דה-מרקר: "חג שמח לבעלי המכוניות - כל השאר שיישארו בבית"

לאונידס

Active member
לאיזו מהן? יש הרבה. זאת שחלק מהחכים שלה מקדמים דיקטטורה

בישראל בגלל רעיונות ימניים נמוכי מצח או זאת שהחכים שלה מקדמים אותם בגלל רעיונות דתיים?
וכבר כאן דיברנו על לפחות 5 מפלגות?
דמוקרטיה וזכויות אזרח נושא מאוד חשוב אבל יש עוד נושאים חשובים, אז להצטרף ל 8 מפלגות?
חוץ מהבושה בהשתייכות למפלגות כאלה, החוק מרשה להצטרף רק לאחת
 

Hameln

New member
פגם בשיטת הממשל המקומית

לדעתי לא יהיה יעיל לשנות את שיטת הבחירות ללא שינוי שיטת הממשל וכל שינוי כזה דורש זהירות, אחריות וכמובן הסכמה רחבה.
&nbsp
עדיין, אתה יכול להיות חבר מפלגה בכזאת שקולעת להשקפת עולמך במידה סבירה ולהצביע לפריימריז. לא מובטח שהתוצאות ימצאו חן בעיניך אבל יש לך אפשרות לנסות להשפיע על הרכב הרשימה. לכנסת אתה תמיד יכול להצביע לרשימה אחרת או להימנע.
&nbsp
בכל מקרה לא אצביע למפלגה שהח"כים שלה מקדמים דיקטטורה או אפילו הפגינו אדישות לערכי הדמוקרטיה הליברלית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה המינימום שהם יכולים לעשות... וזה ממש לא מספיק

 

לאונידס

Active member
אחוז מאוד משמעותי מעובדי המדינה חרדים

עוברים על החוק בלי בושה בכל הקשור לנושאים עם נגיעה אידיאולוגית חרדית, תכופות אזרחים נאלצים לתבוע את עובדי משרד הפנים למשפט כדי שיבצעו עבודתם.
בנוסף ראשי העיריות והמועצות המקומיות יודעים ששר פנים שאיננו חרדי זהו מצב זמני ונדיר, עדיף לא להרגיז את החרדי גם בתקופה הקצרה שאיננו שר.
&nbsp
את הקואליציה הקים נתניהו, לא לפיד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חינוכית "סוגרים חשבון": מתי סוף סוף יהיו כאן אוטובוסים בשבת?

דיון קצר (ולא ממש מרתק) ששודר בתכנית אתמול (ראשון 19/10).
[לא צפיתי בכל התכנית, אני מנויה לערוץ החינוכית ביוטיוב].

ספוילר


דווקא הדתייה שהביאו תמכה בתחבורה ציבורית בשבת (בשכונות שאין בהן אוכלוסייה דתית ובאופן כללי לא ממש בתוך השכונות ויותר באזורי בילוי) והחילוני היה נגד וטען שזה ויתור על ערכי המדינה.


 

קולומין

New member
זה שאין קווי לילה בימי שישי זה פשוט פשע

כל סוף שבוע יש תאונות שבהם מעורבים בני נוער וחיילים שחוזרים ממקומות הבילוי הביתה. הפעלת קווי לילה בימי חמישי הורידה את מספר התאונות האלה בעשרות אחוזים, אבל דווקא בימי שישי שבהם כמות המבלים עולה משמעותית אין קווי לילה כי משרד התחבורה מתנגד ומנמק את התנגדותו בשמירת שבת. מוניות שירות אין בעיר שלנו (אזור השרון) והתוצאה היא שמאות ואלפי בני נוער לוקחים את האוטו ויוצאים לתל אביב או להרצליה. אגב, חברות האוטובוסים מודות שבימי חמישי קווי לילה הם בין הקווים הכי רווחיים שלהן.
אבל זה בכלל לא עניין כלכלי או עניין של שמירת שבת. זה עניין של חיים ומוות.
משרד התחבורה מעדיף שהילדים שלנו יהרגו בתאונות על פני עימות עם הדתיים.
 

לאונידס

Active member
לא רק משרד התחבורה, רוב הפוליטיקאים


כל הנימוקים בעד תחבורה ציבורית, כולל קווי לילה תקפים בשישי ושבת.
בטיחות, חופש תנועה, שמירת איכות סביבה וכו׳.
עדיין הציבור בישראל ובמיוחד אלה הנזקקים ביותר לתחבורה הציבורית ממשיך לבחור בפוליטיקאים האלה הן בגלל סדרי עדיפויות (פרס יחלק את ירושלים ומנחם בגין לא) ובגלל השיטה, הפוליטיקאים לא נבחרים ישירות.
 
הוא מעדיף שהילדים שלנו יהרגו, רק לגבות עוד מיסים.

החרדים זה רווח משני.

בראיון ממאי שנה ynet שאלו את ישראל כץ, שר התחבורה, למה הוא לא מוריד את המיסים על רכב חדש, והוא ענה ש"הורדת מסים היא בהחלט חלק מהשקפת העולם שלי, אבל זה לא יכול לקרות כעת - מאחר שזה (מס קנייה לרכב חדש) מהווה חלק ניכר מהכנסות המדינה". התחבורה הציבורית מחורבנת כל ימות השבוע, כי המדינה צריכה את המיסים על מכירת רכבים חדשים, דלק, טסטים, קנסות תעבורה, וגו'.

המפלגות החרדיות הן רק שעיר לעזאזל - מישהו שמושך את האש, במידה לא מבוטלת של צדק, כדי לחסוך למפלגות החילוניות, שר התחבורה, ושר האוצר את הצורך להתמודד עם בקורת ציבורית מוצדקת.
 

לאונידס

Active member
חוק האומר שמותר לכלוא אדם לתקופות ארוכות ללא משפט

רק כי ככה התחשק לשוטר.
מרטין נימלר:
בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,
אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,
ואז הם לקחו את היהודים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,
ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי,
ואז הם לקחו את הקתולים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,
ואז הם לקחו אותי,
אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני.
 
למעלה