גנרל חתולון היקר

גנרל חתולון היקר

גנרל יקר מעניין כשמר שגיא "הנכבד" בזבז מאות מליוני שקלים על הנת'צ משהו אמר משהו כשהוא קבל כסף ממפעל הפיס עבור הילדים שלנו ולא העביר את הכסף לבתי הספר משהו בוועד ההורים העירוני פתח את הפה כשבכירים בעיריה קבלו משכורות עתק משהו דבר. ולא רק קבלו כסף גם לא עשו כלום בעיריה כשתקציב כמו 60 מיליון שקל הלכו על היכל התרבות משהו אמר משהו. וכמו שהבנתי עוד לא גמרו לשפץ את היכל התרבות. ובנוסף בתי הספר שלנו בעיר הלכו ועוד הולכים לחפש בעיר אחרת היכל תרבות כי העלויות פה בהיכל גבוהות. אז?מה אתה אומר הוא הפזרן ממנו לפחות רואים משהו גם אם אתה קורא לזה קוסמטיקה.
 

mamushy

New member
זה לא חצי נחמה!!!!

זה שעשקו לפני כן לא אומרים שצריך להמשיך ולעשוק או כביכול לעצום רק עין אחת...כי נו טוב מייפים את העיר. זה שהעיר נראית יותר טוב זה אחלה ועל כך כול הכבוד ללחייני אבל מה? לפעמים זו רק דרך לכסות על כיעור אחר. למי שיש ילדים בטח יודע איך לפני אספת הורים כולם מתחילים לקשט את הקירות.....מעניין למה. אני לא טוענת שלחייני גנב- אין לי מספיק נתונים אבל אני חושבת שאם נוקטים בקיצוצים מן הראוי הוא שזה ייעשה גם בבהנהלת העיר- כי זו הדוגמה. צריך להפסיק עם הפזרנות הזו שהתחילה לא מהיום....ואם לחייני הוא באמת מה שהוא אמר שהוא אז רוצים לראות הוכחות....דרך אגב אני הייתי בעדו... אבל צריך לפקוח עיניים תמיד....וטוב שיש אנשים עם יד על הדופק!!!
 

mamushy

New member
אוי ואבוי.....

אני בהלם מכם...אני קראתי את ההודעה לפני ולא הייתה השוואה לשואה אלא מוסר השכל!!! וכדאי שתלמדו לקרוא אני ממש בהלם!!!!!!!!!!!!!! אתם מפחדים ממשהו תגידו? כי התחלתי איתכם....בצד שלכם ופתאום כבר משהו מרגיש לא טוב. מנהל פורום , אם חשבת שזה לא לעניין מן הראוי שהיית פוסל הודעה זו מלכתחילה ולא אחריי יומיים, או שמישהו שכנע אותך?. בתור מי שרגישה למילים אני חושבת שעברתם גבול...ואם כזו היא ההבנה שלכם אזי אבוי לעיר שלנו!!! ואולי מישהו מגע לכם באמת? עכשיו אני באמת מפקפקת באמת שלכם...ואני נואה להאמין שמה שמעלה פה goolyנוגע לאמת שמסתירים.
 

mamushy

New member
"אל תגע לי בשואה..."

האטימות הזו..היא האטימות שלנו לעוולות.... ולא הייתה השוואה לדעתי אלא מסר ומוסר השכל, רק שאתה נתפשת לשואה והתעלמת מהמסר... וכקוראת בפורום הזה אני חושבת שיש כאן כמה אנשים שלא יודעים לקרוא ... לא קראת סיפורים על השואה? יש בהם סיפורים של גבורה של תבונה ושל תקומה וזה סיפור שאמור היה לעורר את תבונתך, ותבונתם של אחרים פה.
 

hayonkoby

New member
זו ההודעה שנמחקה - והציבור יחליט !

