דביאן וMYSQL CLIENT

CJ STONE

New member
דביאן וMYSQL CLIENT

היי. יש לי לינוקס של דביאן.. ואני משתמש ב MYSQL (זה שרת פנימי לא שרת אינטרנטי שפתוח לכל העולם) אני לא סובל את הPHPMYADMIN , ואני רגיל לעבוד עם קליינטים כמו MYSQLFRONT וכאלה... מישהו יודע איך אפשר לעשות שאוכל להתחבר למסד נתונים של MYSQL דרך קלינט MYSQL של ווינדוס? שמעתי שזה משהו בכיוון של העברת פורטים... אנא עזרו לי..
 

CJ STONE

New member
הבעיה היא שבלינוקס לא הצלחתי

לגרום שהוא יאפשר גישה עם קליינט...
 

thezal

New member
mysqlcc

למרות שהוא לא בפיתוח הוא יותר נוח מהנ"ל למרות שהכי טוב זה פקודות cli
 

barakbl

New member
מסכים ../images/Emo45.gif

mysqlcc פשוט הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי. יש בו כמה באגים מעצבנים, אבל בסה"כ הוא ממשק גואי נוח. מוזר הכיוון שלקחו החברה של mysql עם המוצרים החדשים יותר, שאיך לאמר, כל קשר בינם לבין אינטואיטיביות מקרי בהחלט (למרות שיש שם פיצ'רים מאוד מתוחכמים מהמעט שניסיתי להבין אותם).
 

gingis

New member
הורדתי אותם ושמרתי בתקייה sql עשיתי

גם extract אבל פה נתקעתי לא מוצא מדריך ולא מבין איך מתקינים את הישומים האלה.
 
תוריד דרך מנהל החבילות

apt-get install mysql-query-browser;​
תוכל מן הסתם גם למצוא אותם ב-synaptic
 

pitangoo

New member
הייתה לי את אותה בעיה בדיוק

צריך להתחיל בנתינת כל ההרשאות ליוזר שלך (כיוון שזה שרת מקומי, אין מה לדאוג לאבטחה) תכנס ל-NYSQL דרך קומנד ליין כ-ROOT mysql -u root לאחר מכן-
grant all on *.* to <user>@'%' FLUSH PRIVILEGES;​
לאחר מכן, אתה צריך לשחק עם קובץ הקונפיגורציה של MYSQL שיתיר כניסה מרחוק לשרת. שם הקובץ הוא my.cnf והוא בד"כ נמצא ב- /etc/my.cnf צריך לעבור על ההגדרות, אני לא זוכר בדיוק מה צריך לשנות, אבל יהיה לך דיי ברור, הקובץ מלא בהסברים ודוגמאות. אני מצרץ את תכולת הקובץ שנמצא אצלי וזה עובד. גבה את הקובץ המקורי ותשים את זה במקומו, אולי יהיה לך מזל. בהצלחה! (אל תשכח לשנות את נתיבי התיקיות בהתאם למערכת שלך, לאחר מכן תנסה שוב את הקליינט מחלונות עם יוזר ROOT ללא סיסמא)
[mysqld] datadir=/var/lib/mysql socket=/var/lib/mysql/mysql.sock # Default to using old password format for compatibility with mysql 3.x # clients (those using the mysqlclient10 compatibility package). old_passwords=1 [mysql.server] user=mysql basedir=/var/lib [mysqld_safe] err-log=/var/log/mysqld.log pid-file=/var/run/mysqld/mysqld.pid​
 

gingis

New member
תשמע הקובץ שאצלי בדיוק כמו אצלך אני

מודה לך אני אנסה לעשות מה שכתבת דרך אגב לא חשבתי על האפשרות להתחבר מהוינדוס אבל עכשיו אנסה רק לא ברור לי איזה קליינט אפשר להשתמש בוינדוס על מנת להתחבר אתה מתכוון ל enterprise manager?
 

שוּלה

New member
כל קליינט MYSQL מתאים

וזה לא חשוב מאיזה מערכת הפעלה. עבדתי עם 3-4 קליינטים שונים (MYSQLCC, MYSQLFRONT, PHPMYADMIN, ועוד איזה ג'אנק) - כולם עובדים יפה. כבר כתבו לך מה צריך לעשות. בקצרה, אתה צריך שהפיירוול לא יחסום את הפורט של MYSQL (ברירת מחדל 3306, נדמה לי) אתה צריך לאפשר לMYSQL לקבל בקשות מחוץ למכונה (ברירת מחדל) ואתה צריך USER/PASSWRD.
 

gingis

New member
אוקי קודם כל תודה רבה על הטרחה

עכשיו עשיתי כל מה שאמרת והכל עובד רק דבר אחד לא ברור לי יצרתי יוזר על השרת עם סיסמא ואכן אי אפשר להכנס לשרת (sql אני מתכוון) בלי יוזר וסיסמא. אבל מהקליינט אפשר להכנס עם היוזר הזה רק בלי סיסמא לא הבנתי במה טעיתי. אולי תוכלי להבהיר לי הטעות כי אומנם אפשר לעבוד בלי סיסמא גם במיקרוסופט עם sql אבל מכיוון שהגדרתי סיסמא ציפיתי שזה יעבוד עם סיסמא.
 

gingis

New member
קיבלתי הודעת שגיאה בקשר לsyntax

server version: 4.1.11 הוא מפנה אותי למדריך איפה אני מוצא המדריך ?
 

pitangoo

New member
אם אתה מתכוון לסינטקס של MYSQL

אז אני מקווה שאתה לא שוכח להחליף את - <user> בשם המשתמש שלך, root אני מניח.
 

gingis

New member
זה מה שאני מקבל

mysql> grant all on *.* to root@'%' -> FLUSH PRIVILEGES; ERROR 1064 (42000): You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FLUSH PRIVILEGES' at line 2
 

שוּלה

New member
זה לא עובד לי! מה יהיה!?

שמישהו יתקן את המחשב. אני רוצה פתרון עד מחר. השבוע הזה היה קשה לי במיוחד, קרוב משפחה עם "בעיות בחמשב", וגם בוס עם פיצ'ר שהוא רוצה לממש, שמתארים כל אלמנט בעולם המחשבים כ-"זה", וכל תאור בעיה מסתכם ב-"לא עובד". למשל, "תכניס את הערך מס' זהות של הלקוח מטבלת מוצרים לפי משקל למסך התשיעי מהסוף בתוכנת ההחזרות החדשה שאתה כותב עכשיו" נהיה "תכתוב את זה שיקח את זה מכאן, ותראה את זה למשתמש במסך". איפה, איפה הספר הזה של אוריילי כשצריכים אותו, ה"מדריך לעבודה עם יוזרים".
 

gingis

New member
אני מנסה לעשות מיגרציה מדטה בייס של

SQL מיקרוסופט על ידי כלי המיגרציה של MYSQL ואני מקבל שגיאה הבאה בהתחברות לדטה בייס האורגינלי שיושב על XP עם MSDE וכלים של קליינט האם יש למישהוא מושג האפשר? ואם כן מה הפתרון ואם לא מה האופציה?. Connecting to source database and retrieve schemata names. Initializing JDBC driver ... Driver class MS SQL JDBC Driver Opening connection ... Connection jdbc:jtds:sqlserver://10.0.0.56:1433/osnatsql;user=sa;password=mypassword The list of schema names could not be retrieved (error: 0). ReverseEngineeringMssql.getSchemata :Network error IOException: Connection refused: connect Details: net.sourceforge.jtds.jdbc.ConnectionJDBC2.<init>(ConnectionJDBC2.java:371) net.sourceforge.jtds.jdbc.ConnectionJDBC3.<init>(ConnectionJDBC3.java:50) net.sourceforge.jtds.jdbc.Driver.connect(Driver.java:188) java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source) java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source) com.mysql.grt.modules.ReverseEngineeringGeneric.establishConnection(Unknown Source) com.mysql.grt.modules.ReverseEngineeringMssql.getSchemata(Unknown Source) sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) com.mysql.grt.Grt.callModuleFunction(Unknown Source)
 
למעלה