דבר מוזר שראיתי אתמול!!!!

מצב
הנושא נעול.

weatherboy

New member
דבר מוזר שראיתי אתמול!!!!

דבר מוזר שראיתי אתמול!!!!
רכבת נוסעת שהקטר מאחורה,דוחף את הקרונות!! אז איך הנהג רואה את הדרך???אבא שלי אמר לי שהוא יושב בקרון מקדימה,אז איך הוא מפעיל את הקטר??בשלט רחוק? מה הקטר יכול גם לדחוף וגם למשוך את הרכבת גם במהירות 100 קילומטר בשעה???
 

fireman

New member
קטר יכול גם למשוך וגם לדחוף

דבר מוזר שראיתי אתמול!!!!
רכבת נוסעת שהקטר מאחורה,דוחף את הקרונות!! אז איך הנהג רואה את הדרך???אבא שלי אמר לי שהוא יושב בקרון מקדימה,אז איך הוא מפעיל את הקטר??בשלט רחוק? מה הקטר יכול גם לדחוף וגם למשוך את הרכבת גם במהירות 100 קילומטר בשעה???
קטר יכול גם למשוך וגם לדחוף
את הרכבת כל עוד קיים תא ניהוג בקצה השני כפי שקיים במערכי הדאבל דק והמודו אותן קטר יכול גם למשוך וגם לדחוף. הנהג של הרכבת פשוט עובר לתא הניהוג בכיוון הנסיעה.....או בקטר או בתא הניהוג בקצה השני של הרכבת מתא הניהוג ניתן לשלוט על כל הפעולות הנדרשות בכדי לנהוג את הרכבת. לצורך העניין הקטר יכול למשוך ולדחוף את הרכבת גם ביותר מ100 קמ"ש
 

צחקן

New member
גם אני ראיתי אחת כזאת

קטר יכול גם למשוך וגם לדחוף
את הרכבת כל עוד קיים תא ניהוג בקצה השני כפי שקיים במערכי הדאבל דק והמודו אותן קטר יכול גם למשוך וגם לדחוף. הנהג של הרכבת פשוט עובר לתא הניהוג בכיוון הנסיעה.....או בקטר או בתא הניהוג בקצה השני של הרכבת מתא הניהוג ניתן לשלוט על כל הפעולות הנדרשות בכדי לנהוג את הרכבת. לצורך העניין הקטר יכול למשוך ולדחוף את הרכבת גם ביותר מ100 קמ"ש
גם אני ראיתי אחת כזאת
ב"ה השבוע, יוצאת מתחנת הרכבת בדימול למתחת לגשר ההלכה. הקטרהיה מאחור (מסוג BOBO). לא ראיתי את מס' הקטר. אציין שגם ראיתי שם באותו יום גם שני מערכי IC3. נוסעים לאותו כיוון . לא הספקתי לראות מה היה כתוב על הרכבת וקצאת התפלאתי עד שנזכרתי שיש גם תא ניהוג גם בקרוונן הקומתייים הראשון.
 

singera

New member
בניגוד למכונית/אוטובוס אשר

גם אני ראיתי אחת כזאת
ב"ה השבוע, יוצאת מתחנת הרכבת בדימול למתחת לגשר ההלכה. הקטרהיה מאחור (מסוג BOBO). לא ראיתי את מס' הקטר. אציין שגם ראיתי שם באותו יום גם שני מערכי IC3. נוסעים לאותו כיוון . לא הספקתי לראות מה היה כתוב על הרכבת וקצאת התפלאתי עד שנזכרתי שיש גם תא ניהוג גם בקרוונן הקומתייים הראשון.
בניגוד למכונית/אוטובוס אשר
יש להם תמסורת מכנית (גיר) אשר מוגבלת בהילוך ראשון בכיוון אחורי לרכבת יש תמסורת חשמלית/הידראולית ואם רוצים להפוך כיוון אז פשוט מחליפים בעזרת מפסק את הקוטביות של המנועים החשמליים (תקף לרכבות גרורות קטר DD/מודו) או בעזרת מערך של ברזים חשמליים את כיוון זרימת הנוזל (תקף לIC3).
 

weatherboy

New member
ודה לכל אלה שענו לי,אבל רק עוד

בניגוד למכונית/אוטובוס אשר
יש להם תמסורת מכנית (גיר) אשר מוגבלת בהילוך ראשון בכיוון אחורי לרכבת יש תמסורת חשמלית/הידראולית ואם רוצים להפוך כיוון אז פשוט מחליפים בעזרת מפסק את הקוטביות של המנועים החשמליים (תקף לרכבות גרורות קטר DD/מודו) או בעזרת מערך של ברזים חשמליים את כיוון זרימת הנוזל (תקף לIC3).
ודה לכל אלה שענו לי,אבל רק עוד
דבר אחד לא הבנתי,איך הנהג קטר שולט בקטר,בצורה חשמלית?חוטי חשמל עוברים מהקרון הראשון לקטר מאחורה? או עם משדר רדיו כמו בטיסנים,שאפשר להטיס אותם בלי חוטים??
 