מזכיר לי סיפור מהגטו - הצלם 1 פעם פעם כשלא היה מה לאכול שם הסתדרו שבוע על פרוסת לחם , אחרכך בא השחרור והחיילים הביאו הרבה לחם ,מה יצא, כולם המשיכו לאכול פרוסת לחם לשלושה ימים . אחר כך היו טיפולים והיו שאכלו כל יום . היו גם כאלה שלקח זמן עד שאכלו כל יום . ומה אמרו להם ?. זה שאפשר לא לאכול שבוע וזה שהתרגלתם לאכול פעם בשבוע לא אומר שככה זה צריך להיות . צריך לאכול לפחות פעם ביום ! מוסר השכל .. זה שדפקו אותך כל הזמן וזה שפתאום דפקו אותך קצת פחות לא אומר שצריך לדפוק אותך בכלל, כל הזמן . מגעיל ,אמיתי , משכיל עד חלחלה אבל אלו הם החיים.
 
לא פוליטקלי קורקט אבל...

נא לזכור שאנחנו לא בשנות ה-50 שאז אסור היה אפילו לדבר על השואה בלי לעבור לדום. השואה הייתה אסון גדול לכולנו ולדורות הבאים ואנחנו לא שוכחים אבל אפשר להראות דוגמאות והשוואות. אומנם ההשוואה הפעם לא הייתה במקומה אבל עדיין לא היה צורך למחוק את ההודעה.
 

hayonkoby

New member
כל הודעה שעלולה לפגוע במישהו

או בריגשותיו , מבחינתי דינה מחיקה . ומכיוון שהשואה הינו נושא רגיש ביותר , שלדעתי אינו יכול לעמוד להשוואה כלשהיא - מצאתי לנכון למחוק את ההודעה . אבל הפורום אינו רק שלי אלא של כולם , ולכן אין לי כל בעיה להעלות את המחיקה לדיון "ציבורי" בפורום .
 

gooly

New member
לא היה בזה משום בחינה

זילות של השואה ההשוואה היתה במוסר ההשכל לדעתי לא היה ראוי למחיקה
 

hayonkoby

New member
אני לא שייך לאף מחנה !

וכל האשמה הינה לא במקום . כאזרח שאכפת לו פניתי ל
לפני כשלוש שנים ופתחתי את הפורום . אני עושה את עבודתי בפורום ללא כל תמורה או שכר , כולל אי ניצול הטבות המגיעות לי מכורח היותי מנהל שני פורומים בתפוז . אז למי שיש מחשבות שאני משוחד או נוטה למי מהצדדים בבת ים יכול להסיר כל חשש מליבו . מה שטוב שכל שבוע יש מישהו אחר ש"נדלק" עלי - כל פעם מהצד השני של המיתרס ...
 

ה צ ל ם 1

New member
האמת רציתי להעיר לך קובי

אבל מכל וכל רציתי לשאול האם אתה גר בתל אביב? כי בכרטיס שלך אתה תלאביבי ומהסביבה שאלוהים יסביר לי איך אפשר לגור גם בתלאביב וגם בסביבה שלה . ואם אתה בת ימי למה אתה מתבייש לכתוב בכרטיס שלך שאתה בת ימי . כי לדעתי מי שרוצה לנהל פורום של בת ים לפחות קצת גאווה להיות בת ימי . ופה יש מקום להעלות נושא חדש לדיון , האם הבת ימים זקוקים לאורח מבחוץ שינהל להם את הפורום האם הבת ימים עד כדי כך גרועים שצריך לארגן להם רכש זר שינהל אותם . לדעתי אם במקרה אכן אתה תל אביבי צריכים הבת ימים להתביש שמישהו מבחוץ מנהל אותם פה . ואם אתה בת ימי אז תכבד אותנו ותכתוב בכרטיס שלך בת ים ! זה לא אישי קובי זה עקרוני , חלק מהכבוד שלנו לעצמנו.
 

hayonkoby

New member
אם היית רציני ונכנס לכרטיס האישי

היית רואה כי אין בתפוז ערים אלא איזורי מגורים האיזור הקרוב ביותר לבת ים הוא "תל אביב והסביבה" , אלא אם כן אתה מכיר משהו אחר ... במקום לתקוף - חשוב שתלמד את הנתונים לפני . ומי שמכיר אותי יודע שמאז שאני מתגורר בבת ים אני גאה להיות בבת ים . ממתין להתנצלות !
 

mamushy

New member
צודק אין אופצייה כזו באפשרויות

אבל גם אם לא היה גר בבת-ים והוא עדיין מעורב בצורה כזו אזי מן הסתם להעריכו!!!
 
למעלה