דואר ארה"ב= האם יש מניה?

מצב
הנושא נעול.

צינקו

New member
דואר ארה"ב= האם יש מניה?

דואר ארה"ב= האם יש מניה?
האם לרשות הדואר האמריקאית יש סחירות בבורסה . אשמח לקבל קישור תודה
 

dw2322

New member
חחח, טוב ../images/Emo45.gif

אין
ואם הייתה, ולאור השירות הגרוע, הייתי משרטט אותה בשביל העיקרן.
חחח, טוב

מה שאפשר להציע לחובבי דואר זה ups או fdx
 

gkeidar

New member
הדואר האמריקאי USPS היא רשות פדרלית

דואר ארה"ב= האם יש מניה?
האם לרשות הדואר האמריקאית יש סחירות בבורסה . אשמח לקבל קישור תודה
הדואר האמריקאי USPS היא רשות פדרלית
כמו רשות הדואר הישראלית, ולדעתי אגב ובניגוד מה לקוביריידר, הרשות הזאת השתפרה בשנים האחרונות באופן משמעותי ומציעה שירותי משלוח ואו סוגים של משלוחים שלא היו קימים לפני כן. מה שצריך גם לקחת בחשבון זה שלא רק שמדובר בגוף שמטפל ביותר פרטי דואר ומשלוח מכל גוף אחר בעולם, אלא שבעצם מדובר בגוף שמשמש כבנץ'-מארק לכל מה שנוגע בנושא של משלוחים ושממנו נלמדו ונולדו החברות שמוזכ''ל בתגובות הקודמות באשכול הזה ואחרות, כמו AIRBORNE ו DHL להזכיר שתיים גדולות נוספות ויש עוד הרבה מאד קטנות יותר וכאלה שמתמחות בסוגי משלוח מסוימים, כמו אברי גוף אדם ואו חיות, פסנטרים, מכוניות, ואפילו בתים, כן, בתים שלמים. ואגב, אינני יודע אם זה יצא אל הפועל אי פעם, אבל לעתים (לא תכופות) עולה הנושא של הפרטת רשות הדואר האמריקאית, אבל בינתיים מדובר (כרגיל) בדיבורים, וכך לדעתי זה צריך להשאר. כל מדינה צריכה (לדעתי) שתהיה לה רשות דואר ששיכת לאזרחיה ולא לבעלי מניות שישפיעו על איך ומתי הדואר מגיע לאן ולמה...
 

KobeRider

New member
אז הנה סיפור על USPS + ארביטרז'

הדואר האמריקאי USPS היא רשות פדרלית
כמו רשות הדואר הישראלית, ולדעתי אגב ובניגוד מה לקוביריידר, הרשות הזאת השתפרה בשנים האחרונות באופן משמעותי ומציעה שירותי משלוח ואו סוגים של משלוחים שלא היו קימים לפני כן. מה שצריך גם לקחת בחשבון זה שלא רק שמדובר בגוף שמטפל ביותר פרטי דואר ומשלוח מכל גוף אחר בעולם, אלא שבעצם מדובר בגוף שמשמש כבנץ'-מארק לכל מה שנוגע בנושא של משלוחים ושממנו נלמדו ונולדו החברות שמוזכ''ל בתגובות הקודמות באשכול הזה ואחרות, כמו AIRBORNE ו DHL להזכיר שתיים גדולות נוספות ויש עוד הרבה מאד קטנות יותר וכאלה שמתמחות בסוגי משלוח מסוימים, כמו אברי גוף אדם ואו חיות, פסנטרים, מכוניות, ואפילו בתים, כן, בתים שלמים. ואגב, אינני יודע אם זה יצא אל הפועל אי פעם, אבל לעתים (לא תכופות) עולה הנושא של הפרטת רשות הדואר האמריקאית, אבל בינתיים מדובר (כרגיל) בדיבורים, וכך לדעתי זה צריך להשאר. כל מדינה צריכה (לדעתי) שתהיה לה רשות דואר ששיכת לאזרחיה ולא לבעלי מניות שישפיעו על איך ומתי הדואר מגיע לאן ולמה...
אז הנה סיפור על USPS + ארביטרז'
יום אחד, בזמן שיטוטי באי ביי מצאתי ארביטרז' נאה בזוג אופניים (היינו, זוג שנמכר במחיר זול מהמחיר שאני יודע שאפשר למכור אותם). מיד הזמנתי את האופניים, קניתי שילמתי, הם הגיעו אלי ב-FEDEX. במקביל פירסמתי אותם למכירה, ועוד לפני שהם הגיעו אלי הצלחתי למכור אותם במחיר גבוה, תוך גריפת רווח נאה חסר סיכון (כולל עמלות, קרי עלויות משלוח). לתומי חשבתי אפילו להגדיל את הרווח ע"י שליחת האופניים בדואר ולא ב-FEDEX. אז לקחתי את האופניים לדואר (כמו שהם, אפילו לא פתחתי את החבילה), והחצופים בדואר מודדים את האלכסון של החבילה (כאילו זה טלוויזיה) ואומרים לי שהחבילה הזאת גדולה מדי. ניסיתי לתת דין ודברים עם הפקיד, הסברתי לו שהוא חלק מעסקת ארביטרז' מתוחכמת, ושהוא פוגע לי ברווח השולי (למרות ש-ROI הוא אינסופי). כלום. הוא הלך להביא את הספר, פתח בעמוד המתאים (זה שאומר שהחבילה שלי ארוכה ב-4 אינץ' מהמותר) ואמר לי להמשיך את הוויכוח עם הספר. שאלתי אותו איזה פרמיום אני צריך לשלם OVER או UNDER THE COUNTER תמורת הסיכון, והוא אומר לי לא לדבר איתו על כסף. לקחתי את האופניים חזרה ל-FEDEX, ההוא שאל אותי אם אני כבר לא מרוצה. אמרתי לו שאני שולח את זה לכתובת אחרת. שילמתי 30$ על המשלוח והלכתי. תוהה איך זה שעל הקנייה שילמתי 80$ על משלוח... יומיים אחרי זה, אני רואה חיוב בוויזה על 50$ נוספים. מתקשר ל-FEDEX, שואל אותם: 50$, על שום מה? עונים: החבילה הייתה OVER SIZE. אומר: אבל אף אחד לא אמר לי את זה כששלחתי. הם: (שתיקה) אני: (שתיקה) הם: טוב, אתה כנראה צודק. נזכה אותך ב-50$. אני: יום טוב, לא ציפיתי לפחות. והנמשל הוא, אם אתה רוצה להרוויח מפערי מחיר חסרי סיכון, דע קודם כל מי המסלקה שלך.
 

