משרד התעשייה והמסחר
New member
דדי כנס לרגע אחד ../images/Emo70.gif
מה המצב אחי? תגיד, דיגאבו, אלגראטי ופראבלו משחקים בוארזה???? כלומר, חצי מהסגל חולים???
מה המצב אחי? תגיד, דיגאבו, אלגראטי ופראבלו משחקים בוארזה???? כלומר, חצי מהסגל חולים???