דד קנדיס, צריך המלצות

rock lee

New member
דד קנדיס, צריך המלצות

שלום, שמעתי את השיר holiday in cambodia של הדד קנדיס ומאדו אהבתי את השיר, יש לכם עוד שירים טובים שלהם להמליץ לי? או בכלל משהו להמליץ לי?
 
קלעת בול

המחשבה שאני יושב מול מחשב וחושב "וואלק, עכשיו אני "מרגיש פאנק" ממש הצחיקה אותי. עם צליל וקול, לא רק בתוך הראש. באמת. שחקת אותה.
 
כן, בסדר...

...ואל תשכח עוד כמה להיטים של "דד קנדיס" ("ממתקים מתים"): "סתם להיכנס באנשים" "שיטת המשחק של חנן גולדבלט" "אל תגעה בי אני מזיע" "ערסים בבוכנוולד" "בליינד דייט במועדון הלונה" "(מצאתי) מחט חלודה בתחנה המרכזית (ואני אשתמש בה)" ואת גרסת הכיסוי לשיר של הכוסיות הקורעות (הרכב הפאנק של גלית גוטמן, נגה שחר ובר רפאלי)"נחיתת אונס ואת על המסלול"
 
אתה גם...

...שמת כך שני סימני "פלוס" אחד מעל השני בהתחלה ובסוף של ה"שם" שלך. ניראה כמו אנטנות. באמת, סחתיין.
 
כן, זה לנצח...

בהתחלה חשבתי שאתה סתם מנסה לבלבל את ההוא שכתב את ההודעה הראשונה (ציינת שיר שכל אחד יודע של מי הוא והוא כמובן לא של דד קנדיס) אבל עכשיו הבנתי שאתה סתם קרצייה שפותח את הפה בנושאים שהוא לא מבין בהם. סך הכל רציתי לזרום איתך, שנהיה ביחד הרפתקאה מבדחת אחת, אבל זה כבר לא יקרה. בסדר, הפנמתי את זה. עכשיו רד מהגב שלי נודניק.
 

‡ Levo ‡

New member
טוב איש מגניב שכמוך .

רק אל תחשוב יותר מדי פאנק עכשיו כי יצאת ממש לוזר
 
אז כך...

...תשמע בעל הבית, פה אנחנו לא מוכרים שירים בתפזורת, "להיטים" יענו - או שאתה לוקח את כל התקליט או שאתה הולך הביתה בידיים ריקות. התקליטים של Dead Kennedys לפי סדר ההכרחיות שלהם (מתקליט חובה לטוב מאוד) הם כך: "Plastic Surgery Disasters" מ-1982 "Fresh Fruits For Rotten Vegetables" מ-1980 "Give Me Convenience Or Give Me Death" אוסף, 1979-1984 "Frankenchrist" מ-1985 "In God We Trust" מ-1981 "Bedtime For Democracy" מ-1986
 

gs1234

New member
יש עוד

למתקדמים (קרי, דגנרטים כמוני ששומעים דד קנדיז ברציפות יותר מ-20 שנה), יש שני דיסקים של קאברים לא רעים. אחד של Virus Records, הוצאת הבית של הדד קנדיז, עם להקות פאנק ידועות יחסית, שעושות כבוד ללהקה בביצועים לא רעים. השני של להקות טכנו אלקטרוני ניסיוניות (נדמה לי שהם קוראים לזה "הארדקור") שנותנות זווית שונה למוזיקה של הדד קנדיז.
 
אפשר להוסיף גם...

להקות שהושפעו מאוד מ-Dead Kennedys: שלושת האהובות עלי הם 1) Cowboy Killers שהוציאו שני תקליטים ממש טובים בסגנון ב-1989 ו-1990 ("press and run like hell" ו-"Koyaniqatsi") ואחרי זה כמה דברים הרבה פחות טובים. 2) Shaved Pigs - שני תקליטים טובים בסוף שנות ה-80. 3) TDK הספרדים, שתקליטיהם "esta es una empresa capitalista" ו-"Carnevision" חובה לכל מי שרואה עצמו כמעריץ של מוסיקת הרדקור-פאנק.
 

gs1234

New member
ואם כבר אז כבר

תקליטי סולו של ג'לו ביאפרה, שיתופי פעולה (מוצלחים לדעתי) עם The Melvins ועם DOA, ועוד היד נטויה.
 
למעלה