גשם זלעפות ירד אתמול....עצבות..

גשם זלעפות ירד אתמול....עצבות..

הבטתי... בנרקיס..מחוץ לחלון...שברירי..וענוג.. אם הוא יכול.. חייכתי... והכל נראה אחרת... רן
 

eitan z

New member
תעקוב אחרי ההודעות בנושא . (משהו

עם סיומת JPG באותיות קטנות ולא גדולות...) בהצלחה !!! איתן.
 
../images/Emo3.gif../images/Emo3.gifאיתן תו../images/Emo24.gifד../images/Emo24.gifה../images/Emo3.gif

תתתתתתתתתתתתתת
 
למעלה