דד קנדיס, צריך המלצות

lithium1914

New member
חחחחחח

"The band recently won a settlement from the producers of American Idol after the show used the Kennedys' version of "Viva Las Vegas" without permission." העיקר שזה לא MTV GET OFF THE AIR או משהו. אבל לפחות זה.
 
הבנתי שאתה בעל הבית, אם כך אני מבקש

ממך להיות הסמנכ"ל של בית הפאנק. פשוט זה מאוד יעזור לי פה דרגת כוח גבוהה בפאנק כדי שאני יוכל אשכרה להשפיע על בניית צבא טרור פאנקיסטי. הבעיה היא שאף אחד פה לא ממש מפחד ממרות השילטון של בקר , ולא מעניין אותם גם השמן בממשלה ופעולת דיכוי המחשבה החופשית שהוא מעביר חלק במשך מיספר שנים. ביגלל סיבות אלו ואחרות אני מבקש את עזרתך למנות אותי לסמנכ"ל האתר, אני מבטיח שאני לא יתחיל פה בדיקטטורות בלתי נימנעות ,אני ימשיך לידגול באנרכיה וניהליזם על רקע יומיומי לשרת את מטרת הכלל בבית הפאנק להקים ממלכה גלובלית ברחבי המדינה פאנקיסטית אנרכיסטית עם השפעות צד קומוניסטיות ניהליסטיות(סיגנון רוסיה בימים של לנין). הנושא הזה חשוב לי מאוד ועזרתך אפילו יותר. אני מבקש ממך להפסיק לישאול שאלות שטותיות על מכירות פומביות של דיסקים של דד קנדיז ולעבור לטיפול במשברים פוליטיים באתר הבית של הפאנק הלאומי.
 
וואלה, כן...

כן, ההוא מג'נון אחושרמוטה שחבל לך על הזמן...איפה היינו...? אה, זהו, הקיצר, ישבנו אצל גיסי ופתאום ההוא אומר לי: "וואלה, זוכר את איצ'יק, זה, השכן של דוד ערק מבית"ר ירושלים? אז לבן אחיו, שחיי בקנדה, איך שנחת בבן גוריון, גנבו לו את כל התיקים, אם כל הדברים שהיה לו שמה, הדיוטי-פרי, הכל". באימא שלי, בטון.
 
למעלה