דברים שהיו צריכים להיות ברורים מזמן
ולכולם. להלן רצף של כמה הודעות (ולכן השרשור החדש) שכתבתי לפני כשבועיים. לפני כשלוש שבועות וחצי התחילו אופרות הסבון, כדברי ידידי פאנגס. ת'אמת, שאני פתחתי הודעה ופתאום כל תיבת פנדורה ואחותה נפתחו... הקטע של התיבות פנדורה הפתיע אותי מספיק בשביל לשבת לחשוב. ולחשוב. ואז עוד קצת להרהר ולחשוב. אחת המסקנות היתה שכמעט כל מה שהעלה מי מהכותבים - היה סביר. שזה כשלעצמו בעיה כשבברור אנשים היו מצדדים מנוגדים של המתרס (והיו כמה וכמה מתרסים). ואז הבנתי. יש פער בין מה שברור לחלק מהאנשים, לבין מה שנראה הגיוני לחלק אחר של האנשים, לבין מה שצריך להיות: כולם רוכבים ונהנים. להלן ההודעות: החלק הראשון: " הגעתי לכמה מסקנות: 1. כיום עמותת הסופרמוטו הישראלית קיימת אך ורק לשם קידום ענף הסופרמוטו כספורט מוטורי חוקי מול הרשויות. אך ורק! יש לי עוד מסקנות, עוד מעט נגיע אליהן. אז לפני שכולם נדלקים וקופצים עלי - נא לקרוא את ההמשך בהודעה הבאה "
ולכולם. להלן רצף של כמה הודעות (ולכן השרשור החדש) שכתבתי לפני כשבועיים. לפני כשלוש שבועות וחצי התחילו אופרות הסבון, כדברי ידידי פאנגס. ת'אמת, שאני פתחתי הודעה ופתאום כל תיבת פנדורה ואחותה נפתחו... הקטע של התיבות פנדורה הפתיע אותי מספיק בשביל לשבת לחשוב. ולחשוב. ואז עוד קצת להרהר ולחשוב. אחת המסקנות היתה שכמעט כל מה שהעלה מי מהכותבים - היה סביר. שזה כשלעצמו בעיה כשבברור אנשים היו מצדדים מנוגדים של המתרס (והיו כמה וכמה מתרסים). ואז הבנתי. יש פער בין מה שברור לחלק מהאנשים, לבין מה שנראה הגיוני לחלק אחר של האנשים, לבין מה שצריך להיות: כולם רוכבים ונהנים. להלן ההודעות: החלק הראשון: " הגעתי לכמה מסקנות: 1. כיום עמותת הסופרמוטו הישראלית קיימת אך ורק לשם קידום ענף הסופרמוטו כספורט מוטורי חוקי מול הרשויות. אך ורק! יש לי עוד מסקנות, עוד מעט נגיע אליהן. אז לפני שכולם נדלקים וקופצים עלי - נא לקרוא את ההמשך בהודעה הבאה "