דברים רעים קורים(אולי טריגר)

Cherry Spikyyy

New member
דברים רעים קורים(אולי טריגר)

זה מעצבן שאנשים פשוט לא מוכנים להשלים עם העובדה הזאת שיבינו כבר... זה קורה! לא חייב להיות רק טוב! שום דבר לא יעבור אם אני פשוט אנסה ``לשכוח`` מהכל כי זה יהיה כמו להיכנס לתרדמת! זה כבר קרה וזה גם יקרה וזה גם קורה עכשיו מול העיניים שלכם עכשיו אז תפסיקו להיות כאלו ורודי לב ותקבלו את העובדה המרה הזאת שדברים רעים קורים! (אני לא מדבר ספציפית אל חברי הפורום, אני לא תוקף אותכם, אני תוקף את כל האנשים שחושבים שיש להם מספיק ניסיון חיים כדי לבוא אלי ולהגיד לי שאם פשוט אהיה אופטימי אז הכל יעבור ויעלם) זהו.. די.. אל תפגעו ואל תעלבו ואל תחשבו שאני כועס ואל תחשבו שאני שונא ואל תסיקו מזה שאני לא רוצה לדבר איתכם או משהו דבילי כזה אבל מה לעשות, דברים רעים קורים!!! והנה קרה דבר רע... סוף רע... פשוט רע... אופטימיות זו אשליה! לעזאזל! למה אנשים לא מוכנים להכניס לראש הפיצפון שלהם ש ד-ב-ר-י-ם ר-ע-י-ם ק-ו-ר-י-ם !-!-! די... זה כ``כ... מעצבן... שאנשים חושבים שהבעיות האלו כ``כ קלות לפיתרון... ``פשוט תחשוב שהכל ורוד עם שפנפנים חמודים מסביב ופרחים בשיער והכל יופי טופי ותפסיק להתבכיין`` אתם יודעים מה?! קודם תעברו חצי ממה שאני עברתי ואז תפתחו את הפה הצדקני שלכם!! (אני חוזר ואומר שההודעה הזו לא מופנת לחברי הפורום... אני סתם מוציא את התיסכול שלי כלפי שאר העולם בהודעה הזו...) אולי תתחילו להבין?! תפתחו קצת את העיניים?! תהיו ריאליסטיים לשם שינוי?! תפסיקו לחשוב שמילים יתקנו הכל ושחיבוק יעלים הכל ותפסיקו לחשוב שתרופות עוזרות במשהו ושפסיכיאטר מטורלל שיושב בחדר ואומר לי את ``דעתו המקצועית`` הולך לעזור לי במשהו ותפסיקו להגיד שאתם מבינים איך שאני מרגיש ותפסיקו להגיד לי שאתם יודעים איך לעזור לי ותפסיקו לחשוב שכל פעם שאתם ``מתאהבים`` במישהי רק בגלל שהיא יפה ואז אתם מגלים שיש לה חבר אז זה לב שבור ותפסיקו לחשוב שכשאתם קצת בדיכי בגלל שיש לכם בגרות עוד שבועיים אז לזה קוראים דיכאון ותפסיקו לחשוב שאני רוצה למות בגלל שמשעמם לי או משהו ותפסיקו לחשוב שאני לא מנסה לעזור לעצמי ולהילחם נגד כל זה ופשוט תעזבו אותי לבד ותקבלו את העובדה המרה והמסריחה שדברים רעים קורים ושאני אולי אמות הלילה ושאתם אולי תידקרו מחר ושהאח הקטן שלכם אולי יאבד רגל מחר!!! פשוט תקבלו את זה!!! ככה זה! בין אם אתם רוצים את זה או בין אם אתם לא כי לאף אחד, במיוחד לא לאלוהים אם המפלצת הזאת קיימת בכלל לא איכפת מה אתם רוצים או מעדיפים ומה אתם לא כי קורה מה שקורה ודברים רעים ואכזריים ועצובים ומוועיתים קורים כל יום כל שניה והנה מול העיניים שלכם ברגע זה קורה דבר רע ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות נגד זה חוץ מלנשוך משהו כדי שיהיה לכם אולי טיפה יותר קל להתמודד עם הכאב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

black.

New member
אממ..

