גרסת FIRMWARE חדשה ל575

guyz6471

New member
גרסת FIRMWARE חדשה ל575

שלום לכולם, אני יודע שזה מתאים גם לפורומים אחרים, אבל אני פשוט יודע שיש פה הרבה חברה שמתמשים בפיוניר 575. אז היום שמעתי שפיוניר הולכת להוציא גרסאת עדכון חדשה (FIRMWARE) 2.10 שתתמוך בעברית באופן מובנה סידרו את כל הקטע של גודל הפונטים כנראה אבל לא בטוח סידרו גם שניתן יהיה להשתמש בכל האופציות ב MP3 ועוד שיפורים שהם הגדירו כמשמועתיים. על זה נאמר נחכה ונראה..
 

serge a

New member
עדכון נוסף??

1.האם אתה מתכוון לעדכון נוסף מעבר לזה שאחראי לקריאת הכתוביות. 2.מה הבעיה עם קריאת MP3? המכשיר קורא אותם הן ע"ג CD והן ע"ג DVD.
 

guyz6471

New member
הבהרה

הגרסה הרשמית של פיוניר כרגע לא תומכת בעברית כל מה שיש בשטח זה יזמות פרטית. ב MP3 אין לך random?program? כל האופציות הללו די חיוניות,ההגבלה על מספר התווים בשם השיר למשל אני מתכוון לדברים הללו אני יודע שיש גם איזה שינוי ב SACD אבל אין לי ממש פרטים על זה
 

serge a

New member
מספר תווים

אכן הגבלת מספר התוים מעצבנת מאוד. PROGRAM ו RANDOM - איני משתמש. אילו שינוים ב SACD? גרסת העדכון היא של PIONEER, אולי לא של PIONEER העולמית אבל זוהי גרסא רשמית של היבואן (למרות שלדעתי כתבו אותה חברה מ ליונטוורק). הכי נחמד יהיה אם יוסיפו אופציה לכך שלא תצטרך להפוך כיוון הכיתוב (בעיקר כדי לנגן כראוי את הסרטים שכבר צרבתי לצורך צפיה באמצעות המחשב). כמו ב KISS שם יש כפתור האחראי להיפוך הכיוון.
 

guyz6471

New member
זה מה שהתכוונתי

זה גרסא שכתב sickboy או אחד מהחברה האחרים שם בפורום בליון זה רק מראה כמה פטטאתית הגישה של ט.ר שאפילו לא טרחו להוציא גרסא ןמסתמכים על חברה צעירים יותר או פחות שיעשו להם את העבודה. מה שאני הבנתי הגרסא הבאה אמורה להיות אונברסלית ולהסתמך על מנגנון השפות של ה DVD עצמו אז האמת אני לא יודע מה זה אומר לגבי הצורך בשימוש בהפיכה. דרך אגב אני לא משתמש בגרסא "הרשמית הישארלית" , בהתחלה שיפצרתי אותה קצת הורדתי את ה credit של הכותב ממסך הלוגו שמאד הפריע לי כי הוא גם השתמש בתמונה באיכות נמוכה וגם כי הוא תקע אותה בדיוק אפיה שמופיע ההודעות של ה DVD,אחכ ויתרתי לגמרי.. בכל מקרה נחכה ונקווה לטוב...בכל מקרה כבר עכשיו אני ממש מרוצה מהמכשיר.. אפילו כבר יש לי אוסף קטנטן של SACD ו DVDA
 
למעלה