דגימת יקרופון וניגון מוזיקה מאייפוד בו"ז

baboo100

New member
דגימת יקרופון וניגון מוזיקה מאייפוד בו"ז

הי, כיצד ניתן לדגום סאונד מהמיקרופון (אין צורך בהקלטה לקובץ, רק ברמות השמע), ובו-זמנית לאפשר נגינה של המוזיקה מספריית ה-ipod?
 

guyiphone

New member
הייתי מפנה את השאלה הזו לפורום האיפון...

ולא פיתוח . אלא אם כן לא הבנתי את הצורך שלך. אתה מפתח לאיפון ? אם כן, נשמח אם תגדיר את הצורך טיפה יותר טוב ואולי נוכל לעזור לך. בהצלחה !
 

baboo100

New member
מדובר על פיתוח לאייפון

תודה על התגובה - אני אסביר את הצורך. אני רוצה לפתח אקוולייזר לאייפון. אני רוצה לפתח תוכנה שתדגום את הסאונד דרך המיקרופון, ובו"ז תנגן מוזיקה מספריית המוזיקה של האייפוד. באיזה api ניתן להשתמש על מנת לבצע את שתי הפעולות האלו במקביל?
 

guyiphone

New member
אם אתה יודע איך עובדים עם Threads אז יש פתרון

עבור המיקרופון- אני מצרף לך קוד שתהיה חייב לשלב אותו בתוך Thread ושיפעל במקביל להשמעת המוסיקה שגם זו תהיה ב- thread מקביל אחר.
NSURL *url = [NSURL fileURLWithPath:mad:"/dev/null"]; NSDictionary *settings = [NSDictionary dictionaryWithObjectsAndKeys: [NSNumber numberWithFloat: 44100.0], AVSampleRateKey, [NSNumber numberWithInt: kAudioFormatAppleLossless], AVFormatIDKey, [NSNumber numberWithInt: 1], AVNumberOfChannelsKey, [NSNumber numberWithInt: AVAudioQualityMax], AVEncoderAudioQualityKey, nil];​
ועבור ההשמעה של קובץ mp3
NSString *path = [[NSBundle mainBundle] pathForResource:mad:"3C" ofType:mad:"mp3"]; NSLog(@"path: %@", path); NSURL *file = [[NSURL alloc] initFileURLWithPath:path]; AVAudioPlayer *p = [[AVAudioPlayer alloc] initWithContentsOfURL:file error:nil]; [file release]; self.player = p; [p release]; [player prepareToPlay]; [player setDelegate:self]; [self.player play];​
בהצלחה !
 

baboo100

New member
לא כ"כ קשור ל-threads

תודה על התשובה, אבל התכוונתי לכך שהמשתמש מפעיל את אפליקציית ה-ipod ברקע (ועדיין יכול להשתמש במיקרופון), ולא מנגן קובץ שנמצא ב-mainbundle.
 
למעלה