דגל ישראל מודל 2004

  • פותח הנושא ler
  • פורסם בתאריך

ler

New member
דגל ישראל מודל 2004../images/Emo6.gif

היום שמעתי בת של חברים מתארת את דגל ישראל, כפי שלמדה בגן: "יש לו שני פסים כחולים ובאמצע כוכב נולד".
 
למעלה