דברים שאפשר לעשות עם 150 ש"ח

Ilan Zisser

New member
דברים שאפשר לעשות עם 150 ש"ח

לקנות נגן סנסה קליפ לקנות 4 ספרים נחמדים באחת הרשתות המובילות לקנות 3 חולצות מנדפות זיעה להשתתף במרוץ גליל ים וגם במרוץ רחובות (יתכן שנאלץ להוסיף 10 ש"ח) מרוץ לילה פתוח מתקיים ב-7 באוקטובר והוא בחינם.
 

gbetser

New member
אילן, כמה נרשמו והאם תפרסם רשימת משתתפים?

איני רוצה בשלב זה להריץ סקריפטים על האתר שלך...
 

עגלון

New member
מה אפשר לעשות עם 150 שקלים

1. להרשם בזמן ללילה לבן + ולקנות עוד איזו ארוחה טעימה עם ה 30 ש"ח. 2. להצטרף לקבוצת ריצה במתאמנת בערב בת"א. ( תשלום לחודש 150 - 300 ש"ח) 3. לא חייבים בכל תחרות להקים אירוע חינמי מקביל. 4. לקנות נגן סנסה קליפ 5. לקנות 4 ספרים נחמדים באחת הרשתות המובילות 7. לקנות 3 חולצות מנדפות זיעה 8. להשתתף במרוץ גליל ים וגם במרוץ רחובות (יתכן שנאלץ להוסיף 10 ש"ח) 9. לצאת לרוץ לבד בפארק וככה גם 150 ש"ח לא תוציא... 10. כן להגיע למרוץ הלילה, ולהשתתף באירוע הריצה הגדול ביותר המתקיים בארץ, שמנוהל בצורה מדהימה. 11. אני אישית עדיין לא נרשמתי.... נתראה ב 10.10.10....
 
עגלון - אהבתי את התשובה שלך../images/Emo45.gif

ובמיוחד את הנאמר בסעיפים 3 ,9, 10. כל מילה נוספת מיותרת. 3. לא חייבים בכל תחרות להקים אירוע חינמי מקביל. 9. לצאת לרוץ לבד בפארק וככה גם 150 ש"ח לא תוציא... 10. כן להגיע למרוץ הלילה, ולהשתתף באירוע הריצה הגדול ביותר המתקיים בארץ, שמנוהל בצורה מדהימה. להית' ב 10.10.10
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

צודק מויאל,וצודקת מלאכית,מי שלא רוצה שלא יבוא,מספיק עם האנטי והקונטרות,די כבר תרפו. יש מרוץ,האנשים מצביעים ברגליים ובאים,מי שלא רוצה שלא יבוא ושיעזוב אותנו בשקט,אני רשום,אגיע וארוץ עם אנשים טובים.
 
גם לדעתי הסיבה לא משהו

אבל אני מברך על ריבוי מרוצים ואירועים. ככל שתהיה יותר תחרות בין מארגני המרוצים, כך נקבל מרוצים טובים יותר. האירוע יאפשר לרצים שהפרוטה לא בכיסם לחוות ריצה לילית יחדיו. מה גם, שהמרוץ/אירוע לא נעשה באותו הזמן של מרוץ נייקי - אז אי אפשר להאשים בניסיון להזיק למירוץ של נייקי.
 

הצב 11

New member
מרוץ ניקי הוא מרוץ חשוב

בגלל שהוא מושך אליו אנשים שלא רצים בדכ עם זאת גם אני חושב שאם כבר סוגרים חצי עיר ובנוסף זהו ארוע שיווקי אפשר לקחת קצת פחות כסף. אני רצתי בניקי לפני שנתים היתה חויה נחמדה השנה אולי אני ארוץ בפארק ריצה נעימה לכולם
 

davidlev0255

New member
יוזמה ברוכה! בעד

שוק חופשי, אבל חברות המירוצים כמו נייקי שמקבלות כנראה מעיריית ת"א את השטחים ואת העזרה בחינם, גובות סכום כסף אני בעד שהמיליונרים מנייקי לא ירויחו הרבה גם ככה הם מנצלים את העניים במזרח בהצלחה
 

amir4marathon

New member
ה"כנראה" היה במקום

כמי שמכיר את המערכת, אתה טועה ומטעה. אין ספק שמרוץ לילה פתוח זה יוזמה ברוכה ונהדרת אבל אל תכפיש את המרוץ הכי גדול בארץ עם השערות לא מבוססות. אמיר
 
למעלה