אוקי.. דבר ראשון.. שלום.. דבר שני...תגובה... אתה קיבלת את העובדה שדברים רעים קורים...גם אני... והדברים לא משתפרים ולא ``יהיה טוב`` אבל אנשים אחרים פשוט מנסים את הדרך הקלה של לחשוב באופטימיות ולנסות לעודד את עצמם ולהמשיך הלאה...זה דיי מעצבן אבל זאת גם דרך התמודדות של אנשים... זה פשוט קל יותר מלהתמודד עם זה ולהשלים אבל אתה בהחלט צודק
 
אתם די צודקים ......

תשמעו ....... אני אדם של הכל יהיה בסדר וזה לא רע לחשוב אופטימי זה לא הורס כלום ודברים כן משתפרים תאמינו או לא אבל יש גם את הצד השני של הלא בסדר שיש אותו ויותר מדי ליותר מדי אנשים אבל זה תלוי במה אתה רואה ואיך אתה רואה ובמה אתה מאמין מותר ורצוי להיות אופטימיים אולי זאת אשליה ואולי לא אני בטוח שלמי שאין תקווה לא אכפת לו במה להאמין אז בבקשה אנשים תראו קצת אופטימיות זה יכול לעזור אחד שמכיר את שני הצדדים ביי ניב
 

NoyNoy

New member
ניב יקר שלי....

אתה צודק לגמרי... אם יש רע בעולם, סימן שגם יש טוב, ואם המצב נהייה רע סימן שיכול להיות שהוא יהיה טוב יותר אחר כך. ואופטימיות זאת לא אשליה, אופטימיות (ואני גונבת מרחלי את הרעיון כי היא כתבה את כל כך יפה...) זה פשוט המשקל שאתה נותן לדברים. אותו דבר עם פסימיות. וניב.... מלא זמן לא דיברנו, אני מתגעגעת :)
 
נוי-יקרה :cool: ;-)

מרשה לך תמיד ``לגנוב`` נשמתי רק את הרעיונות הטובים שלי, יש לי כמה שנכתבים ברגע של....שרצוי אותם ``לגנוז``...כל ההבדל ב-ז, אבל לפעמים משמעותי:))) רחל-נשמ
 
אתה יודע

כמה זמן אני מחכה ורוצה ומקווה שיהיה יותר טוב!!!!!!!!!!????????? ורק נהיה גרוע יותר!!!!!!!!!!!!1 זאת המציאות שגורמת לנו לאבד תקווה והמציאות בלבד!!!!!!!!
 

so insecure

New member
אני מרגישה בדיוק כמוך

אני כל הזמן רוצה לחשוב, שכל בעיה היא חשובה. אפילו אם זה סתם משהו קטן לכאורה. שכשלחברה שלי יש בעיות עם חברים שלה זה כמו שלי יש את הבעיות שלי.... אני כל הזמן מנסה לחשוב, שהבעיות הקטנות של החיים חשובות לא פחות ממה שעובר עליי. ועדיין, כל פעם שאני שומעת אותה מדברת על זה שההוא לא שם עליה, בא לי לצרוח לה בטלפון שיש דברים מעבר לזה, שהחיים חרא!!!!!! שהחיים קשים!!!!! שיש אנשים שלא יכולים אפילו לחשוב על דברים דפוקים כמו שהיא חושבת עליהם כל היום!!!! זה כל כך לא מתחשב. היא החברה הכי טובה. הם כולם החברים הכי טובים. עם הבעיות הכי קטנות. ואי אפשר לספר להם כלום כלום כלום!!!! כי הם לא יבינו, כי אצלם בעיה זה המבחן הבא בהסטוריה. אצלי בעיה זה להישאר בחיים. אבל אני.. כל כך אופטימית... כל כך עליזה... זה מה כולם חושבים... אני כל כך אופטימית, תמיד אופטימית. תמיד חושבת על אחרים לפניי. חושבת מה הם ירגישו כשאני אמות. לא חושבת מה אני ארגיש את אני אשאר. אז אני נשארת. כדי שלא יהיה להם כואב. אבל לי כואב. וזה רק מתגבר. אולי אם משהו יהרוג אותי קודם, יהיה יותר טוב. הם יחשבו שזה לא מגיע לי. יחשבו שהגורל אכזר, יחשבו שזה לא הוגן. אבל לא יחשבו שזה מה שרציתי. לא יידעו שרציתי לעזוב אותם להתאבל עליי ולהפוך לכלום אחד גדול, שלא מרגיש את מה שאני מרגישה עכשיו. והאופטימיות הזאת משגעת אותי. זה האופי. כל כך אופטימית ועליזה כל הזמן. אפילו כשעצוב כל כך, הולכת לחדר, בוכה שעתיים על הכרית ומרגישה חרא, ואז יוצאת, שוטפת פנים וחוזרת להצגות. היי מה קורה???? נרדמתי לשעתיים יווו הייתי כל כך עייפה!!!! וזה מסביר את הפנים האדומות, והעיניים הנפוחות. ושוב הם לא ידעו, איך עברו עליי השעתיים בחדר. סבל שאי אפשר לתאר אותו. מחשבות כל כך כואבות.
 

