטוטו מביאה קורולה דור קודם במחיר סוףעונה) ובטח שכחתי משהו. כמה זמן אתם חושבים שהאין הזה יחזיק מעמד??? אם דלק רכב תצליח לשמור על צמיחה אפס בשנים הקרובות זה יהיה הישג ואם יתחילו להביא טאטא/צ'רי/דאצ'יה ודומיו יהיה מאד קשה להעלות שולי רווח.
כתבה נגד הרנו של אגסי
אפשר לשער שכל יבואני הרכב בארץ, מלבד קרסו, לא מתלהבים מהרעיון של אגסי. זה כולל דלק רכב.
 

sharosha

New member
לא מופרך

כתבה נגד הרנו של אגסי
אפשר לשער שכל יבואני הרכב בארץ, מלבד קרסו, לא מתלהבים מהרעיון של אגסי. זה כולל דלק רכב.
לא מופרך
הטענות שלך יכולות להיות בטווח הארוך אולי נכונות אך כפי הנראה אם הגישה של דלק רכב שמעכשיו הם יורידו את ההנחות, אם מוצר מצליח שאולי בגרמניה (ששם יש תעשית רכב פורחת) בשאר אירופה מאזדה ופורד פורחות. בנוסף מעבר למוצר ישנו ענין של הנהלה שלדלק היא לא רעה בכלל (ראה לאנטיס שלא היה לה ערך מוסף על טויוטה או ניסן) אך הנהלה שונה החליטה על מדיניות מכירה שונות מה שהביא להצלחה לדלק. כמו כן נסה ללכת לסוכנות ולהזמין פרטי מאזדה 6 או מונדאו חדשה. קשה! (יכול להיות מחדל יבואן או שיטה לעודד ביקוש, ימים יגידו.) גם בקנדה וארה"ב מכוינות אלו עולות במחירות!!!!
 

sharosha

New member
קרסו

לא מופרך
הטענות שלך יכולות להיות בטווח הארוך אולי נכונות אך כפי הנראה אם הגישה של דלק רכב שמעכשיו הם יורידו את ההנחות, אם מוצר מצליח שאולי בגרמניה (ששם יש תעשית רכב פורחת) בשאר אירופה מאזדה ופורד פורחות. בנוסף מעבר למוצר ישנו ענין של הנהלה שלדלק היא לא רעה בכלל (ראה לאנטיס שלא היה לה ערך מוסף על טויוטה או ניסן) אך הנהלה שונה החליטה על מדיניות מכירה שונות מה שהביא להצלחה לדלק. כמו כן נסה ללכת לסוכנות ולהזמין פרטי מאזדה 6 או מונדאו חדשה. קשה! (יכול להיות מחדל יבואן או שיטה לעודד ביקוש, ימים יגידו.) גם בקנדה וארה"ב מכוינות אלו עולות במחירות!!!!
קרסו
ניסן מיובאת ע"י קרסו שלא נראה כזו הצלחה (של היצרן) למרות מכירות יפות בחו"ל. הנהלה?
 

dw2322

New member
מדובר בטווח הבינוני

קרסו
ניסן מיובאת ע"י קרסו שלא נראה כזו הצלחה (של היצרן) למרות מכירות יפות בחו"ל. הנהלה?
מדובר בטווח הבינוני
קרי תוך שנה מהיום. הנהלת דלק רכב מצויינת, אין ספק, הנהלת קרסו על הפנים, אין ספק, אבל אם המדינה מתגייסת לסייע לקרסו אני לא מקנא בדלק רכב. תוסיף לזה את המצב התמוה של אין פיאט, אין פיג'ו וכו שהזכרתי למעלה ותקבל תסריט, בסבירות גבוהה, שנתח השוק של דלק רכב ירד מהשיא שלו כיום.
 