singera

New member
כן חוטי חשמל עוברים את כל הדרך

ודה לכל אלה שענו לי,אבל רק עוד
דבר אחד לא הבנתי,איך הנהג קטר שולט בקטר,בצורה חשמלית?חוטי חשמל עוברים מהקרון הראשון לקטר מאחורה? או עם משדר רדיו כמו בטיסנים,שאפשר להטיס אותם בלי חוטים??
כן חוטי חשמל עוברים את כל הדרך
מקרון הניהוג הראשון עד לקרון האחרון ובסוף הוא צחובר לדופן הקטר, יש רכבות עם פלטג 1 עבור נהיגה נטו ויש כאלו עם 2 פלאגים הכוולים שליטה על פתיחת הדלתות, מיזוג אויר וכו'
 

singera

New member
אגב ציינתי כי רכבת מודו אורכה מגיע

כן חוטי חשמל עוברים את כל הדרך
מקרון הניהוג הראשון עד לקרון האחרון ובסוף הוא צחובר לדופן הקטר, יש רכבות עם פלטג 1 עבור נהיגה נטו ויש כאלו עם 2 פלאגים הכוולים שליטה על פתיחת הדלתות, מיזוג אויר וכו'
אגב ציינתי כי רכבת מודו אורכה מגיע
ל240 מטר לא כולל קטר
 
תיקון טעות: אורכה המירבי של רכבת מו

אגב ציינתי כי רכבת מודו אורכה מגיע
ל240 מטר לא כולל קטר
תיקון טעות: אורכה המירבי של רכבת מו
מודו הינו: 264.28 מ' במדוייק, לא כולל קטר. אורך רכבת מודו כולל קטר הינו 284.68 מ' במדוייק !!! רכבת מודו תקנית מכילה 10 קרונות פוש-פול, 9 קרונות סלון וקרון אחד של כח/ניהוג. לא חסרות רכבות כאלה עם 10 קרונות למרות שניתן לראות גם עם 7, 8 או 9 קרונות בלבד או 3 קרונות בלבד בפרברית צפון.
 

singera

New member
מה שאמרת לא עושה לי כ"כ

תיקון טעות: אורכה המירבי של רכבת מו
מודו הינו: 264.28 מ' במדוייק, לא כולל קטר. אורך רכבת מודו כולל קטר הינו 284.68 מ' במדוייק !!! רכבת מודו תקנית מכילה 10 קרונות פוש-פול, 9 קרונות סלון וקרון אחד של כח/ניהוג. לא חסרות רכבות כאלה עם 10 קרונות למרות שניתן לראות גם עם 7, 8 או 9 קרונות בלבד או 3 קרונות בלבד בפרברית צפון.
מה שאמרת לא עושה לי כ"כ
טוב כי לחשוב שאני פעם הלכתי ברכבת הזאת לכל אורכה פעמיים שלוש בנסיעה 1ואני נוסע הרבה ברכבות לצערי הרב רוב הפעמים זה בDD, אחכ זו הIC3 שהיא אחלה, אם אני נוסע לחיפה רוב הפעמים זה בישנות ומעט פעמים יצא לי לנסוע במודו. אז הנה הדירוג שלי לרכבות: 1) IC3 2) DD בתנאי שהיא לא מפוצצת 3) מודו 4) ישנה / DD כאשר היא מפוצצת 5) רכבת הכסף (הזבל)
 

fireman

New member
מבחינתי המודו

מה שאמרת לא עושה לי כ"כ
טוב כי לחשוב שאני פעם הלכתי ברכבת הזאת לכל אורכה פעמיים שלוש בנסיעה 1ואני נוסע הרבה ברכבות לצערי הרב רוב הפעמים זה בDD, אחכ זו הIC3 שהיא אחלה, אם אני נוסע לחיפה רוב הפעמים זה בישנות ומעט פעמים יצא לי לנסוע במודו. אז הנה הדירוג שלי לרכבות: 1) IC3 2) DD בתנאי שהיא לא מפוצצת 3) מודו 4) ישנה / DD כאשר היא מפוצצת 5) רכבת הכסף (הזבל)
מבחינתי המודו
תמיד היו במקום הראשון ותמיד יהיו במקום הראשון מבחינת הנוחות.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo70.gif

אין ספק ! אתה צודק ! המודו מס' 1 !!
 

יהוושע

New member
מסכים איתך, שם המושבים הנוחים

מבחינתי המודו
תמיד היו במקום הראשון ותמיד יהיו במקום הראשון מבחינת הנוחות.
מסכים איתך, שם המושבים הנוחים
ביותר והנסיעה הנעימה ביותר אם כי גם בחלק מה IC3 הנסיעה היא תענוג.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה