גנים ידידותיים

אליה1

New member
אני בסדר. חוזרת לעבודה...

אתקשר אלייך בקרוב, אולי אפשר יהיה לארגן פגישה לכוס קפה - אני, יובל, את והבטן (-: יש דווקא משהו באיזור שלך עד כמה שאני זוכרת - בשד' התמרים. שלחתי למייקלולי לינק. אני מצרפת לך אותו. נשיקות ושנה טובה. (-:
 

sefia

New member
תודה יקירתי

שמרתי את הלינק ואני אעבור עליהם אחד אחד לפי המפה (לבושתי לא ממש מכירה את העיר) קפה יהיה מעולה......... נשיקות
 
הלכתי לאיבוד...

אשמח אם מישהי תסביר לי איך הולכת ההרשמה ומתי אני צריכה לרשום את הילד. האם באתר מופיעים גם משפחתונים? הצלחתי לאתר רק מעונות האם מעון/ משפחתון שלא מופיע באתר הוא פרטי ואין זכאות לתשלום מופחת? ואם מישהי מכירה משפחתון/ מעון מומלץ בר"ג במרום נווה אשמח לשמוע.
 

אד י

New member
לגבי משפחתונים

צריך לברר בעירייה, פעם הייתה באתר רשימה של עיריות ואנשי קשר בכל עירייה לנושא המשפחתונים, לא מצאתי את הרשימה הזאת עכשיו. אז כנראה שצריך לעשות סבב טלפונים בעירייה עד שמוצאים את האדם הנכון. מעד ההרשמה הוא בסביבות אפריל, צריך להיות קשובים לפרסומים באתר התמ"ת או לשאול במעון הרלוונטי. כדי לקבל את ההנחה המעון/משפחתון צריך להיות "מוכר" וצריך שיהיה לו "סמל", אם אין לו אז אין הנחה. בדר"כ מעונות מוכרים עם סמל הם מעונות של ארגוני הנשים (וויצו/נעמ"ת), מעונות של החברה למתנסים, ומעונות של אגודות וארגונים אחרים. מעונות וגנים בבעלות פרטית אינם מוכרים בתמ"ת.
 
תודה

אין לי מושג עם המשפחתונים באזור שלי או המעון נחשבים טובים... נעמת וויצו אין כלל באזור שלי (הסתכלתי ישירות באתרים שלהם). מאיפה מתחילים???
 

redness

New member
את גרה קרוב למרום נווה?

כי יש נעמת בפבריגט זה בערך ק"מ משם (ליד עוזיאל)
 
אני גרה במרום נווה

פבריגט זה רחוק, אני לא נוהגת... (עם רכב זה בהחלט קרוב) צריכה משהו במרחק הליכה סביר.
 

אליה1

New member
לצערי התכוונתי למה שרדנס כתבה...

המעון נמצא בפבריגט. אני שולחת קישור למעונות ברחבי הארץ. בהצלחה (-:
 

מריונטי

New member
בנוגע להשתתפות בשכר מעון

היי, ראיתי באתר שבמשכורת מעל 5501 ש"ח אין השתתפות של הממשלה בשכר הלימוד. האם זה הקריטריון היחיד להנחה, או שחד- הוריות זכאיות להנחה?
 

יולי 7

New member
אין צורך לעבור לת"א ../images/Emo13.gif

(אם זו הסיבה היחידה למעבר) בגבעתיים וברמת גן יש המון משפחות חד הוריות בכלל, ושל אמהות יחידניות בפרט. מן הסתם במשך הזמן עוד תפגשי אותן בגינה במעון / בגן ואולי אפילו ממש בסביבתך הקרובה. בגנים ובמעונות מורגלים בנו עד מאוד... אל חשש
 
גנים ידידותיים

החששות היו קיימים גם אצלי אך התבדו ! אני גרה במודיעין, שנחשבת לעיר המשפחות :) ובגן של הבונבון אני לא רואה שום בעיה. כשדיברתי עם הגננת לפני שרשמתי את הבונבון לגן, עלה גם נושא יום המשפחה והיא הבטיחה שהיא תדבר על סוגי משפחות שונות ולאו דווקא רק על המסגרת של אמא ואבא. אני לא כ"כ מבינה את ההגדרה שלך ל"ידידותים לילדים של חד הוריות".. גן צריך להיות מקום נעים לילד, שהגננת תהיה חמה ונעימה וכן גם קצת מחנכת, שיהיו משחקים, שיהיו חוגים, וכו' וכו'. אני לא הייתי רוצה יחס "מיוחד" לבונבון שלי בגלל שהוא ממשפחה חד-הורית. (מקווה שאני מצליחה להסביר את עצמי )
 

נ ת י 73

New member
אין מקום לדאגה

ואני אומרת זאת כתושבת גבעתיים שבנה בגן. יש יחידניות, יש הורות משותפת, יש גרושים, יש נשואים, יש זוגות חד מיניים, יש זוגות שאימצו יש.... טוב, הבנת. יש הכל. כמובן שהרב נשואים וזו תמונת המציאות וזה בסדר. מבינה את ההרגשה אבל תזכרי שילד יכול להרגיש יוצא דופן בגלל כל כך הרבה דברים נוספים - משקפיים, גובה, משקל, צבע שיער, עולה חדש וכו' וכו'.. חשוב שאת לא תרגישי לא בנוח כי לא תוכלי לעבור דירה בכל פעם שתיוותר סיטואציה של שונות. חשוב שהילד גם ידע להתמודד עם זה.. אבל זה באמת מתאים יותר אולי למישהי שגרה בפריפריה ובוודאי לא בגבעתיים..
 

redness

New member
גרה בגבעתיים

שולחת את הקטנה בשנה הבאה (כך לפחות מתכננת) לנעמת. אל תעזבי את גבעתיים - אחלה עיר!
 

מאמוש35

New member
גם אני גרה בגבעתיים ובשבוע הבא

הגוזל מתחיל ללכת למעון נעמת. יש המון יחידניות בגבעתיים וגם משפחות חד מיניות. ממש אין סיבה לעזוב ולעבור לתל-אביב. המשך קל ומשעמם!
 
גם אני

גבעתיימית גאה. יאללה צריך לארגן מפגש. וכמו שאמרו קודמותיי, יש בגן הכל מהכל ואין לך מה לדאוג.
 

lb4

New member
גם אנחנו מגבעתיים

מתוך 28 ילדים- 4 יחידניות, זוג בהורות אחרת, זוג אמהות, זוג גרוש.
 
גבעתיים נראת לי מובילה

במספר החד הוריות . כשהיה בגן בגבעתיים היו 30% מהילדים ממשפחות חד הוריות/ חד מיניות. לא מאמינה שיש עוד כמות כזו בערים אחרות.
 
למעלה