dw2322

New member
תלות בהיצע היצרן

מדובר בטווח הבינוני
קרי תוך שנה מהיום. הנהלת דלק רכב מצויינת, אין ספק, הנהלת קרסו על הפנים, אין ספק, אבל אם המדינה מתגייסת לסייע לקרסו אני לא מקנא בדלק רכב. תוסיף לזה את המצב התמוה של אין פיאט, אין פיג'ו וכו שהזכרתי למעלה ותקבל תסריט, בסבירות גבוהה, שנתח השוק של דלק רכב ירד מהשיא שלו כיום.
תלות בהיצע היצרן
סיבה נוספת להצלחה כרגע של דלק רכב היא שכמה יבואנים סובלים מהיצע לא אטרקטיבי מספיק של היצרן (שמעת על הפיאט500 החדשה? אם המחיר יהיה טוב היא תהיה להיט בת"א, סקודה מתחילים לדחוף עכשיו את הפאביה החדשה במחיר נוח, קרסו סוף סוף ירד מהאולימפוס ומתחיל לדחוף את הקליאו במחיר שפוי), או אפילו כמות מוגבלת של יחידות המוקצות ליבואן הישראלי. ברגע שזה ישתנה, וזה משתנה, נתח השוק של היבואנים יעלה. אם דייהטסו יביאו את הקורולה הקודמת (זו עם הגיר האוטומטי הרגיל), שאהודה ע"י הצרכן המוקמי, אני די משוכנע שהם בקלות מוכרים כמה אלפי יחידות ליסינג לשנה. בקלות. זה משהו שלא קיים כיום והוא יבוא ע"ח יבואנים אחרים. תופעה דומה קרתה בסלולר. לסמסונג לא היה היצע מתאים לשוק הישראלי בשנה שנתיים האחרונות ונתח השוק של סאני ירד. כעת ההיצע משתפר (כנס לקטלוגים של מפעילות הסלולר) וסביר להניח שנתח השוק של סאני יעלה. לדעתי תשובה יהיה מאד מרוצה אם דלק רכב תשמור על אותה רווחיות כמו עכשיו.
 

conundrum3

New member
אם כבר בסאני עסקינן

תלות בהיצע היצרן
סיבה נוספת להצלחה כרגע של דלק רכב היא שכמה יבואנים סובלים מהיצע לא אטרקטיבי מספיק של היצרן (שמעת על הפיאט500 החדשה? אם המחיר יהיה טוב היא תהיה להיט בת"א, סקודה מתחילים לדחוף עכשיו את הפאביה החדשה במחיר נוח, קרסו סוף סוף ירד מהאולימפוס ומתחיל לדחוף את הקליאו במחיר שפוי), או אפילו כמות מוגבלת של יחידות המוקצות ליבואן הישראלי. ברגע שזה ישתנה, וזה משתנה, נתח השוק של היבואנים יעלה. אם דייהטסו יביאו את הקורולה הקודמת (זו עם הגיר האוטומטי הרגיל), שאהודה ע"י הצרכן המוקמי, אני די משוכנע שהם בקלות מוכרים כמה אלפי יחידות ליסינג לשנה. בקלות. זה משהו שלא קיים כיום והוא יבוא ע"ח יבואנים אחרים. תופעה דומה קרתה בסלולר. לסמסונג לא היה היצע מתאים לשוק הישראלי בשנה שנתיים האחרונות ונתח השוק של סאני ירד. כעת ההיצע משתפר (כנס לקטלוגים של מפעילות הסלולר) וסביר להניח שנתח השוק של סאני יעלה. לדעתי תשובה יהיה מאד מרוצה אם דלק רכב תשמור על אותה רווחיות כמו עכשיו.
אם כבר בסאני עסקינן
אז בשעה טובה ומוצלחת רואים דוח רבעוני טוב שלה. נסחרת כרגע במחירי סוף עונה, ועם המומנטום העסקי המתאים היא יכולה לפרוץ באופן דרמטי. מצד שני, לא זיהיתי את הצניחה שלה בשנה האחרונה.
 

mico6

New member
יש יותר טוב..

