דודו ברק

KeLeMeNcY

New member
דודו ברק ../images/Emo23.gif

היום הייתי בהופעה שלו בתיאטרון חולון והחלטתי סופית שאני מעריצה שלו!
שירים מדהימים, את רובם אני אהבתי עוד מהיותי ממש קטנה ומעולם לא קישרתי אליו.. "מחוזות האהבה" הנהדר ששרה ירדנה ארזי "אחכה לך", "פרחים בקנה"(למרות שכמובן העדפתי את הביצוע של אתניקס לשיר הזה), "דרך ישנה","גן הסתו", "היום היום", "ציפור קטנה מחפשת קן","אהבת איתמר בן-אב"י","לצפון באהבה", "חגיגת אביב", "קרוב ורחוק", "חופשי ומאושר", "כותל המזרח" ועוד רבים וטובים שאהבתי איזו יצירה מגוונת שבבסיסה אהבת הארץ והשפה שירים שעד היום מתחברים לצעירים דודו ברק עושה רושם של אדם משכיל, מוכשר, צנוע ומצחיק!! הוא הצחיק אותי אני רוצה עוד דודו ברק!! אני עכשיו מחפשת לי אוספים שלו לקנות (עדיפות לביצוע המקורי) דבר שמאד הפריע לי: בכל הקהל העצום לא היה אחד שהתקרב לגילי (22.5), ובכלל אני לא מכירה אנשים בגילי שאוהבים מוזיקה כזו וחבל! (ואל תשכחו שאני לומדת אמנות באונ'= עם אנשי "אוהבי אמנות"..) חייבת לציין לטובה את ירדנה ארזי, דורית ראובני, וכן- גם עופר כלף היה בהחלט לא רע את המקהלה לא אהבתי והיא הרסה שירים רבים שאני מאד אוהבת אהוד מנור הכי הפריע לי, מלאכותיות רבה ומעין התנשאות אני פונה לצעירים שבינינו, לנסות ולחוות מוזיקה נפלאה כזו בייחוד של דודו ברק!!!
 

האגס 1

New member
אם את מחפשת אוספים

ישנם שני מארזים משולשים של שירי דודו ברק, אני יודע רק את שמו של הראשון שבהם - 'דרך ארץ השקד'. נמצאים שם רוב שיריו ה"עיקריים". איני זוכר את שמו של המארז השני, אך חוץ מזה ישנו גם אוסף בודד נוסף, שיצא ב-2002 (אם לא סמוך לכך) - 'אור שבעת הימים'. בין השאר מופיע שם ביצוע של עופר כלף (שהבנתי שאהבת לראות במופע הזה) ל'שובי בת ירושלים').
 
יש לו עוד אוספים שיוצאים

לדודו ברק יש עוד אוספים שבקרוב יצאו אפשר לקנות אותם אצל ורד אשתו של נחום היימן אני קניתי. היום מאוד רציתי לבוא להופעה בחולון אבל העדפתי ללכת לשנה לנתן יונתן משהו אולי יודע אם יש עוד יום כזה לדודו ברק? אשמח לדעת. מחר יש משהו בהרצליה לדן אלמגור, משהו מכיר?
 
רגע. היית בערב לזכרו של נתן יונתן?

אפשר דיווח? זאת אומרת אני כבר יודעת ששלומי שבת שר את כמו בלדה, שהקרינו סרטון על חייו של נתן יונתן. שנחצ'ה הגדול הנחה שירה בציבור בצורה מוצלחת.. אבל אפשר עוד? תודה.
 

ברכה ר

New member
דן אלמגור

מחר ב-17.3 יש ערב שירה בציבור בהרצליה עם דן אלמגור פרטים בלוח אירועים. אני העדפתי לבוא לערב שירי דודו ברק ונהניתי מאד אבל גם אני הייתי מעדיפה להצליח ולהיות בשניהם ולכן אשמח גם לשמוע חויות מהערב לזכרו של נתן יונתן. חבל שיש שבועות שאין שום מופע מעניין או שיש כמה בו זמנית.
 
אני נשארתי עד הסוף

אבל שירה בציבור כבר הלכתי הביתה כי הגעתי עם איזה קרציה שקירצץ לי שאחזור הביתה מזה התבאסתי מזה טוב אז ככה נכון שלומי שבת שר שיר בהתחלה והיה שם הקרנה של סרט משגע בהתחלה הייתי באולם של המעגל הסגור כי לא היו מקומות באולם עצמו אבל התחנפתי שם לשומרים ועשיתי להם עניים עד שהם הסכימו להכניס אותי לשם היה משגע ומרגש היו שם האחים ואחיות ושרו אפילו שיר באנגלית פעם ראשונה שאני רואה את נחום היימן ולחצתי את ידו הוא מהמם, ואני מאוד אוהבת אותו, אשתו ורד אשה יפיפיה, ממש מדהימה ביופיה. מה עוד? היתה שם בוסקילה... לא הבנתי מה היא עושה שם בכלל, כל כך לא היה מתאים, אבל לא חשוב, יופי שלא הביאו את אייל גולן לשם. דורית ראובני שרה את השיר "לכל אחד יש עיר ושמה ירושלים" של מוני אמריליו ואח"כ עוד שיר "היום היום" יפיפה של מוני אמריליו גם היה טקס דיי צנוע, אבל היו מלא מלא אנשים לימור לבנת, רון חולדאי, ועוד כאלה מוכרים
 
נכון את צודקת

זה כל כך מייאש שגם היה נתן יונתן, שלפי דעתי זה פספוס, כי זה פעם אחת ודיי. את יודעת אולי אם יש עוד הופעה של דודו ברק? דרך אגב, במוני אמריליו הוא אמר לי אישית לבוא להופעה שלו בחולון, אבל העדפתי את נתן יונתן, כי מאוד אהבתי את היוצר הזה. יש עוד הופעה של דודו ברק? שמשהו כבר יענה לי?
 

