גנבו אופנוע

statt

New member
גנבו אופנוע

הי היום בשעה 12:00 גנבו לבן דוד שלי אופנוע מסוג בורגמן של סוזוקי יש תמונה של 3 ימים אחורה, מספר הרישוי 3729727 גנבו אותו מעל המדרכה בקניון הזהב, בכניסה של הסופר פארם היה בלי שרשרת היה בלי מנעול דיסק היה עם אזעקה של סטינג בדקנו במשטרה אולי הם לקחו והם לא לקחו בבקשה אם מישהו יכול לעזור תודה
 

magik10

New member
לא קושר את X9-כנראה הצבע הצהוב מרתיע..

ביררתי בזמנו לגבי ביטוח מקיף.נאמר לי לקשור את הקטנוע לעמוד ברחוב..אבל החשש הוא כנראה שיגנבו את העמוד. אחרת למה ביקשו שאקשור אותו לX9?
 
"...היה בלי שרשרת, בלי מנעול דיסק..."

קודם כל משתתף בצערכם ! אני בטוח שזו הרגשה נוראה, מקווה שהקטנוע ימצא בקרוב בריא ושלם ושהגנבים יפלו בטעות מצוק מנרה ללא מיגון. אבל בחיאת.....על מה חשב הבן דוד שלך כשהשאיר את הקטנוע לא קשור עם אזעקה של סטינג ? על מה ? טוב שלא השאיר 4 וינקרים דלוקים, סטייל "אני כבר חוזר" או "פקח/שוטר אני פורק סחורה" מתי אנשים יבינו שכאן חייבים לקשור אופנועים גם אם זה ל-5 דקות ? מתיייייייייייי ?????
 

sananesr

New member
ולפחות אם הם לא קושרים

אז שיחנו אותו במקום שקשה לגנוב ממנו, בחייאת ראבק! גנבים מחפשים מציאות, או שהם עוקבים אחרי משהו... אגב מצאתי לנכון ששווה גם לכסות את האופנוע, גם חוסך מכל מיני "ילדודס" לטפס לך על האופנוע ו"להתלהב" מול החברדודס שלהם (ואולי לשרוט לך בטעות את המיכל עם ריצ'רצ' של הסוודר-כאפות שקיבלו במתנה). ובטח ובטח, זה יהפוך את חלק מהגנבים "להתעלם מהאופנוע" כי אין כוח לבדוק מה יש בתוק הקנקן. נ.ב - גם אפשר לקשור את הכיסוי בקטנה לאופנוע כך שמי שמנסה להסיר אותו, מפעיל את האזעקה :)
 
אני קושר את הכיסוי עם המנעול דיסק לדיסק הקדמי

חוסך גניבה של הכיסוי, ומפעיל את האזעקה במקרה של התעסקות
 

kangal

New member
"גנבו ק-ט-נ-ו-ע", למה להטעות../images/Emo35.gif

בורגמן אינו, לא היה ולא יהיה אופנוע.... ועכשיו לאחר שהבנת, קבל
.
 

אהוד א1

New member
בדוק במילון,קנגל.

קטנוע הוא אופנוע.בדיוק כמו שקאסטום הוא אופנוע.את כל הגדרות המשנה אנחנו הרוכבים עשינו.הפוך זה לא עובד-אופנוע אינו קטנוע.לא שזה כזה משנה במקרה של השרשור הנוכחי.
 

34TK

New member
מה אתה מוותר,קטנוע זה לא אופנוע.

כל עוד גלגליו (שניהם) קטנים מ "16 אינו אופנוע. קטנוע,קלנוע,סקוטר,טוסטוס וכו' הינם קטנועים. כל בשאר אופנועים-קאסטום,דו"ש,שטח,כביש וכיו"ב.
 

C O L T

New member
במקרה עברתי באזור ומה אני רואה?

אגב, קורקינט עם מנוע זה בטח גם אופנוע לפי אותו המילון. גם מכסחת דשא שנפל לה גלגל, בטוח. הכל אופנוע.
 

אהוד א1

New member
תלוי במילון.

כשההגדרה לאופנוע היא "כלי רכב בעל מנוע קטן ושני גלגלים" היא כוללת בתוכה גם את הקורקינטים אבל אינה כוללת את כל ה-A1 ומעלה... שוב,עניין של מילון והגדרה.
 

kangal

New member
רגע, אז כל הליטרים למינהם הם לא אופנוע?../images/Emo12.gif

 

rafip1

New member
לא ליטר זה לא אופנוע

זה במקרה העדין מפלצת או במקרה של האופנוע שלי בהמה
 
למעלה