אם כבר בסאני עסקינן
אז בשעה טובה ומוצלחת רואים דוח רבעוני טוב שלה. נסחרת כרגע במחירי סוף עונה, ועם המומנטום העסקי המתאים היא יכולה לפרוץ באופן דרמטי. מצד שני, לא זיהיתי את הצניחה שלה בשנה האחרונה.
יש יותר טוב..
מילומור סחר עושה בית ספר לסאני, אם בפוטנציאל עסקינן במילומור סחר יש יותר. מה דעתך ?
 

conundrum3

New member
כבדהו וחשדהו

יש יותר טוב..
מילומור סחר עושה בית ספר לסאני, אם בפוטנציאל עסקינן במילומור סחר יש יותר. מה דעתך ?
כבדהו וחשדהו
מילומור סחר התחילה את פעילותה במהלך שכמעט הביא אותה לפירוק. לראיה תסתכל על תשואות האג"ח שלה. לאחרונה יש קולות מעט חיוביים יותר, אני לא ממש בקיא, אבל הרושם הראשוני הגרוע לא נמחק כל כך מהר. כמו שאמרתי לא מכיר את המספרים של מילומור סחר באופן מלא. סאני נסחרת במכפיל מצחיק כרגע.
 

mico6

New member
מילומור סחר

כבדהו וחשדהו
מילומור סחר התחילה את פעילותה במהלך שכמעט הביא אותה לפירוק. לראיה תסתכל על תשואות האג"ח שלה. לאחרונה יש קולות מעט חיוביים יותר, אני לא ממש בקיא, אבל הרושם הראשוני הגרוע לא נמחק כל כך מהר. כמו שאמרתי לא מכיר את המספרים של מילומור סחר באופן מלא. סאני נסחרת במכפיל מצחיק כרגע.
מילומור סחר
הון עצמי - נמוך, אולי הנפקת חברת ההפצה הרומנית תכניס כסף ואולי הכנת משקיע לרשת חנויות גם תעזור, על פניו הכיוון שם נראה חיובי, יצא גם דיווח על חוזה גדול
 

dw2322

New member
יש לה פוטנציאל משמעותי

מילומור סחר
הון עצמי - נמוך, אולי הנפקת חברת ההפצה הרומנית תכניס כסף ואולי הכנת משקיע לרשת חנויות גם תעזור, על פניו הכיוון שם נראה חיובי, יצא גם דיווח על חוזה גדול
יש לה פוטנציאל משמעותי
שיווק הסלולרי הולך להם פנטסטי, גם החנויות מצליח, הלווין הדיגיטלי זה מה שעשה להם את הצרות אבל זה מתקדם. בכל אופן כנייר שנותן חשיפה לצמיחה ברומניה זה נייר מעניין לדעתי (מן הסתם חוץ מכל הדירות שהקבלנים הישראלים בונים להם הרומנים ירצו גם להתקדם ולשוחח בסלולרי, וזה הולך שיגעון). לי מה שמפריע עם המניה זה ההון העצמי הנמוך (יש לי פרנציפים של דרישה להון עצמי מעל 10M$) אבל למי שאין עקרון כזה ומחפש נייר קטן עם פוטנציאל אז אני שותף לדעתך שמילומור סחר מעניינת. אחרי ההנפקה באירופה ו/או הכנסת המשקיע ההון העצמי כנראה יעלה ובנוסף יתרום להפגת החששות בשני האגחים שלה, שכרגע נסחרים בתשואת זבל ואחרי ההנפקה מן הסתם יסחרו בתשואה קונוונציונלית יותר.
 

dw2322

New member
הם היו חלשים במכשירי דור3

אם כבר בסאני עסקינן
אז בשעה טובה ומוצלחת רואים דוח רבעוני טוב שלה. נסחרת כרגע במחירי סוף עונה, ועם המומנטום העסקי המתאים היא יכולה לפרוץ באופן דרמטי. מצד שני, לא זיהיתי את הצניחה שלה בשנה האחרונה.
הם היו חלשים במכשירי דור3
למרבה הצער, המפעילות דוחפות בעיקר את המכשירים הללו, שמייצרים להם 20 שקל על כלום כל חודש, ולכן סוני אריקסון פרצה ועברה אותם. עכשיו סאני חוזרת עם סמסונגים חדשים ומתאימה יותר לקטלוגים של המפעילות. לא כ"כ ברור לי מה המפעילות יעשו אחרי שחוק ה 18 חודש יכנס לתוקף. יהיה סבסוד, לא יהיה? אם סמסונג חוזרת ולוקחת את המקום השני בשוק הישראלי הנייר של סאני, שכרגע נסחר במכפיל חד ספרתי, אכן יכול לעשות מהלך משמעותי.
 

dw2322

New member
טוב לראות אותך שוב ../images/Emo140.gif

אם כבר בסאני עסקינן
אז בשעה טובה ומוצלחת רואים דוח רבעוני טוב שלה. נסחרת כרגע במחירי סוף עונה, ועם המומנטום העסקי המתאים היא יכולה לפרוץ באופן דרמטי. מצד שני, לא זיהיתי את הצניחה שלה בשנה האחרונה.
טוב לראות אותך שוב
 

צימבי

New member
אני רוצה לראות אחד מכם עוצר כל 100 ק"מ להחליף

כתבה נגד הרנו של אגסי
אפשר לשער שכל יבואני הרכב בארץ, מלבד קרסו, לא מתלהבים מהרעיון של אגסי. זה כולל דלק רכב.
אני רוצה לראות אחד מכם עוצר כל 100 ק"מ להחליף
בטרייה זה לא נראה ישים בכלל וזה כבר בשלב התכנון
 

dw2322

New member
ישראל מדינה קטנה

אני רוצה לראות אחד מכם עוצר כל 100 ק"מ להחליף
בטרייה זה לא נראה ישים בכלל וזה כבר בשלב התכנון
ישראל מדינה קטנה
והרבה מאד אנשים (תושבי המרכז) לא נוסעים נסיעות ארוכות. אם המחיר יהיה נוח, ובהנחת 0 מס הוא יהיה נוח, אפשר לצפות ללא מעט (לא צריך כולם, מספיק 10-20% מהשוק) רכבים חשמליים - ובדיוק בגלל זה סביר שיבואני הרכב מתחילים להפעיל לובי נגד המיזם.
 

conundrum3

New member
כמה זמן זה כבר מחזיק מעמד?

דויטשה נורא אופטימים על דלק רכב
ובונים על המשך צמיחה בשנים הקרובות + הגדלת שולי הרווח. שאלה לדויטשה בנק- הציצו בבקשה מהחלון במשרד בגרמניה ואימרו לי כמה מאזדות אתם רואים ברחובות שלכם? כמה פורדים? בישראל של היום אין פיאט. אין אופל. אין פיג'ו. אין קאיה. אין רנו חשמלית של אגסי. אין צ'רי או איך שקוראים לעדר הסיני. אין טאטא הודי. אין דאצ'יה רומני. אין דייהטסו(שאוטוטו מביאה קורולה דור קודם במחיר סוףעונה) ובטח שכחתי משהו. כמה זמן אתם חושבים שהאין הזה יחזיק מעמד??? אם דלק רכב תצליח לשמור על צמיחה אפס בשנים הקרובות זה יהיה הישג ואם יתחילו להביא טאטא/צ'רי/דאצ'יה ודומיו יהיה מאד קשה להעלות שולי רווח.
כמה זמן זה כבר מחזיק מעמד?
או במילים אחרות: מה נשתנה ב-2008 לעומת 2007? 2006? 2005? 2004? שנמשיך? לדעתי כל זמן ששוק הליסינג המקומי מעוות כפי שהוא מעוות, אין יותר מדי מה לחשוש למצבה של דלק רכב. אם לא מניחים צניחה במכירות, החברה לא נראית יקרה בכלל. ועוד לא דיברתי על האפשרות שדלק רכב תשכיל לייבא חברות אחרות, כפיתוח עסקי (מה שכרגע לא רלבנטי מבחינתה). אגב, אם היית בפאריס, בטח ראית שגם אצלהם אין אופל, אין פיאט, אין פורד, אין מאזדות, אין קאיה, אין דייהטסו, אין טאטא אין צ'רי ואין כלום מלבד מכוניות צרפתיות. במילים אחרות - שוק הרכב הינו לוקלי. פיצוח במדינה אחת לא מבטיח דבר לגבי מדינה אחרת.
 

