דובר משרד התחבורה:רכבת לכ"ס ב 15.2

מצב
הנושא נעול.

asaf2000

New member
דובר משרד התחבורה:רכבת לכ"ס ב 15.2

דובר משרד התחבורה:רכבת לכ"ס ב 15.2
קו רכבת תל אביב כפר סבא: קו הרכבת תל אביב - כפר סבא יחל לפעול ב 15 בפברואר 2003 - כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה סלמן בן ציון במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה. (אתר משרד התחבורה)
 

oren*

New member
פתיחת הקו החדש מהווה דילמה עבורי

דובר משרד התחבורה:רכבת לכ"ס ב 15.2
קו רכבת תל אביב כפר סבא: קו הרכבת תל אביב - כפר סבא יחל לפעול ב 15 בפברואר 2003 - כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה סלמן בן ציון במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה. (אתר משרד התחבורה)
פתיחת הקו החדש מהווה דילמה עבורי
המרחק בין הבית שלי (בהוד השרון) ובין תחנות "כפר סבא" ו"סגולה" שווה (בכדי להגיע לכל אחת מהן אני צריך לקחת אוטובוס שיוצא מאותה נקודה במרכז העיר). קו האוטובוס הזה מגיע בסופו של דבר לתל אביב (רכבת מרכז, עזריאלי, ת.מרכזית חדשה), כך שאין לי סיבה לקחת רכבת בנוסף לו אלא אם יש פקקים. חבל שלא ממקמים את התחנות באזורים יותר נוחים אסטרטגית, התחנה רחוקה מאוד גם עבור תושבי כפר סבא (למיטב ידיעתי אין שכונת מגורים קרובה לאזור התחנה).
 

four seasons

New member
אולי כדאי שתברר אם יש...

פתיחת הקו החדש מהווה דילמה עבורי
המרחק בין הבית שלי (בהוד השרון) ובין תחנות "כפר סבא" ו"סגולה" שווה (בכדי להגיע לכל אחת מהן אני צריך לקחת אוטובוס שיוצא מאותה נקודה במרכז העיר). קו האוטובוס הזה מגיע בסופו של דבר לתל אביב (רכבת מרכז, עזריאלי, ת.מרכזית חדשה), כך שאין לי סיבה לקחת רכבת בנוסף לו אלא אם יש פקקים. חבל שלא ממקמים את התחנות באזורים יותר נוחים אסטרטגית, התחנה רחוקה מאוד גם עבור תושבי כפר סבא (למיטב ידיעתי אין שכונת מגורים קרובה לאזור התחנה).
אולי כדאי שתברר אם יש...
כרטיס חופשי חודשי משולב אוטובוס רכבת, אם המחיר סביר והחסכון בזמן ראוי, אז אולי כדאי לשקול, אני מניח שהנסיעה ברכבת קצרה יותר, הבעיה עם החופשי חודשי או יומי של רכבת ישראל שבניגוד לאוטובים הוא כולל נסיעה הלוך חזור פעם אחד ביום בלבד. בפריס יש כרטיס אזורי שכולל את כל אמצאי התחבורה ברדיוס שלו, המחיר עולה ככל שהרדיוס עולה, זה מתחיל מטעבת במרכז פריס ולאט לאט עולה וכולל את הפרוורים מחוץ לפריס, אני חושב שבתל אביב יש רעיון דומה, אנסה לחפש קישור באתר של העירייה, אם עדיין יש קישור למצגת של העירייה,
 
לא חייבים ללכת למרכז העיר

פתיחת הקו החדש מהווה דילמה עבורי
המרחק בין הבית שלי (בהוד השרון) ובין תחנות "כפר סבא" ו"סגולה" שווה (בכדי להגיע לכל אחת מהן אני צריך לקחת אוטובוס שיוצא מאותה נקודה במרכז העיר). קו האוטובוס הזה מגיע בסופו של דבר לתל אביב (רכבת מרכז, עזריאלי, ת.מרכזית חדשה), כך שאין לי סיבה לקחת רכבת בנוסף לו אלא אם יש פקקים. חבל שלא ממקמים את התחנות באזורים יותר נוחים אסטרטגית, התחנה רחוקה מאוד גם עבור תושבי כפר סבא (למיטב ידיעתי אין שכונת מגורים קרובה לאזור התחנה).
לא חייבים ללכת למרכז העיר
יש לפעמים 571 (בבוקר בלבד)...
 

