דוביד וחברים בהמשך לדיון מאתמול על
השוק המווסת ע"י בעלי הון ואולי גם קשר לשלטון מעניין אותי לשמוע הסבר מלומד על מה מתבססת האופטימיות בשוק שלנו מדינת רווחה? מדינה בצמיחה בשנה וחצי האחרונות? מצב מדיני טוב יותר מאשר במקומות אחרים בעולם? מצב ביטחוני טוב יותר ממדינות אחרות בעולם? כל החברות המייצגות את המדדים המובילים אצלינו מראות שיפור ברווחים? עוד בדיחה גרועה הבנקים מרווחים הון עתק ממי ממה? מהקומבינות של הון ושלטון אתמול פורסם נתון על עליה באבטלה אם היה הנתון הזה מתפרסם הארה"ב הנסדאק היה חוטף בראש חזק אבל אצלינו? חחחח בלון נפוח בגז הליום הנה הנתונים של מדדים בעולם אם זה לא בועה אז מה כן?
השוק המווסת ע"י בעלי הון ואולי גם קשר לשלטון מעניין אותי לשמוע הסבר מלומד על מה מתבססת האופטימיות בשוק שלנו מדינת רווחה? מדינה בצמיחה בשנה וחצי האחרונות? מצב מדיני טוב יותר מאשר במקומות אחרים בעולם? מצב ביטחוני טוב יותר ממדינות אחרות בעולם? כל החברות המייצגות את המדדים המובילים אצלינו מראות שיפור ברווחים? עוד בדיחה גרועה הבנקים מרווחים הון עתק ממי ממה? מהקומבינות של הון ושלטון אתמול פורסם נתון על עליה באבטלה אם היה הנתון הזה מתפרסם הארה"ב הנסדאק היה חוטף בראש חזק אבל אצלינו? חחחח בלון נפוח בגז הליום הנה הנתונים של מדדים בעולם אם זה לא בועה אז מה כן?