דודי משחק בשבוע הבא?

יאני4

New member
ההגרלה של הבנות שלנו בבאקו

שחר פאר הוגרלה בסיבוב הראשון למשחק מול איבון מויסברגר המכונה גם בשם הברונית. היא מדורגת 42 בעולם ו-6 בטורניר. שחר ניצחה אותה השנה בגביע הפדרציה בשלוש מערכות, וחוץ מזה היא ניצחה אותה עוד פעמיים, אבל זה היה לפי מספר שנים רבות ב-2005 ו-2007. הגרלה שהייתה יכולה להיות קלה יותר אבל הייתה יכולה להיות קשה יותר. מבין המדורגות היא השחקנית שהכי נוח לשחק מולה. אם שחר תעלה לסיבוב השני, היא תקבל הגרלה נוחה מאוד בדמות עולה מן המוקדמות או שחקנית רוסייה המדורגת 1096 שקיבלה WC לטורניר. אם היא תעלה גם לרבע הגמר, היא תפגוש שם כנראה את קירסטאה, אבל בכושר הנוכחי שלה השנה היא גם יכולה לפגוש את קדאנטו, ווגלה וג'באור - ווגלה פייבוריטית להגיע לרבע הגמר, אבל נקווה שג'באור תעשה את זה כמו בשנה שעברה.

יוליה גלושקו הוגרלה שבוע שני ברצף מול עולה מהמוקדמות, ויכול להיות שהיא תיזכר איך זה לנצח משחק בטורניר WTA שהוא לא גרנד סלאם גם בהגרלה הראשית. עם כל כמה שזה נראה קל, עולה מהמוקדמות עלולה להיות מסוכנת כשהשמות הבולטים במוקדמות הם: קוביניץ' (116), יאסקיץ' (123), קוזלובה (128), שיניאקובה (130), קודרייצובה (135), סאסנוביץ' (136), פאנובה (137 שהגיעה לרבע גמר בשטאד השבוע) ופרבאק (141). שש שחקניות תעלנה מהמוקדמות.
אם יוליה תעפיל לסיבוב השני, היא תפגוש את המנצחת בין סקיאבונה לנארה - משחק קשה בכל מקרה, כשסקיאבונה הגיעה שבוע שעבר לרבע גמר איסטנבול והיא יריבה תמיד מאוד מסוכנת, ונארה בפורמה טובה השנה והיא כבר בטופ 40 ומדורגת 4 בטורניר. אם וכאשר יוליה תפתיע ותעפיל לרבע הגמר, היא תפגוש כנראה את ווטסון או מלאדנוביץ', כשגם וקיץ' ועולה מהמוקדמות עשויות למצוא עצמן שם.

הגרלה סבירה לשתיהן, כשלשחר סיבוב ראשון יחסית קשה וסיבוב שני כנראה יותר קל, וליוליה כנראה הפוך (תלוי ביריבה שתשובץ לה), כשסיבוב ראשון יכול להיות קל, וסיבוב שני כבר יהיה קשה.
שחר מגנה פה על גמר, מה שאומר שהיא חייבת פה רבע גמר בשביל לא לרדת משמעותית, כשאת השבוע היא תתחיל במקום ה-136. במידה והיא תשיג רבע גמר, היא תעפיל לסביבות המקום ה-120, דירוג סביר לאחר ירידה כזו חדה, וכשיש באופק הקרוב גם את השמירה על הנקודות של טורניר ה-125K, מצב הדירוג של שחר נראה בסכנה, כשהמקום בטופ 100 כנראה ילך למספר שבועות לפחות, אבל גם המקום בטופ 150 לא מובטח לה, והיא תהיה חייבת לעבוד מהר ולהשיג תוצאות טובות כבר בשבועות הקרובים כדי לא להיכנס לביצה הזאת של המאייה השנייה (שיוליה מכירה אותה כל כך טוב).
אגב, גם מצב הדירוג של יוליה לא כל כך מוצלח, כשהיא צריכה להן על שני חצאי גמר בטורניר 50K, סיבוב שני בטורניר 100K, העפלה להגרלה הראשית בטורונטו, והעפלה להגרלה הראשית פלוס סיבוב שלישי באליפות ארה"ב הפתוחה. היא כנראה לא תשמור על מלוא הנקודות, אבל למזלה (כמו שחר), היא כמעט ולא עשתה נקודות אחרי ה-USO, כך ששם יהיה לה סיכוי טוב לחזור לתמונת הטופ 100.

