Cherry Spikyyy
New member
דברים רעים קורים(אולי טריגר)
זה מעצבן שאנשים פשוט לא מוכנים להשלים עם העובדה הזאת שיבינו כבר... זה קורה! לא חייב להיות רק טוב! שום דבר לא יעבור אם אני פשוט אנסה ``לשכוח`` מהכל כי זה יהיה כמו להיכנס לתרדמת! זה כבר קרה וזה גם יקרה וזה גם קורה עכשיו מול העיניים שלכם עכשיו אז תפסיקו להיות כאלו ורודי לב ותקבלו את העובדה המרה הזאת שדברים רעים קורים! (אני לא מדבר ספציפית אל חברי הפורום, אני לא תוקף אותכם, אני תוקף את כל האנשים שחושבים שיש להם מספיק ניסיון חיים כדי לבוא אלי ולהגיד לי שאם פשוט אהיה אופטימי אז הכל יעבור ויעלם) זהו.. די.. אל תפגעו ואל תעלבו ואל תחשבו שאני כועס ואל תחשבו שאני שונא ואל תסיקו מזה שאני לא רוצה לדבר איתכם או משהו דבילי כזה אבל מה לעשות, דברים רעים קורים!!! והנה קרה דבר רע... סוף רע... פשוט רע... אופטימיות זו אשליה! לעזאזל! למה אנשים לא מוכנים להכניס לראש הפיצפון שלהם ש ד-ב-ר-י-ם ר-ע-י-ם ק-ו-ר-י-ם !-!-! די... זה כ``כ... מעצבן... שאנשים חושבים שהבעיות האלו כ``כ קלות לפיתרון... ``פשוט תחשוב שהכל ורוד עם שפנפנים חמודים מסביב ופרחים בשיער והכל יופי טופי ותפסיק להתבכיין`` אתם יודעים מה?! קודם תעברו חצי ממה שאני עברתי ואז תפתחו את הפה הצדקני שלכם!! (אני חוזר ואומר שההודעה הזו לא מופנת לחברי הפורום... אני סתם מוציא את התיסכול שלי כלפי שאר העולם בהודעה הזו...) אולי תתחילו להבין?! תפתחו קצת את העיניים?! תהיו ריאליסטיים לשם שינוי?! תפסיקו לחשוב שמילים יתקנו הכל ושחיבוק יעלים הכל ותפסיקו לחשוב שתרופות עוזרות במשהו ושפסיכיאטר מטורלל שיושב בחדר ואומר לי את ``דעתו המקצועית`` הולך לעזור לי במשהו ותפסיקו להגיד שאתם מבינים איך שאני מרגיש ותפסיקו להגיד לי שאתם יודעים איך לעזור לי ותפסיקו לחשוב שכל פעם שאתם ``מתאהבים`` במישהי רק בגלל שהיא יפה ואז אתם מגלים שיש לה חבר אז זה לב שבור ותפסיקו לחשוב שכשאתם קצת בדיכי בגלל שיש לכם בגרות עוד שבועיים אז לזה קוראים דיכאון ותפסיקו לחשוב שאני רוצה למות בגלל שמשעמם לי או משהו ותפסיקו לחשוב שאני לא מנסה לעזור לעצמי ולהילחם נגד כל זה ופשוט תעזבו אותי לבד ותקבלו את העובדה המרה והמסריחה שדברים רעים קורים ושאני אולי אמות הלילה ושאתם אולי תידקרו מחר ושהאח הקטן שלכם אולי יאבד רגל מחר!!! פשוט תקבלו את זה!!! ככה זה! בין אם אתם רוצים את זה או בין אם אתם לא כי לאף אחד, במיוחד לא לאלוהים אם המפלצת הזאת קיימת בכלל לא איכפת מה אתם רוצים או מעדיפים ומה אתם לא כי קורה מה שקורה ודברים רעים ואכזריים ועצובים ומוועיתים קורים כל יום כל שניה והנה מול העיניים שלכם ברגע זה קורה דבר רע ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות נגד זה חוץ מלנשוך משהו כדי שיהיה לכם אולי טיפה יותר קל להתמודד עם הכאב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מעצבן שאנשים פשוט לא מוכנים להשלים עם העובדה הזאת שיבינו כבר... זה קורה! לא חייב להיות רק טוב! שום דבר לא יעבור אם אני פשוט אנסה ``לשכוח`` מהכל כי זה יהיה כמו להיכנס לתרדמת! זה כבר קרה וזה גם יקרה וזה גם קורה עכשיו מול העיניים שלכם עכשיו אז תפסיקו להיות כאלו ורודי לב ותקבלו את העובדה המרה הזאת שדברים רעים קורים! (אני לא מדבר ספציפית אל חברי הפורום, אני לא תוקף אותכם, אני תוקף את כל האנשים שחושבים שיש להם מספיק ניסיון חיים כדי לבוא אלי ולהגיד לי שאם פשוט אהיה אופטימי אז הכל יעבור ויעלם) זהו.. די.. אל תפגעו ואל תעלבו ואל תחשבו שאני כועס ואל תחשבו שאני שונא ואל תסיקו מזה שאני לא רוצה לדבר איתכם או משהו דבילי כזה אבל מה לעשות, דברים רעים קורים!!! והנה קרה דבר רע... סוף רע... פשוט רע... אופטימיות זו אשליה! לעזאזל! למה אנשים לא מוכנים להכניס לראש הפיצפון שלהם ש ד-ב-ר-י-ם ר-ע-י-ם ק-ו-ר-י-ם !-!-! די... זה כ``כ... מעצבן... שאנשים חושבים שהבעיות האלו כ``כ קלות לפיתרון... ``פשוט תחשוב שהכל ורוד עם שפנפנים חמודים מסביב ופרחים בשיער והכל יופי טופי ותפסיק להתבכיין`` אתם יודעים מה?! קודם תעברו חצי ממה שאני עברתי ואז תפתחו את הפה הצדקני שלכם!! (אני חוזר ואומר שההודעה הזו לא מופנת לחברי הפורום... אני סתם מוציא את התיסכול שלי כלפי שאר העולם בהודעה הזו...) אולי תתחילו להבין?! תפתחו קצת את העיניים?! תהיו ריאליסטיים לשם שינוי?! תפסיקו לחשוב שמילים יתקנו הכל ושחיבוק יעלים הכל ותפסיקו לחשוב שתרופות עוזרות במשהו ושפסיכיאטר מטורלל שיושב בחדר ואומר לי את ``דעתו המקצועית`` הולך לעזור לי במשהו ותפסיקו להגיד שאתם מבינים איך שאני מרגיש ותפסיקו להגיד לי שאתם יודעים איך לעזור לי ותפסיקו לחשוב שכל פעם שאתם ``מתאהבים`` במישהי רק בגלל שהיא יפה ואז אתם מגלים שיש לה חבר אז זה לב שבור ותפסיקו לחשוב שכשאתם קצת בדיכי בגלל שיש לכם בגרות עוד שבועיים אז לזה קוראים דיכאון ותפסיקו לחשוב שאני רוצה למות בגלל שמשעמם לי או משהו ותפסיקו לחשוב שאני לא מנסה לעזור לעצמי ולהילחם נגד כל זה ופשוט תעזבו אותי לבד ותקבלו את העובדה המרה והמסריחה שדברים רעים קורים ושאני אולי אמות הלילה ושאתם אולי תידקרו מחר ושהאח הקטן שלכם אולי יאבד רגל מחר!!! פשוט תקבלו את זה!!! ככה זה! בין אם אתם רוצים את זה או בין אם אתם לא כי לאף אחד, במיוחד לא לאלוהים אם המפלצת הזאת קיימת בכלל לא איכפת מה אתם רוצים או מעדיפים ומה אתם לא כי קורה מה שקורה ודברים רעים ואכזריים ועצובים ומוועיתים קורים כל יום כל שניה והנה מול העיניים שלכם ברגע זה קורה דבר רע ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות נגד זה חוץ מלנשוך משהו כדי שיהיה לכם אולי טיפה יותר קל להתמודד עם הכאב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!