דודו תודה המתכון לקובות להיט לוהט

adigreen

New member
דודו תודה המתכון לקובות להיט לוהט

רק הוספתי הרבה יותר מים אלעד
 
מעולה - אמרתי לכם זה מתכון מאוד

מוצלח אבל לא לפחד לא להוסיף מים כמו שהסברתי לך בטלפון ביום שישי תיצמדו למתכון לא תהיה בעיה שמח שהכל יסתדר בתיאבון
 

varod27

New member
אפשר את המתכון ?

נראה ממש מעולה בעצם כל מה שקשור לדודו בפורום הזה הוא מעולה
 

ze803

New member
נראה מצויין !!!!

רק איפה איפה איפה המתכון ?? ניסיתי בדפים הקודמים ובחיפוש ולא הצלחתי למצוא !!! רוצה רק להגיד שגם אני רציתי השבת להכין עוגות שמרים אבל התנור שלי שבק חיים ... נקווה שהשבוע יתוקן ושבוע הבא כבר תהיה תוצרת..
 
אני גם חיפשתי וחיפשתי,אפוא

המתכון,בבקשה אפשר לשרשר אותו. תודה רבה. הכוונה למתכון של הקובה שדודו נתן.
 
קובה בורגול של דודו חמוד

קובה בורגול מתכון לקובה בורגול - מומלץ מאוד....ו דודו חמוד / מתכונים ו 10:38 | 06/12/06 בקערה ערב לפני שמים 1 ק"ג בורגול דק 1 כוס מים (כוס חד פעמית המידה במתכון) 2 כפות פפריקה לערבב לכסות ולהכניס ללילה למקרר. למחרת העיסה תפוחה ובצקית (לא לסחוט) להוסיף 2 כוסות קמח וכוס סולת לערבב היטב להעביר למיקסר עם וו לישה ללוש במהירות נמוכה כרבע שעה ולהוסיף רבע כוס מים + 3 כפות שמן (של המילוי בשר) הכל מתאחד לבצק נוח מאוד להעביר לחצי שעה למקרר למילוי לחתוך לרצועות 5 בצלים ולטגן אותם להוסיף בשר טחון (1 ק"ג -) עם מזלג למעוך את הבשר אחרי שהבשר החליף צבע להוסיף כף פפריקה כפית פלפל אנגלי טחון כף מלח כפית קינמון כף פלפל שחור לסנן את המילוי מהשמן טוב טוב ולהוסיף 150 גרם צנוברים ולערבב היטב עם ידיים משומנות ליצור כדור ואז עם הבוהן ליצור בור ולמלא עם המילוי ולסגור להעביר למקפיא לכסות היטב בכלי אטום לטיגון - לחמם שמן טוב טוב ולטגן ישירות מהמקפיא בהצלחה.
 

Lim3

New member
עזרה......קובות...

מישהו יודע להסביר לי (ככה שאבין בלי לראות...) איך משתמשים בחלק של הטוחן בשר שאמור לעשות קובה. מקווה שהבהרתי את עצמי.. תודה למושיעים לימור
 
מה ? מזת'מרת החלק שעושה קובה?

לא חושבת שייש דבר כזה תקני אותי אם אני טועה אולי התכוונת לחלק של טוחן הבשר שעושה עוגיות זה כן ואם כן יש חלק מיוחד לעוגיות שמבריגים בקצה המכונה
 

rivkaman

New member
לא מתקבל על הדעת 1 כוס מים לק"ג 1

של בורגול זה מעט מידי.
 

Lim3

New member
יש יש! יש כזה חלק שמצורף לטוחן בשר.

בחיי!!! יש לי מולינקס וגם טוחן שמצורף לקנווד ה-km800 אבל אף פעם לא ניסיתי לתפעל את זה. עכשיו עם המתכון של דודו אני ממש רוצה. אז מחר אצלם ואראה לך. אולי מישהו אחר יודע? ואם הזכרת את החלק של העוגיות, זה מתלבש על כל טוחן?
 
מאמינה לך רק שלי לא ידוע, והחלק

לעוגיות אני חושבת שכן מתאים לכל מכשיר אך רצוי לשאול למי שיש לי אין ממש מושג בהצלחה
 

adigreen

New member
נכון, אני הוספתי בערך עוד 4 כוסות

מים, אבל בשיחה עם דודו הוא אמר לי שלא הייתי צריך להוסיף. מכל מקום יצא מאד מאד טעים. אלעד
 
תודה אלעד היקר../images/Emo140.gif

בהזדמנות ראשונה אני אנסה את אלה של דודו תודה ושבוע טוב
 
חבר'ה לא להוסיף מים!!!!!!!!!!!!!!!!

אני שוב חוזר ואומר אל תידאגו אל תוסיפו מים סמכו עליי זה יסבך אתכם - אלעד הוסיף והכל התפורר לו בהתחלה עד שהוא דיבר איתי ואירגן את זה שוב אני חוזר ומזכיר 1 כוס מים(כוס חד פעמית של שתיה קלה + 2 כפות פפריקה+ג"ק בורגול דק להשהות לילה במקרר) רק למחרת אחרי שהוסנו 2 כוסות קמח+כוס סולת + כף מלח מערבבים הכל ומעבירים לוו לישה לרבע שעה בערך במהירות נמוכה ומוסיפים רבע כוס מים = 3 כפות שמן מהשמן של המילוי בשר)
 
למעלה