גרררררררררררררררררררררררררררררררררר

קובי2003

New member
גרררררררררררררררררררררררררררררררררר

דיייייייי נמאססססססססס !!!!!! הלחץ החברתי להינשא מעלה לי את העצבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מעשה שהיה כך היה . בתוכניתו של יהורם גאון הופיעה בחורה נחמדה בשם רוזי שהחבר שלה יוסי הציעה לה נישואין , רוזי היא בת הדוד שלי , כל המשפחה התכנסה לה לראות את התוכנית ואיך שהיא נגמרה וההמולה סביב רוזי ניסתימה הם החלו להיטפל אלי ואל בת זוגתי ..... אנו יוצאים כמעט שלוש שנים ,היא סטזרית במשרד רו"ח ואני סטודנט לתואר ראשון בפתוחה עם משרה מלאה ,אנחנו לא , ואני חוזר , לא רוצים להתחתן עכשיו . החלטנו יחד שכנראה בנובמבר בעוד שנה נתחיל להתארגן , אבל הלחץ הזה מוציא אותי מדעתי , החוצפה של אנשים ,קרובים שלי , אנשים שלמדו חצי מהתואר שלהם פסיכולוגיה לא מבינים שזה מרגיז יותר מידי הערות בנושא ,ואמא שלי גם התחילה לקשקש יותר מידי עד שממש הייתי צריך להרים את הקול כדי שתניח לבת זוגתי . עד מתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
תעשו מה שטוב לכם!!! ../images/Emo24.gif

גם עלינו היו המון לחצים להתחתן, אבל אנחנו חיכינו לזמן שהתאים לנו!
 

פורינית

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo99.gifמסכימה עם ענתושקה1...../images/Emo70.gif

עזבו אתכם ממה שאחרים אומרים.. אלו החיים שלכם ואתם מחליטים.....
ומה אח"כ.. יגידו לכם גם מתי להביא ילדים
כשזה מגיע זה מגיע.. ורק בזמן שמתאים לכם..
פורינית
 

קובי2003

New member
אין ספק שכך נעשה ......

אבל , גררררררררררררררררר הם מעצבנים ! כאילו מה הם לא יודעים שאחרי שלושה חודשים הצעתי לה ? הם לא יודעים שאנחנו כן נתחתן ? ,אני לא מוכן להתחתן ושלא יהיה לי גרוש בכיס .
 

אוזה2

New member
גררררררררררר

כנראה שהלחץ נוצר בגלל שהצעת לה אחרי 3 חודשים... אם לא היית מציע הם לא היו אומרים "ננננננננננוווווווו" לי המיועד הציע נישואין באפריל אחרי 5 שנים ביחד ,עד אותו רגע לא היה לחץ ,מרגע ההצעה פתאום התחיל הלחץ : "נו מה עם תאריך..?" "נו מה קורה עם החתונה" וכיוב' הצעת נישואין מחייבת את קיומו של האירוע בטווח הזמן של שנה בערך מיום ההצעה (לדעתי) בכל אופן תעשה מה שנראה לך ומה שחשוב לך ולפי לוחות הזמנים שמתאימים לכם מזל טוב
 

קובי2003

New member
תראי .... זה לא שירדתי על ברכי

והוצאתי טבעת ..... בזמן השינה הסתובבתי אליה ושאלתי אותה האם היא תרצה להתחתן איתי , היא אמרה כן ,נישקתי וחזרתי לישון . המשפחה ידעה על זה אולי לפני חצי שנה והם יודעים שהחזון שלנו היא לקראת סיום התואר של בת זוגתי מתחילים להתארגן , כאילו , חאללללללללללס !! אני והיא מתים כבר לתינוק/ת אבל אנחנו שפויים ולא נעשה שום צעד לא מחושב .
 

קובי2003

New member
הפרופו הכנות לחתונה .........

השבוע חלמתי שביום החתונה כל מה שיכול להשתבש , משתבש !
 
למעלה