בחודש 9 לא מומלץ להכנס למים ציבורים
(ז"א בריכה, ים, מקווה) בגלל שהם מקום מצבור של חידקים. המדריכה בקורס אמרה לנו שגם ג'קוזי לא מומלץ, בייחוד בצימרים, שבדר"כ לא מתחזקים את הג'קוזי באופן מיוחד.... אני הייתי נמנעת... ואם כבר יש לך התחלה של פתיחה, אז בכלל... אפשר להתפנק גם בלי ג'קוזי, ולדעתי לא שווה לקחת את הסיכון. בכל מקרה - העיקר שתהנו!!!