דבר האורנים

מריאן44

New member
דבר האורנים

מספר שאלות לא ברורות לסעיפי הדיווח: 5: האם יש מיכרז לספרנית ומתי? 11: האם גוייס סכום של חצי מליון ומה היעוד שלו? 15: האם הבניה בשטח התחתון של הישוב היא בניה ציבורית ומה בונים? גינה ציבורית: מה מתוכנן בגינה? אשמח לקבל תשובות ותודה מראש.
 

ronpel

New member
תשובות

5. כן עדיין מחפשים - אם יש לך מועמד/ת אנא פני לסמדר יוגב 11. משמש לעבודות הפיתוח שמבוצועות בימים להגדלת הגינה הציבורית- הסכום הנ"ל יספיק רק לעבודות הפיתוח , שבילים וגינון ולא למתקנים - נשמח לקבל עזרה בגיוס תורמים או מקורות כספיים אחרים עבור ביתוע המתקני , סםסלים וכדומה. 15. לא ברור מן השאלה על איזה מיקום מדובר. רונן
 

מריאן44

New member
התכונתי לקרקע שבאזור רחוב הגבעה

כבר הוברר לי שזה בניה של בתים פרטיים. אם אפשר עוד שתי שאלות/הצעות לרונן. בגינה החדשה האם אפשר להקצות ארגז חול מיוחד לכלבים שיטופל קבוע ויהיה פתרון טוב לבעלי הכלבים וגם לאלו שסובלים מ"שאריות" הכלבים. לגבי כביש הגישה והפתרון לו. מדוע לחבר כביש הגישה שיעבור ליד תחום לפיד לכביש 443 ולא לכביש מצומת שילת לחשמונאים?
 

ronpel

New member
תשובות 2

ארגז חול - לכלבים שקלנו זאת אך לאור נסיון בישובים אחרים לא מביא את הפתרון מה גם שדורש שטח די גדול שכרגע לא אפשרי להקצות. בישוב שלנו גם אין בעיה של שטחים פתוחים עבור טיולי כלבים . בעיית הכלבים היא לא בעיה של מציאת מקום ראוי- יש כמעט בכל רחוב שטחים פתוחים מתאימים. היא בעיה של תרבות ושמירה על החוק. לגבי כביש הגישה - זו טעות דפוס בעלון - מדובר בחיבור ל446 כמובן ולא ל443.
 

מריאן44

New member
תודה קיבלתי תשובות לשאלותי

בהזדמנות זו אספר לך שני ומשפחתי אוהבים את הישוב ונהנים בו גם אם יש לנו שאלות והערות על דברים. ושאלה אחרונה איזה טלפון מתקשרים בקשר לספרנית לספריה?
 

ronpel

New member
פספסתי

מסתבר שלפני מספר ימים נמצאה כבר ספרנית. תודה
 
חוסר תאום / תרגיל הטעיה

אני מבין שיש שני פתרונות לכביש גישה אחד של מושי ואחד של רונן. רונן אתה אומר כאן שהפתרון הטוב ביותר והמועדף לכביש גישה הוא לכביש 446.(כתבת גם בעיתון). מושי לעומתך אומר הפוך. הוא כותב בעיתון שסוכם שהחיבור לכביש 443 הוא המוצלח ביותר. אני אישית חושב שהפתרון של מושי יותר פרקטי כי יש לו אפשרות מימון(הקבלנים) לעומת האפשרות שלך שהיא אמנם יותר נוחה ועדיפה אך יקרה לישוב וספק אם נוכל לממן. אם מדובר בסוג של דיסאיפורמציה ל"אויב" אז אני יכול להבין את הבלבול. אבל אם לא אז שוב אנחנו נתקלים בבעיות מובנות של חוסר תאום ויעילות. תקנו אותי אם אני טועה.
 

OneNote

New member
ואם נתקן אותך זה יעזור?

קבעת מראש את עמדתך והחלטת שיש בעיות מובנות חוסר תאום ויעילות לדעתי הדרך ל446 עדיפה כי היא קצרה יותר אז צריך לתלות פחות דגלים לאורכה ביום עצמאות וכאשר ישכחו להוריד אותם אז בסה"כ פחות דגלים יהרסו וכך יחסך כסף לישוב ותמנע עוגמת נפש מיותרת שבת שלום
 

ronpel

New member
הכי טוב שניהם גם יחד

אבל מכיוון ששניהם עוברים בשטח של חבל מודיעין נדרשת פעולה של מועצה זו כדי לקדם אותם.
 