NS101

New member
יש שם גם גרמניות

כמה זמן זה כבר מחזיק מעמד?
או במילים אחרות: מה נשתנה ב-2008 לעומת 2007? 2006? 2005? 2004? שנמשיך? לדעתי כל זמן ששוק הליסינג המקומי מעוות כפי שהוא מעוות, אין יותר מדי מה לחשוש למצבה של דלק רכב. אם לא מניחים צניחה במכירות, החברה לא נראית יקרה בכלל. ועוד לא דיברתי על האפשרות שדלק רכב תשכיל לייבא חברות אחרות, כפיתוח עסקי (מה שכרגע לא רלבנטי מבחינתה). אגב, אם היית בפאריס, בטח ראית שגם אצלהם אין אופל, אין פיאט, אין פורד, אין מאזדות, אין קאיה, אין דייהטסו, אין טאטא אין צ'רי ואין כלום מלבד מכוניות צרפתיות. במילים אחרות - שוק הרכב הינו לוקלי. פיצוח במדינה אחת לא מבטיח דבר לגבי מדינה אחרת.
יש שם גם גרמניות
 

dw2322

New member
היה פיאט, היה אופל, היה פיג'ו

כמה זמן זה כבר מחזיק מעמד?
או במילים אחרות: מה נשתנה ב-2008 לעומת 2007? 2006? 2005? 2004? שנמשיך? לדעתי כל זמן ששוק הליסינג המקומי מעוות כפי שהוא מעוות, אין יותר מדי מה לחשוש למצבה של דלק רכב. אם לא מניחים צניחה במכירות, החברה לא נראית יקרה בכלל. ועוד לא דיברתי על האפשרות שדלק רכב תשכיל לייבא חברות אחרות, כפיתוח עסקי (מה שכרגע לא רלבנטי מבחינתה). אגב, אם היית בפאריס, בטח ראית שגם אצלהם אין אופל, אין פיאט, אין פורד, אין מאזדות, אין קאיה, אין דייהטסו, אין טאטא אין צ'רי ואין כלום מלבד מכוניות צרפתיות. במילים אחרות - שוק הרכב הינו לוקלי. פיצוח במדינה אחת לא מבטיח דבר לגבי מדינה אחרת.
היה פיאט, היה אופל, היה פיג'ו
פעם הפונטו היתה להיט, הפונטו החדשה עגלה (ומתישהו הם יביאו גירסה חזקה יותר פלוס ה500 המתוקה ויש להם גם משפחתית) פעם קורסה ואסטרה עשו מכירות, לא היסטרי אבל מכרו. מישהו ראה אסטרה חדשה? פיג'ו 307 לקחה נתח יפה במשפחתיות. כמה 308 ראית? פעם סקודה היתה רק במוניות, עכשיו היא גם בפאביה (עם דיל לא רע) וגם בסופרב (רכב שרים, אם כי רובם העדיפו את ה A6). בשנה שנתיים האחרונות מותגים חזקים מאד פשוט נמחקו מהמפה. יונדאי סוגרת פערים במהירות עם ה i30 וגם סובארו B3 לא מביישת. תוסיף על זה את הפדיחה של הגיר האוטומטי של הקורולה החדשה וכישלון האופטרה ותקבל צירוף מקרים מזליקו ושנה פיצוץ לדלק רכב. היה קשה לא להצליח. בקרוב זה ישתנה. אפילו הצלחה משמעותית (נאמר 5000 ומעלה יחידות) של הקורולה של דייהטסו לבדה עלולה למחוק את כל הצמיחה של דלק רכב, וזה לפני שלובינסקי חוזר למשפחתיות. דלק רכב (מאזדה, פורד) וכלמוביל (יונדאי, מיצובישי) פשוט גדלו וגדלו והצליחו למחוק מותגים שהיו כאן תמיד כמו פיאט ופיג'ו. אם רוצים אפשר להזכיר גם את קאיה הקטנה, שלמרות שנראה שהם בכלל לא במשחק הבנתי שהם מתכוונים להסתער מחדש על השוק המקומי ולא הייתי מזלזל בהם-הם השתפרו ויכולים להכניס כמה אלפי יחידות לשוק הליסינג. מצד שני, פעם דלק רכב היתה בעיקר לאנטיס. בשנים האחרונות נוספה הפוקוס שזה מה שהציל להם את המכירות. עכשיו נגמרו השפנים (המאזדה2 היתה השפן האחרון) והירידה מתבקשת. לווא דווקא ברבעון או שניים הקרובים אבל בטווח הבינוני? לא רואה איך הם שומרים על נתח שוק שלא לדבר על לצמוח. לא שירידה של 20% זה סוף העולם, היא עדיין תהיה פרת מזומנים, רק פרה רזה יותר. אם אגסי יצליח אז לדעתי הפרה תהפוך לאנורקסית. בכל מקרה טוב לראות אותך שוב
 

