גריז

tulchi

New member
גריז ../images/Emo122.gif

לא ברור מהו הסלט שנקרא "גריז - הריאליטי". זה לא כוכב נולד, זה לא נולד לרקוד. זה כלום. זה בעיקר מביך. המתמודדים שהיו בפרק של אתמול הם בדיחה בשלושת התחומים (שירה, ריקוד ומשחק), השירים חוזרים על עצמם וזה מורט את עצביי הרופפים, הריקודים עשו לי כואב בכל מקום בגוף ובכלל אין מה לדבר על השופטים...משום מה אני מרגישה שאף אחד אחר לא רצה להשתתף בזה. הכי נדהמתי מחני נחמיאס - מצד אחד היא מנסה להיות קשוחה, מצד שני כל שטות נגעה לה ללב, מצד שלישי זה נראה כאילו היא שם כדי לקדם את הבת של עירית ענבי ומצד רביעי היא רואה יותר מדי אמריקן איידול וחושבת שפאולה עבדול שולטתתתת!!1! מבחינתי זו היתה רק טעימה וזה היה מר מאוד. סביר להניח שאני לא אראה שניה נוספת מהזבל הזה. אני רק יכולה להתפלל שהתוכנית הזאת תרד מהמסך בבושת פנים עוד איזה פרק או שניים אבל בגלל שמדובר ב"ריאליטי", רייטינג לא יחסר ועל כן התקווה שלי תשאר בגדר פנטזיה. זה היה ממש ממש ממש נורא.
 
למה הריקודים עשו לך...

כאבים בכל הגוף? כל הריקודים קורעים מצחוק! אם לא מנסים לקחת את התוכנית הזאת ברצינות (בואו נודה, הרעיון עצמו מעלה גיחוך) אפשר למצוא שם מלא סיבות לחייך. המתמודדים (שמחזירים אותך לאודישן של העונה הראשונה של נולד לרקוד) שאין להם מודעות עצמית (יש עוד כאלה במדינת ישראל?), חני נחמיאס שעושה פרצוף של "בואו נסכל ברצינות על הקטע הזה" ואז מתפוצצת מצחוק ועד הרעיון עצמו, שהוא בדיחה בפני עצמו. חוץ מזה, חלק מהאנשים יודעים לשיר.
 

thewish

New member
אוף! מספיק צביקה הדר אחד! לא צריך שניים

שייזהמו את הטלוויזיה שלנו וייהרסו אותה לדורות עם ריאליטי crap מועתק מאמריקה. מה אבי קושניר חשב? לחשוב שפעם הערצתי את הבן אדם כאחד מ"זהו זה!" שעכשיו רק משווק תכני זבל אמריקאי מצוץ מהתחת! חבל, באמת שחבל. אולי הגיע הזמן לרדת מהמסך, לתלות את הפפיון ולתת למה שנשאר מהקריירה לדעוך לאט עם שידורים חוזרים של החיים זה לא הכל.
 

Woogyman

New member
כמה פרקים כבר היו? ../images/Emo110.gif

עם כל השינויי ימים פספסתי... דווקא חיבבתי את הגירסה האמריקאית אז רציתי לראות. באיזה שלב הם פה? באודישנים הפתוחים עוד? ומי השופטים?
 

SupeRonit

New member
רציתי להגיד "מה נסגר עם חני?שמישהו יסגור לה

את הברז"
אבל אחרי שהיא הודתה קבל עם ועדה שהיא 'בכיינית' אז נותר לי רק להסתלבט עליה יחד עם שאר השופטים
תגידו,יש קשר בין הפינס ציפי ל"היי גיא"?
 

SupeRonit

New member
אה.שזוהר הסתלבט על גיא בתוכנית לא חשבתי

שברצינות
הם לא דומים פיזית והם נראים כמו אמא ובן כמו שג'יקי מתאימה להיות אמא של ניק ב"היפים והאמיצים" (בין לסלי אן דאון לג'יק ווגנר מפרידות 5 שנים
)
 
למעלה