דבר מעניין לכתבני סיסטמים -

VIXVIX

New member
דבר מעניין לכתבני סיסטמים -

1: מה דעתכם על טכניקה של החלטה האם כיוון המחיר הוא מגמה או תיקון למגמה, ע"ס מתנד ה ADX באור: בלא קשר לכיוון המגמה ולגובה ה ADX כיוון חיובי שלו יצביע על היות מגמה בכיוון הנוכחי. כיוון שלילי יצביע על היות המהלך תיקון. 2: דבר נוסף - מישהו ניסה פעם לסחור על סטופ-פרופיט אפס? זה נותן תוצאות מעניינות.
 
סוף סוף גילית את אמריקה???????

ADX הינו חד המכשירים הטובים ביותר לשחקן לא יומי......... הוא נותן לך תשובה על השאלה האם לכתוב עכשיו...או לחכות.... או האם להיכנס ללונג או שורט(לפני מהלך ולא רק על סמך הADX לבד)
 

VIXVIX

New member
בוקר טוב אלן

השאלה אם דרך העבודה שהצבעתי עליה היא הדרך. דרך שניה שאני מכיר היא להתיחס לשוק כאילו הוא מגמתי כש ADX מעל 30 ללא קשר בכיוון הADX.
 
חישוב הADX הוא מורכב.........

למעשה הADX "מחליק" את הנתונים המתקבלים מDI+ וDI- (שגם הם לא פשוטים לחישוב,למרות שלדעתי הם כן......)בד"כ קריאה של ADX מתחת ל20 מראה על חוסר מגמתיות וקריאות מעל 40 מראות על מגמה ברורה. לדעתי השימוש בADX טוב יותר עבור אסטרטגים(שורטיסטים לשני הכיוונים-שוקת אוכף וכו') כי קריאות מעל 50 הן בהחלט לא שכיחות ככה שבד"כ כשהקריאה מתקרבת לשם המגמה צפויה להחלש-אז נכנסים השורטיסטים לפעולה...די מקביל לפתיחת רצועות בולינגר יתר על המידה ומקביל לס"ת גבוהות בשוק. לסוחרי מגמה הADX מתאים כאשר הקריאות פחות מ 20....אבל אז צריך להשתמש במתנדים ואינדיקטורים נוספים כדי לזהות מהי המגמה הצפויה... לסוחרי יום הADX לא עוזר במאומה (בעיקר עקב החישוב הלא פשוט שלו)... לטענתך לגבי קריאות מעל 30 הרי שיש בזה משהו אלא שהחודש ראינו כיצד ה ADX נמצא מעל 30 אבל גורנישט-לונגיסטים לא הרוויחו כסף.
 

א ר

New member
ADX הערות

לא מסכים עם חלק ממה שגרינספאן כתב, 1. גם סחרני יום (והרבה) משתמשים ב ADX. 2. אתה כתבת :"לטענתך לגבי קריאות מעל 30 הרי שיש בזה משהו אלא שהחודש ראינו כיצד ה ADX נמצא מעל 30 אבל גורנישט-לונגיסטים לא הרוויחו כסף", אלן ככה לא עובדים. צריך מעבר לבדיקת הרמה שלו, גם לבדוק את הכיוון שלו, כשאנו באים לבדוק האם ה ADX עולה, אפשר לקחת לדוגמא תנאי: האם ה ADX גדול ב 0.20 (או יותר) מהרמה של אתמול. באם עבדת לפי זה, היית שם לב שהתנאי הנ"ל לא מתקיים מזה כשבועיים +. 3. לADX שימושים, אפליקציות וקומבינציות מעניינות עם כלים נופסים (דוגמת RSI, STOCHASTIC ועוד..).
 
לדעתי אתה טועה

מולי יושב אחד מסוחרי היום הטוב בארץ לדעתי......למרות שהוא בכלל לא קשור לשוק ההון(מפתיע?-אותי לא...) ואחד מן הבודדים שגם מרוויח...והוא לא משתמש בADX בתוך יומי בכלל!-בתוך יומי יש מתנדים יותר טובים לדעתו ולדעתי. לגבי סעיף 2 שלך הרי שלא הבנת את כוונתו של VIX כייון שהוא רצה לדעת אם כדאי להיכנס למגמה כשהקריאה מעל 30...אני אמרתי שלא ולכאורה ראינו את זה החודש...לא הסברתי למה ולכן ההסבר שלך הוא מפורט יותר ונכון-ברור שכאשר בהשוק עולה והADX יורד נקבל סטייה דובית והפרמיות יאכלו.
 

א ר

New member
אז מה בעצם אתה אומר ש

זה שיושב לידך (זוז, תעשה מקום!), שאתה טוען שהוא "אחד מן הבודדים שמרוויח.." (דרך אגב, אם הוא כל-כך בודד שינסה את JDATE
) ואתה חושבים שיש כלים טובים יותר, נהדר, אך מה קשור ? בד"כ כל כלי ניתן להשתמש בכל טווח זמן, לכל אחד נוח ומתאים הכלי שלו (
), והמון סחרני יום משתמשים/משלבים את הADX ביומי (לעיתים רק ככלי תומך/מאשר) ובשילוב עם קומבינציות נוספות.
 

גל51

New member
אם כבר מדברים על ה ADX

ניתן לראות בבירור שהוא במגמת ירידה כבר שבועיים. זה אומר שהמגמה הנוכחית לקראת מיצוי. ה DI+ עדיין מעל ה - DI- כלומר עדיין לונג, אבל קשה לי לראות מצב שכותבי הקולים יחטפו חזק (גם אלה שכתבו לפני שבועיים כמעט ולא נפגעו). מכאן שקשה לראות את קוני הקולים מהכסף ומעלה מרויחים בגדול, אבל תמיד יש הפתעות. אודה, אם מישהו יוכל לצרף גרף מעוף יומי עם ה ADX להמחשת הדברים. גל
 

VIXVIX

New member
ADX נוכחי להמחשת הדברים ../images/Emo13.gif

סימנתי בצהוב קטע בו ה ADX שפל ואכן קיבלנו תיקון טכני וזה מה שפתח את תחילת דבריי, להשתמש במתנד בכדי לנסות ולהבדיל בין מגמה לתיקון. בקשר למה ש א.ר אמר על אחוז העליה שצריך לעמוד על 0.2 לכל היותר, סוף סוף למדתי משהו.
 

WGFFlame

New member
לדעתי ADX

הוא מהמתנדים היותר טרוויאלים והפחות נחוצים למי שעובד ידנית כי רואים בעניים את המגמה יותר טוב מאשר המתנד מזהה אותה , הוא חשוב למי שכותב סיטם שצריך לתת לסיסטם שלו כלים להבין את המגמה. באופן כללי לכל המתנדים עדיף למי שמתעסק בעיקר בשוק מסוים כמו מי שמתעסק במעוף, להבין איך המתנד משחק בשוק שלו, שזה לא תמיד אותו דבר לכל מניה. בכלל לגבי ADX הוא מהמתנדים הפחות ריגישים עקב מה שאלן קורא "החלקות" רבות, ואולי אפשר ליצור טובים ממנו במיוחד לטווח קצר, למשל המתנד של AVI שהוא מקביל לADX ואם אבי משתמש בו אז אני בטוח שהוא גם יודע שיש למתנד שלו יתרונות על ADX
 

eliot1

New member
כמו כן מתנד ADX DI+ וDI- מחושבים

לפי גבוה יומי ונמוך יומי בשונה למשל מRSI .
 
למעלה