meir112

New member
דלק רכב=ציי מכוניות

היה פיאט, היה אופל, היה פיג'ו
פעם הפונטו היתה להיט, הפונטו החדשה עגלה (ומתישהו הם יביאו גירסה חזקה יותר פלוס ה500 המתוקה ויש להם גם משפחתית) פעם קורסה ואסטרה עשו מכירות, לא היסטרי אבל מכרו. מישהו ראה אסטרה חדשה? פיג'ו 307 לקחה נתח יפה במשפחתיות. כמה 308 ראית? פעם סקודה היתה רק במוניות, עכשיו היא גם בפאביה (עם דיל לא רע) וגם בסופרב (רכב שרים, אם כי רובם העדיפו את ה A6). בשנה שנתיים האחרונות מותגים חזקים מאד פשוט נמחקו מהמפה. יונדאי סוגרת פערים במהירות עם ה i30 וגם סובארו B3 לא מביישת. תוסיף על זה את הפדיחה של הגיר האוטומטי של הקורולה החדשה וכישלון האופטרה ותקבל צירוף מקרים מזליקו ושנה פיצוץ לדלק רכב. היה קשה לא להצליח. בקרוב זה ישתנה. אפילו הצלחה משמעותית (נאמר 5000 ומעלה יחידות) של הקורולה של דייהטסו לבדה עלולה למחוק את כל הצמיחה של דלק רכב, וזה לפני שלובינסקי חוזר למשפחתיות. דלק רכב (מאזדה, פורד) וכלמוביל (יונדאי, מיצובישי) פשוט גדלו וגדלו והצליחו למחוק מותגים שהיו כאן תמיד כמו פיאט ופיג'ו. אם רוצים אפשר להזכיר גם את קאיה הקטנה, שלמרות שנראה שהם בכלל לא במשחק הבנתי שהם מתכוונים להסתער מחדש על השוק המקומי ולא הייתי מזלזל בהם-הם השתפרו ויכולים להכניס כמה אלפי יחידות לשוק הליסינג. מצד שני, פעם דלק רכב היתה בעיקר לאנטיס. בשנים האחרונות נוספה הפוקוס שזה מה שהציל להם את המכירות. עכשיו נגמרו השפנים (המאזדה2 היתה השפן האחרון) והירידה מתבקשת. לווא דווקא ברבעון או שניים הקרובים אבל בטווח הבינוני? לא רואה איך הם שומרים על נתח שוק שלא לדבר על לצמוח. לא שירידה של 20% זה סוף העולם, היא עדיין תהיה פרת מזומנים, רק פרה רזה יותר. אם אגסי יצליח אז לדעתי הפרה תהפוך לאנורקסית. בכל מקרה טוב לראות אותך שוב
דלק רכב=ציי מכוניות
אחת הסיבות העקריות לנפוצות פורד ומזדה זה ציי הרכבים.זאת מדיניות מוצהרת של החברה לדחוף הרכבים לחברות הליסינג והשכר בעזרת הטבות במחיר ותנאי תשלום וגם אחריות זה כמובן כאשר לרכב חברה חסרים מספר פיצרים מהרכב הפרטי.אגב גם יונדאי עושים כך.הם אומרים א.כמות גדולה עם מרווח קטן עדיין מביא רווחים מצד שני הרי הפרסום הטוב ביותר לרכב הוא כמות הרכבים בכביש.מה גם שיש רווחי ענק מחלפים מוסכים וכוליי.ישנן חברות יבואני הונדה למשל אשר בעבר בכל אופן נמנעו ממכירה לציים ולא נתנו הנחות.לכן כל זמן שמדניות דלק רכב תמשך וכמובן רכבים אטרקטיביים הם ימשיכו לשלוט בשוק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה