דודי בזוגות בקרסון

דודי בזוגות בקרסון

ישחק עם בוז'וליאק מסרביה נגד דנצ'ביץ'/ממיט הראל כבר פרש (למרות הרעיון ההזוי של מישהו פה שיעלה ויפרוש אחרי כמה משחקונים...). נועם עוד לא.
 

zabar51515

New member
נועם משחק שני מ19:00 שעוננו.

דודי שלישי מ19:00 . נועם שפרש במהלך משחקו האחרון בגלל פציעה,סובל מ2 פציעות חוזרות. לא ברור איזו השפעה תהיה לפציעות על משחקו של נועם השבוע. בכדי להוריד מהעומס לא נרשם לזוגות. נקווה שיצליח,אך במקרה שיאלץ לפרוש ,שיפרוש כמו "גבר "ושיעמוד בקריטריונים של daviscup שבכל זאת מבין מעט בטניס.דגש על המעט.
 
שיהיה בהצלחה

לדעתי, נועם קיבל את היריב הקשה ביותר מבין אילו שעלו מהמוקדמות (למרות שניופורט הוא לאקי לוזר). אבל אם הוא יצליח לסיים את המשחק ולנצח אותו, יש לו סיכוי טוב להגיע לפחות עד חצי הגמר. דודי, לעומת זאת, קיבל יריב נוח יותר בסיבוב הראשון. אבל אם ינצח, מחכה לו סיבוב שני קשה מאד. גם ריינולדס וגם רם עשו הרבה צרות לחבר'ה שלנו השנה...
 

algy

New member
ניופורט יריב קשה בכל מצב...

נועם בכושר לא מזהיר בזמן האחרון, ואני לא יודע אם זה בגלל הפציעה או לא אבל בכל מקרה יהיה לו קשה מול ניופורט שיש לו משחק סרב&וולי לא רע ואלו השחקנים שנועם מתקשה להתמוד איתם תמיד(ראו גרג רוזצקי, גרגורי קראז, דה שונה ועוד,). בקשר לדודי, אני לא יודע מה הכושר שלו כי ההגרלות שהוא מקבל קשות אבל נראה כאילו הוא לא מצליח לייצר מומנטום חיובי ולדעתי המשחק מול רם או ריינולדס יהיה יותר קל לדודי ודווקא המשחק הראשון הוא הבעייתי.
 

daviscup

New member
לאדון זאבר

עכשיו אני משוכנע שאני יודע בדיוק מי אתה , אני לא ישתף את כל הפורום אני ישמור על הפרטיות אבל אני בטוח שיש עוד כמה חברה שיודעים מי אתה. אחרי הערה שלי על הפציעות של הראל אתה פתאום רושם על הפציעות של נועם אבל כמו שאמרת תפסיק לתרץ תירוצים בשביל השחקנים תן להם לעשות את העבוד שלהם הם לא צריכים את העזרה ואת ההגנה שלך.
 

zabar51515

New member
לשחקנים ולמאמנים מגיעה הגנה

וזכות תגובה בעיקר מכותבים כמוך. נועם דודי והראל משחקים באותן תחרויות והם מודעים לכך שהם עשויים לשחק האחד נגד השני. הפציעה של הראל התפרסמה לפני שנערכה ההגרלה ,והתברר שהוגרל נגד דודי. איזה ענין יש לשחקן להתחזות לפצוע אחרי סדרה ארוכה של נצחונות? זכור לך שנועם פרש בשבוע שעבר במהלך משחקו בסיבוב השני? האם ידיעה על פציעה של נועם או הראל מענינת פחות ממהירות ההגשה שלך? איזה ענין יש לנועם להתחזות לפצוע?בעיקר לאחר שחזר להיות מספר 1? האם לשם כך הרחיק עד קליפורניה? התירוצים שאתה מנסה להדביק לשחקנים מתאימים למוקדמות של תחרות אזורית של ילדים שמשחקים טניס חובבני.גם להיות "גבר" מתאים לשם. במשחקי הזוגות קורא לא אחת בצ'לנג'רים ומטה ששחקן שמפסיד ביחידים מעדיף לסיים את התחרות ומפסיד בזוגות,ובמקרה כזה גם שחקן פצוע יכול לנצח.לעתים השחקנים משני הצמדים מעונינים להפסיד כדי להספיק למוקדמות של התחרות הבאה. אנדי ויוני שבגלל ההצלחה בזוגות לא מצליחים להגיע בזמן למוקדמות היחידים ברבות מהתחרויות וזו הסיבה העיקרית שאינם משפרים את דירוגם ביחידים. איני זוכר שחברי הפורום העירו לי על חוסר ענין בהודעותי,ולעומת זאת מספר לא מבוטל של חברים "נלחם" בך ימים ארוכים בגלל ריבוי ותוכן הודעותיך. כפי שעשיתי קודם אני חוזר ומציע לך להתיחס ענינית,וממשיך בעצתי שלפעמים עדיף לא לכתוב מאשר לכתוב הודעות כפי שכתבת ביומיים האחרונים. לא מגיע לחברי הפורום "עונש" כזה.
 
יופי וחבל

יופי לדודי על נצחון ראשון מזה כמה זמן. טוב לבטחון העצמי שלו, נגד יריב לא פשוט. עכשיו נחכה ונראה אם יקבל את ריינולדס או רם. אני חושה שרם עדיף, אבל שניהם יהיו קשים מאד. נועם כנראה עדיין לא 100 אחוז כשיר. אני חושב שאם היה בריא לחלוטין לא היה מפסיד בשתי מערכות (או בכלל). נקווה שינוח היטב.
 
למעלה