ברכה ר

New member
דודו ברק = ישראל האבודה

גם אני הייתי היום במופע שירי דודו ברק. דודו ברק מסמל עבורי את ארץ ישראל שאליה אני מתגעגעת. אל אהבת השפה העברית, כשעדיין היה "מותר" לדבר עברית תקנית ואפילו מליצית. ביחוד היום שהשפה העברית הופכת להיות שפה שנייה בארץ וגם דובריה עושים זאת עם שיבושים וסלנג, כשכל השלטים מתגאים בשמות לועזיים דווקא עכשיו, גדולה התרומה של דודו ברק ושל קובץ אוהבי השפה העברית. המופע הונחה על-ידי אהוד מנור שניהל את המופע תוך כדי דו-שיח עם האורח של המופע, דודו ברק. השירים הושרו על-ידי המקהלה העירונית - חולון, עופר כלף, ירדנה ארזי ודורית ראובני. לא אהבתי את חלק מהעיבודים שנעשו לשירים שהושרו על-ידי המקהלה, לטעמי בחלק גדול מהשירים העיבוד הרס את השירים, אבל אולי אני לא מבינה בשירת מקהלות, זה רק טעם אישי. אני ראיתי בהודעה קודמת איך הורמו הגבות למקרא השם עופר כלף. אני לא הכרתי את השם לפני המופע והופתעתי לטובה. למי שרצה מאד לדעת מה הוא שר אני יכולה להגיד שהוא שר את "אחי גיבורי התהילה" ביצוע יפה ומרגש לדעתי, את "חייך וחיי" את "חופשי ומאושר" ואת "שובי בת ירושלים" לדעתי הוא שר בצורה נעימה והופתעתי לטובה. ירדנה ארזי שרה את השירים שביצעה בעבר בהצלחה רבה: את "מחוזות האהבה" ואת "עגילי דמאר" שירים מקסימים במילים בלחן ובביצוע של ירדנה וכן אם אני לא טועה את "דרך ישנה". ההופעה של ירדנה ארזי עוררה בי טעם של החמצה מפני שהיא ויתרה על השירה. המבצעת האחרונה ולמי שהבחין כבר גם האהובה עלי היתה דורית ראובני. היא ביצעה ארבעה שירים. את "היום היום" שהוא השיר המקורי שלה ושלושה שירים אהובים אחרים בביצוע בכורה שלה. את "אהבת איתמר בן-אב"י" שהוא שיר על אהבת איתמר בן אליעזר בן-יהודה ללאה,שיר המבוסס על סיפור אהבה אמיתי ויפהפה . כמו השיר הביצוע היה מקסים לא רק לדעתי אלא גם לטעמה של בתי הלא משוחדת. כן ביצעה דורית את "אחכה לך" שוב לדעתי בביצוע מרגש, את "ציפור קטנה מחפשת קן" שנושאו צובט את הלב וכך גם הביצוע ואת המופע חתם השיר "זודיאק" בביצוע המקהלה.לדעתי ערב מהנה וחבל אולי שערב כזה לא זוכה להתיחסות רבה יותר ואולי אפילו להקלטה כדי שיזכרו שהיו פה פעם אוהבי השפה והזמר העברי.
 

ברכה ר

New member
למה לא?

טוב ליצור קשר בין האמן לבין האנשים שאוהבים את יצירתו. לדעתי אם יהיה קשר ואנשים רגילים כמוני יוכלו להביא את הערכתם ליצירה אולי האמן לא יהיה תלוי רק בקהל המצומצם של "נותני הכבוד" כדי לדעת אם יצירתו זוכה להד או שהוא יוצר לריק. ואז האמן לא יצטרך לשבת "אבל וחפוי ראש" כשאותה אליטה נותנת את האותות והפרסים לאחרים. אני מתיחסת לדבריו של דודו ברק בהופעה אמש שבה סיפר כיצד הרגיש בערב העצמאות ה-50 של המדינה כשנראה היה שלא יזכה אפילו לאיזכור ואז זכה ששירו "חג יובל" יושמע בטקס חגיגות היובל. לכן לדעתי כדאי לארח אמנים שמוכנים לכך כי אחרת הם יכולים למדוד את האהדה שהם זוכים לה רק לפי מכירת דיסקים (ולצערנו הרבה מעדיפים להוריד שירים) או לפי מחיאות הכפיים בהופעות. לדעתי אם עוזי חיטמן היה זוכה לראות את השרשור שנכתב אודותיו, עוד בחייו אולי לא היה כל-כך ממורמר בהרגשתו שמי ששומע את השם עוזי חיטמן מגיב מיד בתנועת ביטול.
 
למעלה