דוביד-הגיע הזמן להעיף את..

דוביד-הגיע הזמן להעיף את..

המפגעים באתרך והכוונה לגולת הלוזר ומשה בס שכל יעודם בחיים לראות מה יש או אין לי או לעידו סמואל ועוד כהנה וכהנה משתמשים. הריי בנינו האפסים האלה כלל לא סוחרים ואני מתפלא שיש להם כל כך הרבה זמן לפטפוטיי סרק בכל האתרים. אם אתה מעוניין לשמור על רמת הפורום שלך טוב תעשה אם תשמיד את שתיי הכנויים האלה . ואני מאמין,מלבד שתיי האפסים האלה,שכולם יסכימו איתי ! בתודה
 

moshebs1

New member
מולי, ליכלכת...

אמרתי עליך משהו רע, או שעידו טחן גם לך את המוח?
 
אולי אתה פחות אבל גולת זה מפגע

וחוץ מזה מה יש לך משותפיי לאתר פשוט לא מבין ??? אני שומע צליל של זלזול שצורם לאוזניי ולא הייתי מצפה ממך לדבר כזה.
 

moshebs1

New member
ממני זילזול לשותפיך?

בוא נאמר שאני חש אליהם את אותה אהבה בדיוק שהם חשים אלי. הכי מצחיק אותי הננס הירושלמי - הוא אפילו לא מכיר אותי, וכבר יש לו דיעה עלי... נו טוב - "כסף מעוור עיני חכמים" אמרו טובים ממני.
 
כריש כתב התביעה בדרך

אני רוצה לצאת חוצץ. לא בגלל שאמרת שאני אפס - כי אתה צודק. ולא בגלל שכתבת על פטפוטי סרק- כי אתה צודק - ולא בגלל שכתבת בסייפא שאני אפס פעם נוספת - כי אתה צודק. בגלל דבר אחד - אני אחד מיצרני העמלות המשובחים שיש. ואני מקווה מאוד שלא יקפצו כאן כינויים להגן עליי. אני אוהב להיות מותקף. לא יודע למה זה עניין של אופי. ולסיום - ידידי כריש. הותיק. ביום שנכנסת לעולם הוירטואלי הסברתי לך. אי אפשר לחסום ולמחוק. אי אפשר זה מה שיפה כאן. תחסום אותי כאן אצא במקום אחר. כל העניין זה לשלוט ולשמור את האפסים תחת בקורת
 
ברגע שתיהיה מנודה מכל מקום

האשיות שלך תתפוגג לה לאיטה וככה תאבד את כל הדברים שעליהם אתה למעשה חיי . הפנייה היתה לדוביד ובטח לא אלייך . ואת האיומים שלך תדחוף עמוק..... אתה כבר יודע לאן .
 
ביום א אני מטיל עיקול זמני

על פורום "שחרור לחצים" באתר שלך. האישיות לא תתפוגג. הרי גם עכשיו אני כותב באתר שלך ואתה לא יודע מהיכן זה בא לך (קבלת טיפ בונוס לשבת). המותג גולת התפתח והתרחב עד שכיום אני נאלץ להעסיק בתשלום עוזר שיכתוב בפורום נוסף.
 

Conquistador

New member
ואז האינטרנט ישאר

רק של כריש ושל עידו סמואל. אתר כמו שיש לך אפשר להקים בפחות מ 4000 ש"ח. ביג דיל. בנתיים עדיף שאתה תשלם את ההוצאות.
 

Conquistador

New member
אפשר גם חינם.

העניין שכריש חושב שהוא מצא את אמריקה. כל אחד יכול לפתוח אתר מקצועי שמכיל פורום גם לשוק ההון וגם לעוד כמה דברים. ואם הוא ממש עצלן או אין לו זמן, זה יעלה לו 4 אלף ש"ח לשנתיים. ביג דיל.
 
למעלה