גרנט לא ראוי

שלומנה

New member
גרנט לא ראוי

להיות מאמן הנבחרת . מזמין שחקנים שמצטיינים משחק אחד ולא לאורך תקופה , פוליטקיאי במלוא מובן המילה , הזמין שנה שעברה את נימני למרות שלא שיחק באף קבוצה באופן סדיר ואת ברקוביץ לא הזמין מאותה סיבה , רב על יגאל ענתבי עם הצבא אבל מתעלם מהמגן השמאלי הטוב בארץ - מגרלשווילי , פותח בהרכב עם בלילי במקום קטן ( הם אפילו לא משחקים באותו תפקיד ) וקטן בכושר מצויין . בקיצור כל מה שקורה בנבחרת לא נראה בכלל מיקצועני אלא משחק של אברם בינו לבין התיקשורת . אני אוהד מכבי חיפה וגם כשהוא היה פה בחיפה לא היתה שביעות רצון בקרב כל האוהדים . אני חושב שאברם לא צריך להיות המאמן ( אולי שפיגל ושפיגלר יחד או כל קומבינציה אחרת ) . ( אם לומר את האמת גם ההתאחדות בראש הליצן ( או מריונטה ) , איצ'ה , לא בדיוק מגלה סימנים של חוכמה ומיקצעיות . מה דעתכם ?
 

RED OR DEAD BS

New member
מסכים איתך ברוב דבריך.

אבל גם השחקנים לא טלית שכולה תכלת, ברקוביץ מסית לא מעט את התקשורת והאוהדים נגד גרנט, הרבה החלטות של גרנט הן תמוהות, חלקן נובעות מרקע אישי ולא מקצועי, אבל בנתיים התוצאות מדברות בעד עצמן ועצם זה שאנחנו בכלל חושבים על סיכוי כלשהו לעלות שלב מעידות על משהו, לבנתיים אני נותן את הקרדיט לגרנט, וכמובן ההתאחדות שבראשה עומד איצ'ה הליצן לא תורמת מהומה לשיפור המצב.
 
גרנט בהחלט ראוי

בקשר לברקוביץ',אתם תוקפים את גרנט ומתים לראות אותו בנבחרת,אם גרנט היה שומע בקולכם ובונה את הנבחרת סביבו עכשיו הוא היה נתקע כשהשחצן בעל הפה הגדול נשאר בלי קבוצה כשאף אחד לא רוצה אותו ויישב בבית יגרד את הביצים דבר נוסף,גרנט בונה נבחרת חדשה,אנחנו במצב סביר וכל הכבוד לו,תגידו עכשיו מה שאתם רוצים ותמשיכו להקשיב למה שאומרים אבי רצון ושלמה שרף בקשר לשחקנים,מה הקשר מגרלשווילי????הוא עדיין צעיר סתם ככה לזרוק אותו למים במוקדמות מונדיאל,לא משנה כמה הוא טוב במשחקים האלה חשוב גם ניסיון כנ"ל לגבי האחרים שאמרת לגבי נימני,טוב שהוא בנבחרת כי הוא מדריך את הצעירים ויש לו מה לתרום,נכון שקשה להאמין שגרנט מזמין אותו רק בגלל זה אבל זה ככה ורואים את זה על המגרש
 

RED OR DEAD BS

New member
למה לא לשתף את ברקו ובניון

שניהם יכולים להיות צמד חמד, מה שבטוח זה לא יזיק, מה שאמרת לגבי נימני אפשר לומר אותו דבר לגבי ברקו. אתה סותר את עצמך, מצד אחד אתה אומר שלא צריכים לשתף את ברקו כי אנחנו בונים נבחרת חדשה, צעירה. ומצד שני, אתה אומר שמגרשוולי צעיר ועדיין אין לו מקום בנבחרת, אני חושב שלאור היכולת שהוא מציג יש לו במקום, בעיקר במקום קייסי שמזמן גמר ת'סוס.
 
אני לא סותר את עצמי

מגרלשווילי עוד לא דרך בנבחרת וסתם ככה לשלב אותו ישר זו טעות,בונים נבחרת חדשה והחדשים שנמצאים שם נמצאים שם כמה חודשים ויש להם קצת ניסיון כדי לשחק ולא אמרתי שלא צריך לשלב ותיקים בגלל שבונים נבחרת חדשה(תבדקו),צריך לשלב ותיקים שיעזרו לצעירים הכל נעשה בשילוב ומה שאני אומר לגבי נימני אי אפשר לומר לגבי ברקוביץ' כי הם בעלי אישיות שונה,נימני יודע את מקומו,הוא יודע שעכשיו הבמה היא של הצעירים ויודע לזוז הצידה,אבל ברקוביץ' אין סיכוי שזה יהיה ככה וכולם יודעים את זה מי שחושב שהוא ובניון ישתפו פעולה סתם חולם ברקוביץ' רק יפריע לו הגיע הזמן שבניון יקבל את הנבחרת לידיים שלו
 

RED OR DEAD BS

New member
כל שחקן צריך שסתם ישלבו אותו

הרי ככה מתחילים, נכון אופיו של ברקו לא הכי טוב בעולם אבל מבחינת מקצועית הוא יכול לתרום, אתה מסתכל על הצד החברתי, גם זה מקובל, אבל עם כמה שיחות פיוס עם גרנט והנבחרת כולה הוא יכולה לקחת חלק בניסיון להעפיל שלב, אני מסכים איתך שבניון צריך להוביל את הנבחרת, אך כשברקו לצידו הנטל יהיה פחות כבד ונוכל להפיק מזה רק טוב.
 

שלומנה

New member
יש כל כך הרבה שחקנים

אביתר אילוז , יואב זיו ועוד שעשו בכורה בנבחרת והם פחות טובים ממגרלשווילי . אבל בכל מקרה זו לא הנקודה העיקרית בדברי וגם לא ברקוביץ אלה הניהול הכללי של הנבחרת שנעשה ע"י גרנט . אין פה שום הגיון לא בבחרית השחקנים ולא בצורה שהוא מדבר ומתבטא , הרי ברור כי דבריו מיועדים אך ורק לתקשורת ואין שום קשר בין הדברים שהוא אומר לבין האמת , שוב , באופן כללי .
 

יואב ק.

New member
גם על מגרלשווילי היא יצטרך לריב

עם הצבא, השאלה היא האם זה שווה בכלל?
 
צודק..

בתור אחד שהעריץ את גרנט על העבודה הנפלאה שעשה בחיפה. מאוד כואב לי לראות איך הוא עושה טעות אחרי טעות ונותן למשחקי פוליטיקה להיות מעל הנבחרת. למזלו של גרנט הוא הצליח לתפוס את צרפת ביום קשה ובניון ודוידוביץ' עזרו לו מול קפריסין ושוויץ. אבל אני כבר רואה איך החצי השני של הטורניר מגיע ואיתו ההתרסקות של הנבחרת..
 
למעלה