zvir1

New member
אין פה דילמה

פתיחת הקו החדש מהווה דילמה עבורי
המרחק בין הבית שלי (בהוד השרון) ובין תחנות "כפר סבא" ו"סגולה" שווה (בכדי להגיע לכל אחת מהן אני צריך לקחת אוטובוס שיוצא מאותה נקודה במרכז העיר). קו האוטובוס הזה מגיע בסופו של דבר לתל אביב (רכבת מרכז, עזריאלי, ת.מרכזית חדשה), כך שאין לי סיבה לקחת רכבת בנוסף לו אלא אם יש פקקים. חבל שלא ממקמים את התחנות באזורים יותר נוחים אסטרטגית, התחנה רחוקה מאוד גם עבור תושבי כפר סבא (למיטב ידיעתי אין שכונת מגורים קרובה לאזור התחנה).
אין פה דילמה
בוא נניח שאתה צריך להגיע בבוקר לתל אביב. אני מניח שלא נסעת בזמן האחרון על כביש 40 מהוד השרון לסגולה בבוקר (עמוס לעייפה) ולעומת זאת התנועה בכיוון ההפוך תהיה פתוחה הרבה יותר- לתחנת כפר סבא. לכן ברור שעדיף לקחת את הרכבת מכפר סבא(התחנה נקראת גם הוד-השרון לידיעתך...) צבי רכניץ פסים
 

יהוושע

New member
אכן הכבישים מכ"ס לת"א עמוסים לעייפה

אין פה דילמה
בוא נניח שאתה צריך להגיע בבוקר לתל אביב. אני מניח שלא נסעת בזמן האחרון על כביש 40 מהוד השרון לסגולה בבוקר (עמוס לעייפה) ולעומת זאת התנועה בכיוון ההפוך תהיה פתוחה הרבה יותר- לתחנת כפר סבא. לכן ברור שעדיף לקחת את הרכבת מכפר סבא(התחנה נקראת גם הוד-השרון לידיעתך...) צבי רכניץ פסים
אכן הכבישים מכ"ס לת"א עמוסים לעייפה
בבוקר , ותחנת נורדאו אינה נידחת כול כך . 5 דקות מתחנה מרכזית כ"ס , ומן הסתם יפעילו קו אוטובוס לשם . מה ש ל א ראיתי בביקורי שם , הוא הכשרת מגרשי חנייה , יש שם מגרש חנייה קטן של בית העלמין כ"ס , ואם לא יוכשר מגרש חנייה גדול ממש , אני צופה שם קטסטרופה " חנייתית " . מישהו יודע אם אמורים להכשיר שם מגרש כזה?
 

איליה.

New member
ישששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דובר משרד התחבורה:רכבת לכ"ס ב 15.2
קו רכבת תל אביב כפר סבא: קו הרכבת תל אביב - כפר סבא יחל לפעול ב 15 בפברואר 2003 - כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה סלמן בן ציון במקביל יחל לפעול קו רכבת נוסף בין תל אביב לרמלה. (אתר משרד התחבורה)
ישששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה לך על המידע. ותודה גם ל-Brendan שמעדכן אותנו באופן קבוע במסירות רבה. עוד נאמר בכתבה שזמן הנסיעה מכפר סבא לתל אביב יהיה 22 דקות (כנראה זהו זמן הנסיעה לתחנת האוניברסיטה). האם מישהו יודע מה תהיה תדירות הרכבות בקו לכפר סבא? לגבי הקו לרמלה, מהכתבה משתקף שלמעשה זה לא יהיה קו חדש, אלא תחנה נוספת בקו תל אביב - באר שבע. בשלב הראשון יעצרו ברמלה 32 רכבות ביום, כנראה 16 לכיוון ת"א ו-16 לכיוון ב"ש.
 

luckydude

Member
2 בשעה

ישששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה לך על המידע. ותודה גם ל-Brendan שמעדכן אותנו באופן קבוע במסירות רבה. עוד נאמר בכתבה שזמן הנסיעה מכפר סבא לתל אביב יהיה 22 דקות (כנראה זהו זמן הנסיעה לתחנת האוניברסיטה). האם מישהו יודע מה תהיה תדירות הרכבות בקו לכפר סבא? לגבי הקו לרמלה, מהכתבה משתקף שלמעשה זה לא יהיה קו חדש, אלא תחנה נוספת בקו תל אביב - באר שבע. בשלב הראשון יעצרו ברמלה 32 רכבות ביום, כנראה 16 לכיוון ת"א ו-16 לכיוון ב"ש.
2 בשעה
לפי מה ששמעתי איפושהו, יהיו מקסימום 2 רכבות לשעה לכ"ס. מיכיוון שהקו כרגע הנו חד מסילתי מכ"ס עד האוניברסיטה, אי אפשר לתגבר את כמות הרכבות בקו.
 
מחיר הנסיעה

2 בשעה
לפי מה ששמעתי איפושהו, יהיו מקסימום 2 רכבות לשעה לכ"ס. מיכיוון שהקו כרגע הנו חד מסילתי מכ"ס עד האוניברסיטה, אי אפשר לתגבר את כמות הרכבות בקו.
מחיר הנסיעה
מישהו יודע מה יהיה המחיר מכפס לסגולה ולת"א?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה