דובאי!?!??!?! דובאי???? קין הולכים לדובאי?!!!

הכנתי מצגת מהירה חפת אפקטים על מנת להבהיר את

המצב הורידו מהר, כי בקרוב אסיר אותה מהאתר...
 
מצגת מעולה!! ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ועד כמה שזה מעצבן, אני לא ממש מופתעת... זה בטח נראה להם מקום נורא "מעניין" להופיע בו...
והאמת שהיה יותר גרוע אם הם היו באים להופיע בירדן ולא באים לפה.... אבל אני מדברת מוקדם מדי, אולי גם זה עוד יקרה...
 
תקשיבי אני כה עצבנית.. אתמול הלכתי ברחבי בית

ספר והכרזתי בקול שאני שונאת את קין!!! לאחר מכן דיברתי עם אנדרו (למרבה הפלא אני בישרתי לו את העניין לפני שהוא ידע, שזה מוזר!) בכל מקרה ברגע שאמרתי לו דובאי הוא אמר לי - "הם עושים את זה בשביל הכסף" ואמרתי לו- וואלה? והוא אמר שממש ככה.. כי גם לא ידוע לו בכלל על מעריצים בדובאי... ואז בדקתי באינטרנט כמה אנשים מדובאי מחפשים קין בגוגל (יש פ'יצר של גוגל שעושה כאלה סטטיסטיקות) וזה אמר לי שזה לא יכול להחזיר גרף כי אין מספיק תוצאות!!! ואז אמרתי טוב אז אני אחפש איך כותבים קין בערבית ונכנסתי לוויקיפדיה וחיפשתי את הערך שלהם בערבית- ואין לזה ערך!!! קיצר אני די מסכימה עכשיו עם אנדרו בטח הציעו להם איזה 100 גלוני דלק בחינם... אנדרו גם אמר לי "רגע, איך קין יוכלו לעבור גם להופיע בישראל, אני חושב שאי אפשר לקבל ויזה אם אתה בא מישראל" (הוא ידע להפתעתי על שחר פאר וכל המשלחת!) אבל לדעתי הבעיה לא היתה שהיא רצתה |הגדש|להגיע מישראל אלא שהיא |הגדש|היתה מישראל... ואם דובאי לא יתנו להם להכנס כי הם הופיעו בישראל או הולכים להופיע בישראל, זה יהיה מעשה מזעזע ואני לא מאמינה שיפה הנפש שלנו יוכל להופיע שם בשקט עם כזאת גזענות (למרות שאני בטוחה שהוא קרא ויודע מה עשו לשחר פאר!!!) בקיצור אנטישמיים~!!! אני שונאת אותם וריצ'רד חסר עמוד שדרה.
 
אוי הגדשתי את הסאה בטעות

אגב יש שם פחות מ3 מיליון תושבים והאולם הוא של 4550 איש... אני חושבת שבכיף אפשר לעשות משהו גדול יותר מזה בישראל!!! גם יש להם פחות תושבים וגם אני מלאה באמונה אחרי שבדפש מוד היו 50000 איש ולא האמנתי שיהיו כל כך הרבה מעריצים... אני מדמיינת שאם קין יבואו (בחלומות) להופיע פה, אז כשידברו על זה בחדשות ישימו ברקע לכמה שניות את SOWK ואז כולם כזה ירצו להיות מגניבים ויקנו כרטיס... בטוח נוכל לעשות יותר מ5000...!
 

galoosh33

New member
אין שום בעיה להיכנס לישראל ולדובאי..

לשחר פאר הייתה בעיה כי היא ישראלית ואין לה דרכון זר. אם אתה בריטי ברור שאין בעיות
גיתית, רשימת להקות שיופיעו\אמורות להופיע\הופיעו בארץ בשנה-שנתיים האחרונות, את מוזמנת להעביר את זה לגורמים הרלוונטים: Mark Ronson (מפיק ו-DJ, הגיע גם עם אלכס גרינוולד - הסולן של פנטום פלנט, דניאל מריוותר ועוד המון נוספים) Sean Lennon Regina Spektor Incubus Depeche Mode Pet Shop Boys (אומרים שיש מצב שהם יגיעו ביולי) Madonna (אומרים שתגיע בספטמבר אם ימצאו ספונסר) פיית' נו מור (יופיעו ב-1 לספטמבר) MGMT (יופיעו ב-2 לספטמבר) כריס קורנל (הסולן האגדי של סאונדגרדן, אודיוסלייב וקריירת סולו מגיע להשקת האלבום החדש) M83 Notwist Hooverphonic (שלושת האחרונים הרכבים אלטרנטיבים מאירופה) Jose Gonzales Kaiser Cheifs (פורסם שצפויה להם הופעה בתל אביב ב-20 לאוגוסט) רוג'ר ווטרס Leonard Cohen כל זה סתתם מהראש, בטח שכחתי עודמלא, וזו רשימה מכובדת למדי. מה עם KEANE?????????
 
