דבר מוזר

LENY4

New member
דבר מוזר../images/Emo5.gif

איך זה אני שואל את עצמי שאני הפכתי לכזה מסודר??הרי כשהייתי נשוי הגרב יכלה להיות מעיין עציץ באמצע הסלון הארון היה הפוך חולצות קיץ עם חורף אפילו פעם מצאתי את הקולה בארון הבגדים .כולי המפוזר מכפר אזר.והנה עכשיו שאני גרוש מטאטא <מקפל <פתאום מכונת הכביסה כבר לא היי טק בשבילי <הגרביים כמו חיילים מסודרים<מה קורה לי??????זאת המציאות שטופחת עליי מעין סינדרלה מן?הבית מצוחצח ואני לא מכיר את עצמי .ןזה רק כעבור מס חודשים קצר צר ..לחשוב איך יהיה בעתיד?לא אזוז מהמטטא ביד כמו איזה מכשפלה?
 

Netta79

New member
לא מוזר בכלל

הרבה פעמים אנחנו מתרגלים לדברים ומשתנים היית רגיל כנראה שה X שלך מסדרת , אהבת את הכל נקי ומאורגן אז המשכת אני מצאתי את עצמי משתנה בדברים הקטנים , כמעט תמיד אחרי פרידה לוקחת מכל אחד משהו טוב - ומפנימה תהליך התבגרות? לא יודעת , בהצלחה לך , למטאטא ולמגב
~נטע
 
וואלה

עלית על נקודה חשובה. מתי לומדים להעריך??? ובדיוק פה קבור הכלב....לומדים להבין שלא הכל מובן מאליו. לפחות משהו טוב יצא לך.
 

ערסlight

New member
סדר ונקיון

מעבר לכללי הסניטציה, אדם שעובר משבר ותחושה שהכל נייד ונזיל נאחז בדברים שבעולמו האסוציאטיבי, המשמעותם יציבות ועסקים כרגיל. זה משהו להאחז בו. תופעה די נפוצה אצל גברים גרושים.
 

katom1

New member
השרדות

אין לך אפשרות אחרת אם אתה רוצה גם למצא את הדברים השונים... אבל אם אתה גם רוצה לארח אנשים ...אז אתה חייב סדר . שבוע טוב .
 

יעלילה1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

קודם כל, מכשפלה זה נחמד מאוד. (יש שיר שכשהייתי ילדה המצאתי ביחד עם עוד ילדה שכנה מהבניין, והיינו שרות אותו לאיזה שכן שהיה מסתובב תמיד עם תחתונים בבית ממול: "מכשפלה רעה, תחתונים וחזיה" (אל תשאל למה, כי גם לי אין מושג)) שנית כל, גם לי היה מהפך כזה אחרי שהפרוד שלי עזב את הבית. לא יודעת למה, אולי חרדה בגלל תחושת כובד האחריות שנופלת עלי (בית, ילדים, פרנסה..), אולי גם בגלל שכבר לא היו האנרגיות הכבדות והמתישות סביב מערכת היחסים שלי עם בן הזוג, אז היה לי יותר כוחות לדברים אחרים (וזה נכון באופן כללי). מעניין, אני חושבת לעצמי, שבהתחלה זה כך, ואז אני מתחילה להיות עייפה מהאנרגיות המתישות של עצמי....חחחחחחחח.......... אבל באופן כללי (הכל כלול במלון הזה) אני הרבה יותר מסודרת מאשר לפני שנפרדתי. וגם משקיעה לאט לאט בבית, בצביעה וסידור וזריקת חפצים וכו'... זהו, אני גמרתי (אביי געזונט אומרים?)
 

miri362

New member
דבר מוזר?????

אני לא חושבת , לדעתי זה מאחר ואין מי שיסדר אחרייך יקפל יגהץ ויאסוף אצלי לא הישתנה כלום בהיתנהגות נישארתי מפוזרת ודיי בלגאניסטית כמו שהייתי תמיד שונאת לקפל כביסה אבל ממש שונאת. אצל המון גרושים/שות מצאתי שהישתנו המון דברים אצלי מצתאתי פרט אחד ודיי חשוב שהישתנה חזרתי ליהיות "המירי" האמיתית רק יותר מנוסה ויותר חכמה.
 

LENY4

New member
האמת קניתי כוסות פלסטיק

כמה אפשר לשטוף כלים??? קניתי כוסות פלסטיק בכמויות .מצידי שהאורחים ישתו מהקלקר.מי אמר שהזכוכית עושה את ההבדל?
 
יפה לך../images/Emo13.gifואצלי בדיוק הפוך

מאז הגירושין אני מרשה לעצמי למרוח יותר את הזמן ולדחות כמה מהסידורים והנקיונות, הרי פיטרתי את מבקר המדינה מחיי. מעבר לזה גיליתי שהכביסה יכולה להשאר על החבל יותר מיום ואם הבנים לוקחים ישירות משם לא קורה כלום. ואם המדיח לא מתרוקן מיד כשסיים לעבוד- וואלה אף כלי לא בורח ממנו. ובכלל גיליתי עיוורון חלקי למספר פריטים..............
 

יעלילה1

New member
חחחחחחחחחחחח.......................

אז אני לא כזו מסודרת כמו שחשבתי... אחד היתרונות שמצאתי בפרידה, שאפשר למלא את הצד שלו בכביסה
 

LENY4

New member
../images/Emo12.gifועוד דבר

ירדתי לזרוק זבל 4 פעמים עליתי וירדתי כמו שהיה אצלי איזה גדוד.(כל הזבל שלי בחיי!!!)
 

פברואר68

New member
גם אני אמרתי שלום ולא להתראות למבקר

המדינה שלי....... שהיה אובססיבי בניקיון וסדר ...וטרטר והתיש את כולם מלבד את עצמו.....
 
אתה יודע מה - הרווח כולו שלך!!!!

גבר שמכונת הכביסה היא לא היי טק בשבילו והארון היה עובר מסדר של רס"ר הכי קפדן - פשוט מציאה!!!
 

LENY4

New member
רק שתדעי

שעד שלמדתי לעשות כביסה לקח לי כחודש עם הרס של 3 חולצות 2 מכנסיים ועוד 20 זוגות גרביים(העציצים לשעבר כן?!)
 

LENY4

New member
השכן ממולי עושה על האש נהייתי רעב|ש

די די כבר עם ההתעללות הזאת הוא מנפנף והעשן עם הרייח מגיע עד אליי...איזה מסכנון אני הם ממש נהנים שם...(אחמם לי איזה פיתה*)...איזה ריח טוב בא לי ללכת לבקש ...איזה שיפודי קטן קטן
 
למעלה