gkeidar

New member
היית יכול לחסוך ת'נסיעה לסניף הדואר

אז הנה סיפור על USPS + ארביטרז'
יום אחד, בזמן שיטוטי באי ביי מצאתי ארביטרז' נאה בזוג אופניים (היינו, זוג שנמכר במחיר זול מהמחיר שאני יודע שאפשר למכור אותם). מיד הזמנתי את האופניים, קניתי שילמתי, הם הגיעו אלי ב-FEDEX. במקביל פירסמתי אותם למכירה, ועוד לפני שהם הגיעו אלי הצלחתי למכור אותם במחיר גבוה, תוך גריפת רווח נאה חסר סיכון (כולל עמלות, קרי עלויות משלוח). לתומי חשבתי אפילו להגדיל את הרווח ע"י שליחת האופניים בדואר ולא ב-FEDEX. אז לקחתי את האופניים לדואר (כמו שהם, אפילו לא פתחתי את החבילה), והחצופים בדואר מודדים את האלכסון של החבילה (כאילו זה טלוויזיה) ואומרים לי שהחבילה הזאת גדולה מדי. ניסיתי לתת דין ודברים עם הפקיד, הסברתי לו שהוא חלק מעסקת ארביטרז' מתוחכמת, ושהוא פוגע לי ברווח השולי (למרות ש-ROI הוא אינסופי). כלום. הוא הלך להביא את הספר, פתח בעמוד המתאים (זה שאומר שהחבילה שלי ארוכה ב-4 אינץ' מהמותר) ואמר לי להמשיך את הוויכוח עם הספר. שאלתי אותו איזה פרמיום אני צריך לשלם OVER או UNDER THE COUNTER תמורת הסיכון, והוא אומר לי לא לדבר איתו על כסף. לקחתי את האופניים חזרה ל-FEDEX, ההוא שאל אותי אם אני כבר לא מרוצה. אמרתי לו שאני שולח את זה לכתובת אחרת. שילמתי 30$ על המשלוח והלכתי. תוהה איך זה שעל הקנייה שילמתי 80$ על משלוח... יומיים אחרי זה, אני רואה חיוב בוויזה על 50$ נוספים. מתקשר ל-FEDEX, שואל אותם: 50$, על שום מה? עונים: החבילה הייתה OVER SIZE. אומר: אבל אף אחד לא אמר לי את זה כששלחתי. הם: (שתיקה) אני: (שתיקה) הם: טוב, אתה כנראה צודק. נזכה אותך ב-50$. אני: יום טוב, לא ציפיתי לפחות. והנמשל הוא, אם אתה רוצה להרוויח מפערי מחיר חסרי סיכון, דע קודם כל מי המסלקה שלך.
היית יכול לחסוך ת'נסיעה לסניף הדואר
באתר האינטרנט של הדואר קימת (כידוע) מזה כבר האפשרות להקליד מידות, משקל, מען, וכו' של חבילות ולדעת מראש אם אפשר ואם כן כמה המשלוח יעלה. אבל ספור האופניים לכשלעצמו דווקא מצא חן בעיניי ויותר ממנו הפלואו (השטף) והפורמט שהשתמשת בהם לתעד אותו כאן, ושבת שלום וחג שמח דרך אגב. נ.ב.: מענין אותי לדעת באיזה אופניים מדובר (מותג ודגם אם אפשר). לי ולאשתי יש פוג'י שכבר שנים לא החלפנו. לי שני זוגות ולה אחד. ואני מתביש להודות שאני כרגע לא זוכר על מה הבנים שלי רוכבים.
 

KobeRider

New member
בדיוק הזוג שאני רוכב עליהם

היית יכול לחסוך ת'נסיעה לסניף הדואר
באתר האינטרנט של הדואר קימת (כידוע) מזה כבר האפשרות להקליד מידות, משקל, מען, וכו' של חבילות ולדעת מראש אם אפשר ואם כן כמה המשלוח יעלה. אבל ספור האופניים לכשלעצמו דווקא מצא חן בעיניי ויותר ממנו הפלואו (השטף) והפורמט שהשתמשת בהם לתעד אותו כאן, ושבת שלום וחג שמח דרך אגב. נ.ב.: מענין אותי לדעת באיזה אופניים מדובר (מותג ודגם אם אפשר). לי ולאשתי יש פוג'י שכבר שנים לא החלפנו. לי שני זוגות ולה אחד. ואני מתביש להודות שאני כרגע לא זוכר על מה הבנים שלי רוכבים.
בדיוק הזוג שאני רוכב עליהם
ככה שהיה לי קל לזהות את פער המחירים. cannondale caad 8 http://www.cannondale.com/bikes/07/cusa/road/caad8/model-7RA81D.html הלינק הוא לדגם 2007, אבל הדגם המדובר למעלה הוא 2006. שבת שלום, רק חבל שמחר יש עוד יום עבודה...
 

קרלטון

New member
FEDEX

אז הנה סיפור על USPS + ארביטרז'
יום אחד, בזמן שיטוטי באי ביי מצאתי ארביטרז' נאה בזוג אופניים (היינו, זוג שנמכר במחיר זול מהמחיר שאני יודע שאפשר למכור אותם). מיד הזמנתי את האופניים, קניתי שילמתי, הם הגיעו אלי ב-FEDEX. במקביל פירסמתי אותם למכירה, ועוד לפני שהם הגיעו אלי הצלחתי למכור אותם במחיר גבוה, תוך גריפת רווח נאה חסר סיכון (כולל עמלות, קרי עלויות משלוח). לתומי חשבתי אפילו להגדיל את הרווח ע"י שליחת האופניים בדואר ולא ב-FEDEX. אז לקחתי את האופניים לדואר (כמו שהם, אפילו לא פתחתי את החבילה), והחצופים בדואר מודדים את האלכסון של החבילה (כאילו זה טלוויזיה) ואומרים לי שהחבילה הזאת גדולה מדי. ניסיתי לתת דין ודברים עם הפקיד, הסברתי לו שהוא חלק מעסקת ארביטרז' מתוחכמת, ושהוא פוגע לי ברווח השולי (למרות ש-ROI הוא אינסופי). כלום. הוא הלך להביא את הספר, פתח בעמוד המתאים (זה שאומר שהחבילה שלי ארוכה ב-4 אינץ' מהמותר) ואמר לי להמשיך את הוויכוח עם הספר. שאלתי אותו איזה פרמיום אני צריך לשלם OVER או UNDER THE COUNTER תמורת הסיכון, והוא אומר לי לא לדבר איתו על כסף. לקחתי את האופניים חזרה ל-FEDEX, ההוא שאל אותי אם אני כבר לא מרוצה. אמרתי לו שאני שולח את זה לכתובת אחרת. שילמתי 30$ על המשלוח והלכתי. תוהה איך זה שעל הקנייה שילמתי 80$ על משלוח... יומיים אחרי זה, אני רואה חיוב בוויזה על 50$ נוספים. מתקשר ל-FEDEX, שואל אותם: 50$, על שום מה? עונים: החבילה הייתה OVER SIZE. אומר: אבל אף אחד לא אמר לי את זה כששלחתי. הם: (שתיקה) אני: (שתיקה) הם: טוב, אתה כנראה צודק. נזכה אותך ב-50$. אני: יום טוב, לא ציפיתי לפחות. והנמשל הוא, אם אתה רוצה להרוויח מפערי מחיר חסרי סיכון, דע קודם כל מי המסלקה שלך.
FEDEX
חזקים בלחייב, אבל כמו בסיפור שלך יודעים גם לוותר ללקוח כשצריך. ספק שלי רצה לשלוח דוגמאות מהארץ. הדוגמאות בחינם, כל עוד אני משלם על המשלוח. סבבה. ביקש ממני לפתוח חשבון ב-FEDEX, לשלוח לו את מספר החשבון והוא יטפל בשאר. פתחתי חשבון. אני רגיל שמשלוחים קטנים מסוג זה ב-UPS או DHL עולים בין 25-50 דולר. לא נורא. החבילה הגיעה אלי למשרד כשלא הייתי, ואיתה חשבונית חיוב בסך 150 דולר. מה?!!!! התקשרתי לסניף המקומי של FEDEX. מה זה? מחייבים אותי בלי לומר לי מראש כמה זה בכלל עולה? אם הייתי יודע הייתי מסרב לקבל את החבילה! הם עונים - אוקיי, ניקח אותה חזרה. אני - אי אפשר, כבר פתחנו אותה (חח). תעשו לי הנחה. מה זה כל החיובים המטורפים האלה? הם - אין הנחות, אבל נחייב את השולח במקום אותך. אני - לא מקובל עלי. הם - נחזור אליך. לאחר שבוע קיבלתי זיכוי על החשבונית. עד היום לא ידוע אם מישהו שילם על החבילה, אם בכלל.
 

gkeidar

New member
../images/Emo178.gif קוביריידר כבר אמר לך שאין../images/Emo70.gif

אז לא הבנתי, יש או אין ???
סתם אני
אבל תודה על הסיפורים המעניינים . חשבתי לתומי שבדומה לפה בארץ הדואר שם מפותח . חג שמח לכולם !
קוביריידר כבר אמר לך שאין

והנה סקירה מודבקת על המבנה המנהלי של הדאר האמריקאי, דהיינו: United States Postal Service AKA USPS The Board of Governors of the U.S. Postal Service is comparable to a board of directors of a private corporation. The Board includes nine Governors who are appointed by the President with the advice and consent of the Senate The nine Governors select the Postmaster General, who becomes a member of the Board, and those 10 select the Deputy Postmaster General, who also serves on the Board. The Postmaster General serves at the pleasure of the Governors for an indefinite term. The Deputy Postmaster General serves at the pleasure of the Governors and the Postmaster General Governors of the Postal Service are appointed for terms of nine years and can be removed only for cause. In 1970, when the Board was established by the Postal Reorganization Act, the first nine appointments were for staggered terms of one to nine years. Subsequent appointments have been made for a full nine years or, when vacancies have occurred, for the remainder of unexpired terms. Governors may continue to serve following expiration of their term or until a successor is appointed, but not for more than one year The Governors are chosen to represent the public interest and cannot be representatives of special interests. Not more than five of the nine may belong to the same political party The Postmaster General and the Deputy Postmaster General participate with the Governors on all matters except for voting on rate or classification adjustments, adjustments to the budget of the Postal Rate Commission, and elections of the Chairman and Vice Chairman of the Board. While the entire Board approves requests to the independent Postal Rate Commission for changes in rates and classes of mail, the Governors alone, upon receiving a recommendation from the Commission, may approve, allow under protest, reject, or modify that recommendation The entire Board determines the dates on which new rates and classification adjustments become effective The Board directs the exercise of the powers of the Postal Service, directs and controls its expenditures, reviews its practices, conducts long-range planning, and sets policies on all postal matters. The Board takes up matters such as service standards, capital investments and facilities projects exceeding $25 million. It also approves officer compensation To organize and conduct their meetings, a Chairman and a Vice Chairman are elected from among the members of the Board. The Governors elect the Chairman and the Vice Chairman. James C. Miller III is the Chairman and the Vice Chairman is Alan C. Kessler. There are four standing committees: Audit and Finance, Capital Projects, Compensation and Management Resources, and Governance and Strategic Planning The Governors employ a full-time Secretary who serves as the primary staff assistant to the Board. The Secretary is generally responsible for coordinating the resources of the Postal Service so that the Board fulfills its statutory duties in the most efficient and informed manner possible The Board of Governors meets on a regular basis. Meeting locations are generally in Washington, D.C., but may be scheduled in some other city where the members can see firsthand a Postal Service or large mailer's operation All meetings are open to the public unless the Board specifically votes to close all or part of a meeting in line with exemptions permitted by the Government in the Sunshine Act [5 U.S.C. 552b(b)] Each Governor receives $300 per day for not more than 42 days of meetings each year and travel expenses, in addition to an annual salary of $30,000. Each Governor's term expires on December 8 of a given year. One vacancy exists on the Board August 2006
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה