דאלאס מחסלים את גולדן

OrEl74

Well-known member
מנהל
כמעט 40 הפרש בתחילת הרבע האחרון
סטף היחיד שמתפקד עם 27 נק' אבל לוקה עם 39 לא משאיר לגולדן סיכוי.

אגב, העשיריה הראשונה במערב נראית סגורה עם פער של 4 משחקים בין מקום 10 ל-11
עכשיו השאלה העיקרית היא מי תתמקם במקום השישי ותתחמק מפליי אין כשהמאבק העיקרי הוא בין דאלאס לפורטלנד שחולקות את אותו מאזן.
 

Rapgamer

Well-known member
דאלאס מובילה עם פורטלנד במשחק אחד, ויש לה לו"ז קל בהמשך הדרך. למעשה אני חושב שיש סיכוי גבוה יותר שיעלו למקום 5 על חשבון הלייקרס מאשר שירדו למקום 7.
 

Krit123

Well-known member
ננצל"ש לכמה נקודות על דנבר - פליקנס

-היה יותר מסטרץ' אחד בו הם איבדו כדור 3-4 ברצף, והם לא בדיוק ששים לחזור להגנה. סיימו עם 21 איבודים, כן צריך לומר שהם צמצמו ל-6 במחצית השנייה. רוטציית הגארדים הנוכחית שלנו מורכבת משחקני הגנה טובים, דוזייר (מעט אכזב התקפית)/פאקו (עוד נגיע אליו)/שאק (דקות של זהב טהור)/ריברס (0-6, חייב לתת יותר), כולם מסוגלים להפעיל לחץ על הכדור ולהישאר מול האיש שלהם.

-הרבה זמן לא התאמצנו ככה להפסיד משחק, מסרנו להם בדקות האחרונות, לא שמרנו מספיק טוב. למזלנו השעון פשוט המשיך לרוץ לפני שהגענו לשלב בו הם התחילו לקלוע שלשות משוגעות. במהלך האחרון (יתרון 2) יוקיץ' הוציא כדור לפליקנס בניסיון למצוא את מייקל פורטר J, אינגרם חדר לסל ומצא את זאיון מתחת לטבעת, ג'וקר הצליח לשים יד על הכדור ולמזלנו השופטים לא שרקו. לא ראיתי הילוך חוזר שמעיד על עבירה חד משמעית, אבל יש קונצנזוס אפילו בין אוהדי הנאגטס שהיה פאול, אז היה פאול. לתחושתי זאיון לא שותף מספיק התקפית ברבע האחרון, סחט עבירה 5 מארון גורדון בשלב מוקדם באותו רבע, לא השכילו לנצל זאת.

-פאקו עם הופעת שיא, אולי המשחק הטוב שלו העונה עם 19-6-10, הכי שלם התקפית בוודאי. MPJ עם 28-8, הוא כנראה אחד הקלעים הטובים בליגה פשוט לא נעים להקדים את המאוחר, קלע כמה מבטים מגוחכים, כרגיל. ג'וקר עם 32-7-8-3-3, כנראה הכי קרוב שהגיע ל-5X5. הוסיף 6 איבודים והתקרב לעוד כמה, צריך לצמצם.
בצד השני לונזו רשם 16-12-12-4-2 (כל החטיפות על מסירות של יוקיץ', לפחות ככה זה הרגיש), אך עדיין צריך להתחדד מבחינת קבלת החלטות/בחירת זריקות.

-סיפור המשחק הוא בכל זאת הפגיעה של מייקל פורטר בקרסול. פתאום אתה שוב קולט כמה הכל שברירי, לפעמים אתה כל כך ממוקד בסקור של משחק מסוים שאתה שוכח שאפשר להפסיד את כל העונה ברגע. קל לשכוח אפילו אחרי שזה קרה לנו רק לא מזמן. הוא ירד מהפרקט וחזר עם חבישה מוזרה, המשיך לתפקד. דאט סייד אסור לתת לו לשחק מחר בשום פנים ואופן. נכון גם לגבי יוקיץ', שנראה לי גמור. סטיבן אדאמס לא עלה למחצית לשנייה, שם לב שהרננגומז שומר עליו והגיב ברבע של 15 נקודות. ברבע האחרון הוא קלע רק נקודה והיה פחות אגרסיבי, אפשר להבין למה. ברבע השלשי מול ממפיס הוא נראה כאילו הוא כל רגע הולך להתמוטט.. אין לנו סיכוי טוב מול טורונטו, הם העניקו לנו את התבוסה הכי גדולה העונה, הזדמנות מושלמת לתת מנוחה, אני ממש מקווה שמאלון יפעיל את ההיגיון.
עוד משהו לגבי ג'וקר.. בזמן שהסגל חסר לדעתי המדד הכי סביר הוא איך אנחנו מתפקדים כל עוד יש מוביל כדור ראוי, לפחות אחד ממוריס או ברטון לדוגמה. מאז שגורדון הגיע וברטון עוד היה בתמונה, רשמנו מאזן של 7-1. מאז שהוא ירד אנחנו אמנם ב-3-1, אבל אם נרד למאזן שלילי או חצוי מאותו שלב זה צריך להתקבל בהבנה בהתחשב בנסיבות, הסגל קצר מדי. אנחנו צריכים עוד 3-4 ניצחונות כאמור, אמור להספיק על מנת להבטיח את יתרון הביתיות, אני לא בטוח שהלייקרס ירשמו מאזן של 8-2 או 9-1 בעשרת הקרובים.
 
למעלה