חן1

New member
תום..

אני יודעת בידיוק כמוך שדברים רעים קורים. הרי זה לא חדש לא לי ולא לך, בעם לאף אחד. יום יום אנחנו מתמודדים עם הדברים הרעים האלה (את הטובים קשה למצוא אבל עובדה היא שיש טובים). לגבי אלוהים... אהבתי את התיאור. לגבי הפסכיאטר שלא עוזר...היה לי מוזר לקרוא את זה אחרי ההרצאה שעשית לי בנושא, פיספסתי משהו? לגבי אופטימיות... צודק זאת אשליה, אבל לי האשליה הזו עוזרת ולגבי תומאס... חן אוהבת אותו ודואגת לו. (((((תומאס))))) נותנת לך חיבוקיישן מהלב למרות שאתה כבר לא מאמין בחיבוקים. תרגיש טוב ילד ואני אשמח לשמוע מה אתה אומר על מה שכתבתי
 
ספייקי יקר אין סתירה -(אולי טריגר)

בין העובדה שדברים רעים קורים, ובין אופטימיות, ולא כאשליה. אדם אופטימי ואדם פסימי שניהם רואים את הדברים הרעים והדברים הטובים שקורים, כי אלה עובדות החיים. ההבדל בין האופטימי והפסימי הוא שמשקל שהוא מחליט לתת לדברים הרעים, ולדברים הקשים בחייו. האדם האופטימי מחליט שאפילו אם אחוז גבוה מאוד מהדברים שקורים בחייו הם רעים, מעט הדברים הטובים מחזיקים אותו, ונותנים לו תקווה שבעזרת הכוחות הפנימים שלו, הוא יצליח להעצים את מספר הדברים הטובים בחייו האישים, ובכך להקטין יותר ויותר את משקל הדברים הרעים בחייו. האדם הפסימי, כבר כל כך עייף, מרגיש שמשקל הדברים הרעים בחייו כל כך כבד, אין לו כוחות לשאת אותם, ואפילו כמות הדברים הטובים בחייו, כבר שולית וזניחה, הרע בחייו כבר כמו ``סרטן ממהיר `` ששולח גרורות בנשמתו, והוא מרגיש ששום מציל ``אלוהים``, ``פסיכאטר``,``הכח הנפשי שלו``, כבר לא יעזור הסוף נקבע כי הכל רע. אני כותבת את הדברים, ואפילו בזכותך הצלחתי עם הדמעות להוציא חיוך, כי בעצם כתבתי על עצמי , אני לפעמים נעה בקיצוניות בין הגישות האלה, זה אפילו מתחיל להפחיד. לסיכום אומר לך אופטימיות זו ממש לא אשליה לאדם האופטימי, כי אופטימיות זה לא פתרון קסם לחיים, לצרות ולכל הרע, זו מעין גישה חיובית לחיים, ואת זה על ידי מטפל טוב לפעמים אפשר קצת ללמוד. מאחלת לך יום טוב רחל-נשמה
 

חולמנית

New member
תום, שים לב...

``ותפסיקו להגיד שאתם מבינים איך שאני מרגיש ותפסיקו להגיד לי שאתם יודעים איך לעזור לי ותפסיקו לחשוב שכל פעם שאתם ``מתאהבים`` במישהי רק בגלל שהיא יפה ואז אתם מגלים שיש לה חבר אז זה לב שבור ותפסיקו לחשוב שכשאתם קצת בדיכי בגלל שיש לכם בגרות עוד שבועיים אז לזה קוראים דיכאון`` אבל אתה לא בא לתקוף אף אחד מהפורום... חומר למחשבה. ;-p
 

Cherry Spikyyy

New member
חולמנית

ההודעה לא היתה מופנת לחברי הפורום אמרתי את זה כמה פעמים בהודעה ואני אומר את זה שוב אני לא תוקף אף אחד מהפורום כי אני מרגיש שאם אי שם יש אנשים שכן יכולים להבין ולעזור אז הם האנשים שבאים לפה! אוף למה כולם כ``כ מתעקשים להיפגע מההודעה הזאת... היא לא תוקפת אותכם בפעם המאה ואחת... לא אותכם אנשים אחרים שלא מבינים ובשבילי אתם לא אנשים אחרים שלא מבינים בשבילי אתם אנשים קרובים שכן מבינים ואני אגיד את זה שוב רק ליתר ביטחון-אני לא תוקף אנשים מהפורום ואולי עוד פעם... א-נ-י ל-א ת-ו-ק-ף א-נ-ש-י-ם מ-ה-פ-ו-ר-ו-ם
 

NoyNoy

New member
ספייקי

ברור שדברים רעים קורים, השאלה היא איך אתה מתמודד עם זה. השאלה היא אם כמו שאתה מבין שדברים רעים קורים, אז ככה גם דברים טובים קורים. יש איזון בעולם הזה, לפעמים רע לפעמים טוב, ויש גם דברים באמצע, בין טוב ורע. והרבה מאוד פעמים אתה יכול להפוך משהו רע שקרה למשהו טוב שאפשר ללמוד ממנו, או יודע מה - משהו רע שאפשר ללמוד ממנו. כל עוד אתה לומד מהדברים הטובים והרעים שקורים לך, ואתה משפר את ההתמודדות שלך בפעם הבאה, זה מה שמחזק אותך.
 

Cherry Spikyyy

New member
אהמ... לכל מי שהגיב להודעה שלי...

אני לא רוצה שההודעה הזו תשמע תוקפנית או מעליבה... ואם היא כן אז תדעו שאין לי שום כוונות לפגוע בכם..! אבל רק רציתי להגיד שכל אלו שמנסים לעזור לי בתגובות שלהם כנראה טיפה פיספסו את הנק` המרכזית של ההודעה... אני לא בא לבקש עזרה... אני כבר לא רוצה לבקש עזרה... כבר התייאשתי מלבקש עזרה כי עד כמה שכולם כ``כ נהדרים ולא מפסיקים לנסות לעזור ולתמוך ולנסות לגרום לי להרגיש טיפה אוטפימי וטיפה טוב אז זה לא עוזר... זה עוזר בטווח הקצר... כל פעם כשאני רואה שאתם לא מתייאשים ועוד פעם ועוד פעם ועוד פעם מנסים לעזור ולתמוך זה גורם לי להרגיש כ``כ טוב... אבל בטווח הארוך, בשורש העניין, זה לא עוזר... וזה לא בגללכם בכלל, זה בגללי... כי כמו שאמרתי, מה לעשות, דברים רעים קורים ולא להכל אפשר לעזור ולפעמים אופטימיות זו סתם אשליה ולפעמים צדק זה סתם כוכב ולפעמים גם יש סוף רע...
 
ספייקי אדבר בשמי :cool:

לא פיספסתי כלום, אתה אומר: `` כבר התייאשתי מלבקש עזרה כי עד כמה שכולם כ``כ נהדרים ולא מפסיקים לנסות לעזור ולתמוך ולנסות לגרום לי להרגיש טיפה אופטימי וטיפה טוב אז זה לא עוזר... זה עוזר בטווח הקצר... כל פעם כשאני רואה שאתם לא מתייאשים ועוד פעם ועוד פעם ועוד פעם מנסים לעזור ולתמוך זה גורם לי להרגיש כ``כ טוב... אבל בטווח הארוך, בשורש העניין, זה לא עוזר.`` בטווח הקצר נסיונות העזרה עוזרות? לפי דבריך כן זה מצויין . אם נחשוב על הטווח הארוך, כאוסף של טווחים קצרים, אז הנסיונות שלנו מוצלחים. ואתה כאן איתנו מרגיש טיפה טוב יותר. ספייקי אתה חושב שאותנו אתה יכול ליאש מלנסות לעזור? נראה לי שאתה תתיאש יותר מהר מהנסיונות ליאש אותנו, מאשר אנחנו נתיאש מהנסיון לעזור לך ולו במעט להרגיש טוב יותר. אמרת נכון דברים רעים קורים ולא להכל אפשר לעזור, אבל להכל מותר להאמין , ומותר לנסות לעזור. כי גם דברים טובים קורים, ויתכן אם תעבור את התקופה הקשה הזו, שלגביך כרגע בתחושה היא לא תקופה אלא דרך חיים, ולגבינו כאנשים מבחוץ היא תקופה, ותצליח גם לראות את הדברים הטובים בעוצמה כזו חזקה כמו שאתה רואה כרגע את הדברים הרעים שקורים, תשמח שלא התיאשת מה אתה אומר? הרע והטוב קיים שחור ולבן קיים עצוב ושמח קיים השאלה בכל זמן מה יותר מה פחות. השאלה בכל זמן מה אנחנו בוחרים לראות. השאלה בכל זמן כמה אנחנו יכולים לראות. השאלה בכל זמן כמה אנחנו רוצים לשנות. ספייקי שתרגיש עם כל הרע, גם טוב ותשאב כמה טוב שאתה צריך וזקוק לו מכאן. רחל-נשמה
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
דברים רעים

נכון, דברים רעים כן קורים, הם קורים כל הזמן וכנראה כמעט לכולם אבל אופטימיות היא אשליה? הדרך הקלה? כלומר זה קל לנסות לחייך ולהמשיך לחיות חיים נורמלים אחרי שמשהו נורא וכואב קורה? אתה באמת חושב שמי שבוחר להתמודד כך קל לו יותר? העניין הוא שלכל אחד הדרך שלו להתמודד, וכל אחד ינסה להעביר לך תמיד את הדרך שבה הוא מאמין ואולי שבה הוא הצליח אתה לא חייב לקבל, או לאמץ - אבל תמצא לעצמך את הדרך שלך אל תתן לדברים הרעים, שנכון, הם קורים, לשלוט בך כי שוב, דברים רעים קורים, אבל לא רק דברים רעים. ואולי כאן נכנסת האופטימיות של אנשים.
 

רק לילה

New member
סהר????

מחקתם את מה שאני כתבתי ואת מה שטיפ כתב????????? אני פשוט בש-ו-ק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נעלבתי מאוד!!!!!!!!!!
 

TIP.

New member
שלום לך סהר..............

שלום סהר , הודעה זאת היא בעקבות גניזת ההודעה הקודמת שלי וכאן גם אכניס את גניזת ההודעה של יערה. אני לא יודע מאיזה סיבה החלטת להוריד אותה..... אבל מה שבטוח - שזו חוצפה אמיתית ! ! ! ! ! ! מה קרה - פחדת ממה שכתבתי , ממה שאמרתי ,מצורת מחשבה כזאת. ואני לא מבין להראות תמונות של אנשים חתוכים שמנסים להתאבד , או מריבות בין אנשים פה בפורום ויותר מזה - כאשר אנשים מתחננים בפניך להוריד הודעות - אתה מחליט שלא !!!! מעיין התעללות סדיסטית שכזו - שהייתי תמוהה לגביה בעבר - ואילו עכשיו כשאני מביע את דעתי האישית הפרטית - לאחר שהשקעתי זמן , ואנרגיה עליה - אתה מחליט לעצמך לבטל אותה !!!!!!!!!!!! מאיפה החוצפה ואומץ לעשות את זה !!!!!!!! אין לי בעיה שאתה ה``בוס`` פה - ועל זה כבר היה לנו וויכוח , אבל בין זה לבין לבטל הודעות שלפי דעתי הן היו מצויינות ולא בגלל שקיימת סמפטיה ביני לבין יערה - אלא באמת בגלל שהן היו טובות ואמיתיות - החלטת להוריד אותן. אני מתבייש בך - ובכלל שאתה הוא זה שנותן עזרה !! ! ! ! פעולתך משקפת המון - אודותך - ומאד חבל לי על כך !!!!!!!!!! מאד מאד מאד - התאכזבתי !!!!!!!!!!!!!!!!! כנראה שאתה מעדיף אנשים פסימים על פני אנשים אופטימיים שמחייכים. כנראה שגם את ההודעה הזאת תבטל -ותפחד שאנשים אחרים יקראו - אבל אותי זה לא מעניין - כי את מטרתי השגתי - והיא לתהות לגביך ולגבי השקפת עולמך. ומאד חבל לי על כך....... אז אני מציע........ שהודעות אובדניות של מכתבי התאבדות הכוללים תמונות תשאיר..... ואילו מכתבים תומכים ומסייעים תוריד....... תרומתי לפורום זה - תלך ותמעט מעתה... והתודות רק לך. חזק ואמץ
 
למעלה