גניפר לופז חתמה באמריקן איידול

Black Stain

New member
אני לא יודעת מה להגיב על זה..

האמת קצת אכזבה.. או חוסר אכפתיות.. לא יודע איפשהו באמצע
 

YoungFlattop

New member
../images/Emo45.gif

מצד אחד לא ממש אכפת לי, ומצד שני אני לא כל כך מרוצה מההחלטה הזו...
 

Mikey Weiss

New member
אני דווקא מאד מחבבת אותה

אבל עדיין לא איכפת לי מי נמצא בפאנל.
 

SHTRUDIDI

New member
אני לא יודעת איך להגיב על הידיעה הזאת

בגדול היא חביבה אבל נצטרך לחכות ולראות איך היא תהיה בתור שופטת. תודה על הלינק
 

Fairywitch

New member
../images/Emo45.gifגם אני לא יודעת איך לאכול את זה.

היא סתמית לגמרי בעיניי, אבל אין לי מושג איך היא עשויה להיות כשופטת.
 
למעלה