דברים טובים שקרו השבוע- רעיון

דברים טובים שקרו השבוע- רעיון

מבורך שמתממש בפורום מתכונים. בכל סוף שבוע ישנו שירשור בו כולם כותבים רק דברים טובים שקרו לנו השבוע. אז אני אתחיל: לקראת השבוע קיבלתי החלטה חשובה אחרי שבוע של התלבטות והרי אין שמחה כהתרת הספקות.
כולם בריאים ובמזג אוויר הזה זו ברכה בפני עצמה.
קיבלתי תשלום עבור הצגה שכתבתי לפני כשלושה חודשים.
ובכלל השבוע הסתיים לי יותר טוב ממה שהתחיל.
מה אצלכם?
 

יוכי68

New member
גולדה, רעיון מצוין........

מה שהיה לי טוב......... א. התרתי ספקות היום ואכן מומלץ להתירם כמה שיותר מוקדם ב. השבוע ארגנו בביה"ס הרצאה עם הרב מיכאל לסרי.......צחקנו וצחקנו עד דמעות אבל.........יצאנו עם הרבה חומר למחשבה ועם הרבה רצון טוב לעשות שינוי היכן שצריך.
 

רותי410

New member
רעיון נחמד. מאלץ אותי לפשפש באירועי

השבוע כדי לדלות ממנו דברים טובים. א. שלחתי סוף-סוף את העבודה שהייתי צריכה לסיים לפני יובלות ולא סיימתי. ב. הצלחתי למצוא זמן לבשל ולאפות כמו בנאדם. ג. צלחנו את מזג האוויר הזה בלי לחלות. ד. הצלחתי לעשות הליכה - גם אם פעם אחת בשבוע, שזה יותר ממה שעשיתי בשבועות האחרונים, כשלא הייתה לי דקה פנויה. ה. בעצם להיות עסוקים זו גם ברכה, אז אני מכניסה גם את זה לרשימה.
 

cial 1

New member
שבת שלום לחומד ולכולם../images/Emo16.gif.../images/Emo16.gif../images/Emo48.gif

לכול החברות ולשריף שלנו שבת מבורכת והקלדת נרות היא המצווה ועל פרשת השבוע תבוא הברכה על עם ישראל
עם אור הנרות והמצווה על כול אישה להדליק וכל אני מיד נתנת את צו השעה
נרבה מתוק ואמן שבת רגועה על תושבי שדרות צגיע להם חיבוק חזק
ולכול היקירים לנו חני מאחלת בצאת השבת בעז"ה נתראה
 

ddh1

New member
גולדל'ה תבורכי את. בבקשה תתמידי ברעיון

המדהים הזה. תמיד קשה לנו לזכור דברים טובים והשכל נוטה לזכור את הפחות טובים. בנוסף לבישולים, אני רואה שאת גם כותבת הצגות. איזו אישה מבורכת! כל הכבוד לך יקירתי! שהקב"ה ייתן לך תמיד כוחות לעשות טוב ואת הדברים שאת אוהבת. טוב אז דברים טובים שקרו השבוע- כולם היו חולים בבית- שזה פחות טוב. אבל היה לנו כיף ביחד. והספקנו לשחק ולפנק את כולם. ולמרות שהיו חולים היתה אוירה טובה. אלעדי שלי התחיל לזחול- שזה ממש משמח. (התאומה שלו בפיזיוטרפיה- (גם הגדול היה), כי היא מתפחת לאט). אז כיף שמישהו קצת בלו"ז...... לאחי יש בית בד, והצלחתי למכור לו שמן זית בכמות טובה. היתה שבת נהדרת, מזג אויר טוב, ציפורים מציצות ואחל'ה אוכל של חמותי. בברכת שבוע טוב לכוווווווווווווווולם. דינה
 
דינהלה גם אני אהבתי מאד את הרעיון

וזה לא רעיון שלי אלא כמו שציינתי של פורום המתכונים ובאמת כמו שרותי אמרה זה גורם לנו לפשפש בזכרונינו ולהדגיש את הדברים הטובים שקורים לנו ולברך עליהם. מקווה בעז"ה להתמיד עם זה ונתחיל בעז"ה בימי חמישי.
 
למעלה