דוח דיג

דוח דיג

אין מצב לדיג מה זה חולה (שפעת) אבל מה הדם חם מהמחלה ולא מהשפעת אל מהמחלה הבריאה הדיג מסיים את העבודה (בקושי עובד) ב16.30 עולה לאוטו ופתאום מרגיש טוב "בטח איך לא החלטתי שהולכים לדוג" מטלפן לבן הזוג (לדיג) והוא כבר בדרך פול גז וכעבור חצי שעה מתייצב בחדרה בחח"י אבל מה כבר חושך, המים שקטים ולא רואים שום רדיפות, מבין שלזרזר עכשיו בבחינת ברכה לבטלה. מחליט ללכת על בוס, מייד מכין בצק (קמח יש תמיד באוטו) פותח מקל, מלביש זרחן, מרסס בלחם שגם יש תמיד באוטו, ומתחיל לדוג . לפתיחה בננה קטנה שמייד נתפרת על חכת רולר ונזרקת (על חי) דג שני סרגוס קטן וגם הוא על רולר שני (על חי) דג שלישי טרולוס של 200 גר' לערך שניתפר גם הוא על חוט 80 עם קרס גדולה וניזרק גם הוא חי (חוט על מטקה) בינתים מגיע בן הזוג ופותח גם הוא מקל במקביל ממשיך לרסס והרבה הריסוס עשה את שלו והדגים התחילו לצאת 2--2 ככה שעה לערך מלא אקשן לאחר שעה העסק התחיל להרגע עד 9.30 ואז "היתיבש הים" חכינו עוד מעט קט וסגרנו את העסק במשך כל הזמן לא ניתפס שום דבר על ה"חי" לא נורא יצאנו בכמות נאה של דגים נקווה "שמחלת" הדיג לא החמירה את מצב השפעת רק שנהיה בריאים
 

k i m k h y

New member
יופי של שלל

כשאתה אומר ח"ח חדרה, לאיפה בדיוק אתה מתכוון? יש לך אישור כניסה, או שאתה דג מהחוף הדרומי למזח הגדול? או באזור המיים החמים?
 

RM 7

New member
יפה דוד

בקצב הזה של 3 דגים על חי ליציאה בח"ח התוצאות לא יאחרו לבוא! אל תתבייש לתפור גם בורי:)
 

dobhy46

New member
קודם כל שתהייה בריא

שנית כל הכבוד על הדייג המוצלח
 

sigmar

New member
פששששששש .........שיחקתם אותה ../images/Emo47.gif

דוח של ימים אחרים ...... איזה מגוון דגים....... השפעת ......לא מענין.....חחחחח
 
אחלה דגים-כל הכבוד

שאלה. איך אפשר לקבל אישור כניסה לח'ח אני יודעה שזה רק לעובדי חברת החשמל?
 

asia7

New member
כבר שכחתי איך נראים הדגים ...

האלו בורים , קרסים ... ממש כיף שיש אקשן בבוס - בניגוד לדייג רולר . שלא לדבר על הזרזור שלי חחחחחחחח.
 
דוד כל הכבוד ...../images/Emo45.gif אחלה דגים...

רואים על האדם לא וותרן אין בגרגור . עובר לבוס בהצלחה גם בבאות סומכים עליך
 

saleem5

New member
כל הכבוד..סחטיין..רק

אני הייתי מחזיר את הבורים הקטנים לגדול
 

KarahaNa1

New member
דוד מלך הבורי :)

אתה חייב בהזדמנות ללמד אותי לתפוס את הדג החמקמק
 

sng

New member
דגים קטנים+דיג אכזרי

א. חייב להגיד לך שאני לא הייתי מפרסם דגיגונים כאלה. ב. לדיג אמיתי כמו לציד אמיתי, צריך שיהיה כבוד לניצוד/נידוג וחלק מזה הענין של לא להתאכזר ולגרום ייסורים מיותרים לחיה שתפסת. ואם עדיין לא הבנת למה אני מתכוון - אז הכוונה לשיפוד הדגים החיים כפיתיון. תתבייש אתה וכל מי שנוהג כמוך!
 

rondadon

New member
הרגע גרמת לחצי פורום

להרגיש מבוייש על זה שהוא משפד דגים חיים כפיתיון. אם אתה חושב שכל זריקה לים אתה תוציא דג מפלצת - אז תצא מזה. כל עוד אתה דייג, ואתה בעצמך גורם סבל לדגים, אז נו באמת...
 

hrmagic

New member
אתה פותח פה

וויכוח רציני שכבר היה דומה לו פה, אני יתחיל, זה פורום דייג ולא פרום צער בעלי חיים הרבה מאוד מהדייגים משתמשים בשיתט דייג חי זאת אומרת דג קטן תפור על הכרס כדי לדוג דג גדול!! זה מקובל ולגיטימי, אגב סבידות,קלמרי, גמברי, תולעים, ושאר ירקות זה בסדר ודגים לא?? אז אני לא מתביש!!!!
 

הונדסון

New member
מה הבעיה עם שיפוד דגים כפיתיון?

ולשפד סבידה/ קלמארי/ גמברי כפיתיון זה בסדר? איך בדיוק אתה מצפה לתפוס דגים גדולים אם אתה לא מציע להם כפיתיון את מה שהם אוכלים בסביבה הטבעית שלהם?
 

sng

New member
הסבר:

כוונתי לשיפוד דגים חיים,שנזרקים משופדים-חיים לפרפר במים.
 
למעלה