דדי כנס לרגע אחד

dedi22

New member
שאלה טובה, כי תרגמתי את זה ממש מילה

במילה אז זה לא היה כ"כ ברור.. ראיתי באינטרנט אח"כ את הסגל של וארזה ואכן כולם מוארזה. גם 2 הלא כשירים, וגם ה-3 שבספק. שאלה טובה מאוד.
 

dedi22

New member
כתוב בספק.. 2 עם 39 מעלות, ועוד אחד

שגם חולה בשפעת. אם הם ישחקו בטוח או לא? מאיפה אני יודע? אתה רוצה שאני יתקשר וישאל אותם? הם בטח גם לא יודעים בוודאות.
 
זוהי באמת שאלה טובה מאוד ../images/Emo70.gif

רק לא ברור לי שפתאום כמעט כל הסגל שלה לא כשירים כנראה שזה דבר מאוד משמעותי כנראה שנצטרך להמשיך לעקוב לגבי המשחק ג'סי - טראמו יש לך משהו חדש עליהם???
 

dedi22

New member
אחה"צ אני יראה מה אני שולח, אם בכלל

בינתיים לא ממליץ סתם כדי לא להפיל סתם.
 
אוקיי, תודה לך דדי

בכל מקרה תודה על העידכונים שאתה נותן פה נ.ב. שמתי לב שרוב משחקי הבית של רג'י אמיליה, היא מביסה את הקבוצות, למעט קבוצות הגדולות
 
למעלה