Rufus Wainwright!!../images/Emo99.gif

הופיע פה שתי הופעות בנובמבר! ושהוא אגב הזמר האהוב על טום.
 

galoosh33

New member
שלוש הופעות בהיכל התרבות!

והנה עוד שניים שהזכרת לי- Air Supply (אבל זה פחות צריך להתגאות :p) ומריאן פיית'פול.
 

CrazyPenguin

New member
אומרים גם שגאנז&רוזס../images/Emo191.gif|פינגווין|

באים לפה באוקטובר. בכל מקרה- המצגת ממש הרגה אותי מצחוק חח וכן- קראתי באתר הרשמי שהם נוסעים לדובאיי וזה ממש הרתיח אותי באותו רגע :/ הם פשוט מרגיזים אותי מרגע לרגע.
 
האמת שכשדיברתי עם אנדרו הוא הזכיר משהו על

אימייל לשלוח לריצ'רד אבל בסוף לא חזרנו לדבר על זה ואני לא יודעת אם הוא התכוון לתת לי מייל של מישהו שם או שהוא סתם התכוון לקיןמיוזיק.. בכל מקרה, אני מתה לדבר עם ריצ'רד!! אולי אני אלך אחרי ההופעה שתהיה אוטוטו בשבת, ובגלל שאני לא אוכל לבוא להופעה עצמה כי זה יהיה עדיין שבת אני אבוא לזמן שהם יוצאים החוצה לחתום וכאלה ואברר את העניינים!! במקרה הכי גרוע יצאו לי כרטיסים בחינם.. סתם
 
גיתית הם לא שווים שתתעצבני בגללם!

ועוד בכלל על ריצ'רד..
אבל זה באמת מרגיז, אם כבר החלטת שאתה נוסע לאזור אז דובאי? או בכלל להגיע לאזור המקולל הזה בשביל הופעה אחת בארץ שמס' האוכלוסין שלה פחות מחצי מישראל? ובאמת מה כ"כ קשה לקפוץ לפה. דפש מוד לדוגמא, התחילו עם ישראל והמשיכו להופיע באזור. הם היו אמורים להופיע בטורקיה עד שביטלו.. חחח גיתית איזו מצגת
 
ניסיתי לפרוק את הזעם... ממש רעדתי!

זו פשוט צביעות! זה כל כך ברור שמה שאנדרו אמר נכון- בטח הם מרוויחים פול כסף על זה!
 

Lyla Bellamy

New member
לא כזה מפתיע אותי האמת

הרבה אמנים מופיעים בדובאי .. מה לעשות שזו ארץ ממש עשירה ואמנים מופיעים בשביל כסף בסך הכל . אני לא מצפה מהם שיהיו כאלה אנשים עם מצפון , הם בעסקי המוזיקה ... חוצמזה בדובאי יש מלא מקומות מופארים ומלא פרוייקטים ממש מגניבים , אני מבינה למה מישהו ירצה להגיע לשם ואם משלמים לו מלא על זה אז למה לא ... אני לא חושבת שיש כל כך על מה להתעצבן גיתית זה רק מוכיח שלא משנה מעריצים בעצם רק כסף , מה שצריך לעשות זה לשכנע מפיקים גדולים בארץ להביא אותם . ודי ידענו את זה לא?.... סתם לרדת על דובאי ועל ההופעה הזאת לא יעשה משהו טוב צריך יותר לנסות להסביר על ישראל באופן חיובי , אולי אולי הם ישתכנעו ויעשו הופעה לא בשביל כסף , רק בשביל מעריצים . או שכמו דפש מוד רק שהם יגיעו לשלב מסויים בקריירה שלהם הם יוכלו להרשות לעצמם לבוא לארץ נידחת ולתת הופעה שהמעריצים שלהם מחכים לה כבר 30 שנה . קין לא במצב הזה O:
 

galoosh33

New member
חחחחחחחחחחח

אני כבר רואה איחוד של פורום KEANE בהופעה הראשונה שלהם בארץ, כשכולנו נהיה בני 40
נבוא עם הילדים XD חחחחחחחחחחח
 
בדיוק מה שרציתי להגיד, שגית ../images/Emo9.gif

כסף זה תמיד מניע לצעדים, ומן הסתם אם היו מציעים לקין המון כסף לבוא לכאן, הם היו מתגברים על האנטישמיות שלהם ובאים...
 
יאללה יאללה אני התחלתי לנגן קין בפסנתר

במקרה הכי גרוע נפתח להקת קאברים ובמקום ריצ'רד נביא את מוחמד בכרי!
 
את מוזמנת לנסות להסביר להם :-\

לי זה לא הלך :-\ אני יודעת שדובאי מהממת והכל, אבל בכל זאת, הם מתיימרים להיות להקה שקשובה למעריצים שלה...
 
למעלה