זה לא נראה טוב

שאתה מציג בעיתון פתרון אחד לכביש. ומזכיר הישוב עמוד ליד בעיתון מציג פתרון אחר לגמרי והפוך ועוד כותב שזה הפתרון שנבחר. להגיד לך שזה בסדר? זה לא בסדר! זה מראה בלבול וחוסר תאום וזה לא מתאים.
 
הסגנון שלך הוא

הסיבה שאתה מקבל תשובות ציניות. אם תתייחס בכבוד לאנשים אליהם אתה פונה, תוך הבנת היותם שליחי הציבור בהתנדבות, אזי תוכל גם לבקר את פועלם בצורה עינינית ולקבל תשובות הולמות. בסגנון בו בחרת פניותיך נראות לי (וכנראה שלא רק לי) קנטרניות. חומר למחשבה ושבת שלום!
 

ronpel

New member
אין בילבול

הפתרון לכביש 443 קיים וידוע כבר שנים ולצערי דורש הסכמות והסכמים של יותר מדי גורמים. ברור שהוא הפתרון הרצוי על רוב הגורמים ואנו מנסים לקדם אותו באופן קבוע ככל שיש בידינו לעזור. בשל הקשיים להגיע לפתרון זה והרצון להקל על תושבי לפיד - העלינו את הפתרון הנוסף של הכביש הצפוני ללפיד שמתחבר לכביש 446 (האמת שגם הוא לא חדש- זה אפילו מופיע במסמכים של הישיבות הראשונות של מנהלת לפיד ומשרד השיכון) כביש זה ל446 לא דורש את ההסכם עם כפר רות או יזמים - נדרשת רק הסכמת לפיד והגשה של חבל מודיעין -התוואי כבר בעצם קיים (דרך הבטחון הקיימת) בינתיים הם לא מראים עניין לקדם פתרון זה ומעדיפים להשאר במצב הקיים.
 
האם זאת הדרך עפר ליד היער?

אם כן אני מסכים איתך במאה אחוזים שזה פתרון טוב ומהיר. עדיין לא ברור מדוע מזכיר הישוב מביע עמדה הפוכה.
 

ronpel

New member
לא הפוכה - מקבילה

הפתרון ל443 עדיף תחבורתית ומבחינות אחרות אך קשה להשגה. הפתרון ל446 - בעייתי תחבורתית אבל דורש הסכמה של פחות גורמים.
 
תשובה של פוליטיקאי מדופלם

רונן צא מזה. אף אחד לא תוקף אותך אישית והבקורת באה מתוך אכפתיות לישוב ולא נגדך. ולכל שולחי המסרים האישיים אני רוצה להבהיר שאני לא מחפש תפקידים. אני תושב כמוכם שיום אחד לפני חודשיים התעוררתי והגעתי למסקנה שמגיע לנו יותר טוב ממה שאנחנו רגילים.זה הכל. ולכל החקיינים הצינים תהיו בריאים ככה לא מתייחסים לבקורת בונה שרוצה לתקן.
 

OneNote

New member
אה עכשיו אי נזכר...

זה אתה שניסת להשתמש בכינוי מוסווה אך אבוי... חתמת את שמך האמיתי בסוף ההודעה עברת עכשיו לכינוי הזה, עכשיו הכל ברור שמניעך הבלעדיים הם התיסכול והזמן הרב הפנוי שעומד לרשותך אתה קורא לרונן פוליטקאי מדופלם ובאותה הודעה כותב שזו ביקורת בונה שרוצה לתקן? תרשה לי לגחך קצת לפחות עכשיו אני יודע איך להתיחס אליך ועצה אחרונה: Get a life man
 

ronpel

New member
יצאתי - אבל מה איתך?

אתה מוזמן להתעורר שוב עוד שנה וחצי בבחירות ולהכנס לוועד ולהרגיל אותנו למשהו הרבה יותר טוב.
 

ninagil

New member
תהיה מרוצהלפחות מחופש הביטוי ביישוב

זיגראללה, בפורופ לפיד היו חוסמים אותך מזמןןןןןןןן!
 
למעלה