בזוגות, פעם נוספת שהן לא מתחרות ביחד (שטות גדולה בעיניי), והן תמשכנה עם בנות הזוג שלהן מהשבוע שעבר.

בהצלחה לשתיהן!!!
 

amitooshacham

New member
מעניין מאוד, תודה רבה !

 

יאני4

New member
יוני ארליך ממשיך עם רג'יב רם באטלנטה

שבוע שלישי ברצף של הצמד רם וארליך - מה שמראה על רצון להמשיך לאורך זמן, למרות שאם גם השבוע הם יפסידו סיבוב ראשון, אני לא יודע עד כמה הם ישמחו להמשיך ביחד.
בסיבוב הראשון, בשבוע השני ברצף, הם הגרילו מדורגים, הפעם את המדורגים 3, האוסטרלים גווסיונה (תיקונים מישהו?) וסמית. בסיבוב השני הם צפויים לפגוש את צמד התאומים התאילנדי שהם ניצחו ביוסטון
דודי סלע לא משתתף בטורניר הזוגות השבוע.

בהצלחה ליוני ולדודי בטורניר אטלנטה!!!
 

יאני4

New member
דודי מאבד את הנקודות על הזכייה באסטנה אשתקד

שנה עברה מאז זכה דודי בצ'לנג'ר הגדול בקזחסטן, והנקודות תרדנה לו בשבוע הבא, וכרגע בדירוג היומי הוא מתחיל במקום ה-129 - דירוג שפל שלו בשנים האחרונות. וכפי שנאמר כאן לאחרונה, זה לא בגלל שהוא לא משחק טוב, להפך - יש לו תוצאות טובות השנה ב-ATP (למרות שעוד לא עשה חצי גמר), אבל הבחירה של ללכת לטורנירי ATP על חימר הייתה שגוייה.
אגב, הלילה בסביבות השעה 2:30 הוא משחק בסיבוב הראשון מול דונלד יאנג האמריקאי במגרש המרכזי - ויהיה שידור.
עוד כשעתיים וחצי בערך ב-15:00, שחר פאר תשחק בבאקו בסיבוב הראשון מול הברונית במגרש השני, ויהיה שידור.
לינק לאתר שבו ניתן להשיג שידור לשני המשחקים: http://www.drakulastream.eu/tennis-live-streaming-video.html
בהצלחה לשחר ודודי היום וליוליה מחר!
 
אני מבין שלא נכנסת לפורום בשבועיים האחרונים..

(לצערי יחד עם עוד הרבה אנשים)

הדיבור על המלחמה של הישראלים להיכנס ליו-אס-אופן הייתה במרכז העניינים.

דודי היה צריך רבע גמר בניופורט בשביל להיות בפנים בדירוג הקובע שהיה שבוע שעבר, ואכן הצליח ונכנס להגרלה הראשית 3 מקומות מהסוף.

גם יוליה ושחר נכנסו ממש בציפורניים.

כך שיש לנו לפחות 3 ישראלים בהגרלה הראשית של היו-אס-אופן

השאלה מה יקרה במלבורן...
 

kingRF

New member
אולי לא כתבתי הרבה, אבל אני תמיד כאן

לימודים / עבודה / התחייבויות אחרות ותקופה קצת לחוצה + נפילת מתח של פוסט ווימבלדון. אני מוכן לשים עכשיו כמה מיליונים כדי להריץ את השעון קצת קדימה, לכיוון אוקטובר...כנראה שההסבר על מצבם של דודי ויתר נציגינו ברח לי מבין השורות.

תודה על התשובה.
 

apy ape

New member
יוליה מול קתרינה בונדרנקו

יוליה הוגרלה מול קתרינה בונדרנקו האוקראינית המתקמבקת. הגרלה לא רעה בכלל, בונדרנקו (שהיא אחת האמהות היחידות בסבב) לא כ"כ מצליחה מאז החזרה שלה.
 

יאני4

New member
איך שכתבתי את זה - 2:6 לשחר

מערכה ראשונה מסתיימת תוך 35 דקות לטובת שחר.
היא מנצלת יום הגשות לא טוב של האוסטרית שמגישה ב-47 אחוזים סרב ראשון בפנים, זוכה רק בנקודה אחת על ההגשה השנייה במערכה הזאת, וכשרוב ההגשות שלה הן הגשות שניות זה נתון סופר חשוב.
קדימה שחר!!!
 
למעלה